Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyszer energy-nak elsazakadt a bowden,de ugye azt nem lehet rögtön észrevenni. azthiszem meg is állt a paripa, de azóta is ,megy. ráadásul nem rosszul... ,de majd ő elmondja
Csak egyszer kell beszarnia, aztán majd azt mondod, milyen jó is lett volna bekeverni :)
majd amikor százezernél átfordul, ott akarok lenni
nekem is tökéletes és minimum 68000 van benne
ééértem,igen okos dolog. köszönöm. ugye a 80-asban nincs ilyen csak az r ben? /mert a blokkot még nem húztam szét.../
4t-zni akkor szokott , ha sokall.
Sosem hasonlítottam őssze két hengert egymás mellett, de 100%, hogy más a TZR hengere, mármint kinézere csont ugyanolyan, de a vezérlése más, az egészen biztos.
Hm, hát tisztában kell lennie először is azzal, hogy pl milyen kiegyensúlyozások vannak, dinamikus, statikus.
De hol is kezdjem. Szóval főtengely egy adott fordulatra van tökéletesen kiegyensúlyozva, ott nem "ráz" a motor. Ettől a fordulattól fel és lefele is erősödik a rezonancia.
Ezen kívül rezonanciák a főtengelyfordulatszám frekvenciáinak többszörösein jönnek, felharmónikusok. Ezeket szűri ki a kiegyenlítő tengely. Gyakorlatilag egy olyan tengely, ami nincs kiegyensúlyozva, pl a főtengely fordulatszám 2x-esével forog, rázza a blokkot, ez a rázás pedig kioltja a főtengely által keltett rezgések egy részét.
Akár több kiegyenlítő tengely is lehet egy blokkban.

És pl akkor van az ,hogy ráz a dt, mint a barom, amikor a kiegyenlítő tengely hajtását nem jó szögben rakják vissza (összejelölésnél) és akkor a kiegyenlítőtengely által keltett rezgések és a főtengely rezgései összeadódnak.
Ja ha már itt tartunk...

Miért durrog úgy vissza-gáz elengedésre- mintha 4t lenne lukas dobbal?

vettem bele új,9-es ngk gyertyát,nem bóblit...
picsit sokall,de nem fullad
megküldöm úgy istenessen utána meg leáll...
Arról nem is beszélve,hogy R-es Dt-ből max 30e lenne egy közel harminc lovas gép készítése. Használtan a nagy karbi tzr kipuff, elektronika nem kerül sokba és a blokk ugyanaz a tzr-rel. Persze a henger gondolom más, mert az enyémen a 3mb00 mellett van egy p betű is.
szerintem korrekt amit írtál

ittvan az én példám,december óta szívok egy POWER VEZÉRLŐ miatt...

kis simonon beszállt a pillangó tartó lemez a hengerhez,elvittem komplett a blokkot,4 nap mulva járathattam is,mindezt 17.000ft ellenében

persze,hogy nem egy kutya,de komolyan mondom jobb érzés a simsonal menni,főleg tankolásnál
persze az is igaz,hogy 50 a plafon(hihetetlen vagy nem,de 1.5l eszik,igaz nem cibálós gép,inkább A ból B be eljutni )
bár annak határozottan örülök ,hogy a 80 asban nincs ypvs mert ez tényleg nem tűnik sikeres konstrukciónak sajnos.
a kiegyenlítő tengely az mi a fene?


egyébként nálam ,a különolaj tökéletes, és 40.000 km minimum van a gépben...
Pedig blokkjaik kb egykaptafa az egész. Blokkban éppen csak annyi difi van, hogy ne legyen jó az egyik alkatrész a másikba.
Egyébként a Dt olyan szempontból érdekes állat, hogy benne van minden kutyfasza, amitől igazán jó lehetne erőre, aztán különolajzás, kiegyenlítőtengely, tényleg minden. De a Dt-ben ebből kb csak a nyűg érvényesül.
Van 125-ös ami power nélkül nyomatékosabb, akkor meg minek bele, csak nyüg. Különolajzás hosszú távon szerintem megint csak nyűg. Kiegyenlítővel igaz nincsenek is gondok.
Powervezérlős gyújtáselektronika egyrészt már a power miatt nyüg, másrészt dettó ilyen lenne egy fix cdi gyújtással is.
Szóval nem értem.
Tudom, hogy anyám, de tényleg baromi jó példa az ETZ, igaz 250-es, de csúcsra van olyan mint egy r-es Dt, persze a papír mindent elbír, de jóval nyomatékosabb, nem pörög a halálba, nem fogyaszt többet, strapabíró. Az meglenne támogatva egy fixes cdi gyújtással és ezt belerakták volna a dt-be, kb etalon motor lenne a mai napig. Bár ez fórum lehet kihalna, mert nem lennének olyan kérdések, hogy miért nem forog 7k fölé, hogy kell beállítani a powert. :) Ezekben a power és társai így meg csak akkora nyűg, mint a könyökömre egy segglyuk lenne.

De mondjuk ezt ne vegye sértésnek senki, én elég kritikusan állok a dolgokhoz, szóval ha valaki azt kéri, akkor elszídhatom itt az ETZ-t is egy nagymonológ keretében.
a szarozást arra értettem,hogy nem R-es...innentől kezdve fika a gép
persze 1db cdi választ el,hogy teljes legyen,de csak nem találok ebbe a kis országban
nekem semmi gondom nincs a dobbal...
viszont sokaknak nagy probléma légteleníteni...galériába is volt írva,hogy "faszán ki lett légtelenítve"
valami felújításosdinál...

elöl tárcsa,hátul dob,nekem megfelel
Miért szar?
Egyébként dobtól sokan félnek, pedig az sem szar feltétlen. Bár tény, hogy tizede munka használható tárcsát csinálni, mint használható dobot.
ha elolvasod,én is ezt írtam...
igaz az enyém "Szar" lc2,de legjobb betéteket kapta meg,egy erősebb fékezésnél rendesem kapaszkodni kell,biccenti az elejét
Nem feltétlen biztos, hogy a power miatt nem forog el. Persze az is lehet. De ezeket egytől egyig ellenőrizni kell.
Tudok egy jó oldalt, ami pont ilyen dolgokról szól, ha tényleg színvonalas az írás, képekkel illusztrált, akkor tudok számodra tárhelyet biztosítani.
Ez jó ötlet.
Hát azért az R-es DT-nek egy gyári 80-as LC2-est porrá kellene gyalázni, bárhol, bármilyen fokozatban, ha mindkettő széria állapotú és műszakilag kifogástalan.
7500rpm az nagyon kevés az R-es DT-hez, lapot szerintem az összes DT szarul veszi, de olyan kő lendkeróval nem is elvárható, hogy jól vegye. R-es Dt-nek ha jól emlékszem olyan 10-ig kell intenzíven forognia és kb 11-12-ig forog túl szépen komótosan.
Azon jó kis olasz grimeca nyereg van nem? Szerintem jó az, max valami normálisabb betétet kellene bele venni. Ha jó, annak stopizhatónak kellene lennie.
Egy pár mai kép
Mcdawee

érdekelne yamaha dt mx?
lenne egy komplett,zöld

részleteket msn-en ha kell

Wency:nem jött össze az a gép,de van egy üzemképes ugyan annyiért ...de még mindíg nemigérek arra semmit sajnos