Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze,de ha még 783563 x beírod,biztos lesz válasz...

5. 6.-ban a fordulat megakad egy helyen? pl 8000 nél megakad és onnan följebb nem megy? Vagy ilyen baja nincs?
Helló tud valaki segiteni?.Van egy 2003-as dt125r-em.1éve vetem és most szántam rá magam hogy kivegyem a folytást. Full gyári áttétel. 95km/h nem megy többet. 4.dikben 90km/H , 5.dik 95km/h , 6.dik 95km /h a vége ilyenkor 7500- 8000 körül forog. Olyan mintha elfogyna az erő.Ilyenkor nem dadog nem fullad.Valami lefolytja lehet mert 23 le helyet 15 körül lehet...De nem is gyorsul olyan jól.Üresben kipörgi a 12000-t. A rezonátort szétvgtam ott ahol a legvastagabb de nem találtam semmit csak elötte egy karikát. Az folytja a motort? A power párhuzamosan fut és rendesen nyit.Gyári karbi 240-es fuvokával. Nem tudom mi lehet a gond hogy hol lehet még lefolytva.Halotam hogy a szívócsőben lehet valami?
néha bekell fújni láncspray-el xD ugy minden motorozás után... nah ezzel biztos újat mondtam
nekem meg a JT erősített 420-as láncot nyújtja az 50-es erőgép de nagyon.
Helló tudnál nekem segiteni téged ajánlotak.Van egy 2003-as dt125r-em.1éve vetem és most szántamrá magam hogy kivegyem a folytást. Full gyári áttétel. 95km/h nem megy többet. 4.dikben 90km/H , 5.dik 95km/h , 6.dik 95km /h a vége ilyenkor 7500- 8000 begin_of_the_skype_highlighting 7500- 8000 end_of_the_skype_highlighting körül forog. Olyan mintha elfogyna az erő.Ilyenkor nem dadog nem fullad.Valami lefolytja lehet mert 23 le helyet 15 körül lehet...De nem is gyorsul olyan jól.Üresben kipörgi a 12000-t. A rezonátort szétvgtam ott ahol a legvastagabb de nem találtam semmit csak elötte egy karikát. Az folytja a motort? A power párhuzamosan fut és rendesen nyit.Gyári karbi 240-es fuvokával. Nem tudom mi lehet a gond hogy hol lehet még lefolytva.
Helló tudnál nekem segiteni téged ajánlotak.Van egy 2003-as dt125r-em.1éve vetem és most szántamrá magam hogy kivegyem a folytást. Full gyári áttétel. 95km/h nem megy többet. 4.dikben 90km/H , 5.dik 95km/h , 6.dik 95km /h a vége ilyenkor 7500- 8000 körül forog. Olyan mintha elfogyna az erő.Ilyenkor nem dadog nem fullad.Valami lefolytja lehet mert 23 le helyet 15 körül lehet...De nem is gyorsul olyan jól.Üresben kipörgi a 12000-t. A rezonátort szétvgtam ott ahol a legvastagabb de nem találtam semmit csak elötte egy karikát. Az folytja a motort? A power párhuzamosan fut és rendesen nyit.Gyári karbi 240-es fuvokával. Nem tudom mi lehet a gond hogy hol lehet még lefolytva.
A motor 125-ös 2003-as. A power párhuzamosan fut.Rendesen nyit
Amúgy nekem is DID "erősített" van. Kb.: 5000KM ha lehet benne...de nekem még nem nyúlt annyira kurvára meg! Vagy csaknem vettem észre...
na de tényleg, mi lehet ezzel a lánccal?
+ Képek A Bukósisakról !
YAMAHA DT 80 (vízhűtéses) ALKATRÉSZEK !

Még mindig vannak eladó alkatrészeim, gondoltam frissítem a hirdetést, csináltam új képeket, leírom mik vannak még :

Blokkból :

lendkerék, főtengely (hibátlan, de a hajtókar cserére szorul), kuplung oldali dekli,

Egyéb :

komplett váz, első fékbowden, hűtő, hűtőidom, lábtartók, fékpedál(hátsó) :),
láncvédő, blokvédő(haspáncél), csomagtartó(hozzátartozó idom), első teleszkóppár, központi teló, hátsó keréktengely(láncfeszítők is), kormány befogó, első sárvédő, tank

kb ennyi van lehet még van 1-2 apróság amit nem írtam úgyhogy lehet érdeklődni

Postázni tudom 2 féle módon :

1. utánvétel

2. postai rózsaszíncsekkes befizetés után


+ Eladó egy sima Cross Bukó+Szemüveg ( a bukón 4 helyen arany színű Fox levonók vannak)...

ELÉRHETŐSÉGEIM :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu (ez az MSN-em is)
Hát mit vársz? DT 80! Megnyújt minden láncot...ha csak nem gyűrűk nélkül rakod össze a gépet. Az erővel nem tudsz mit csinálni!
jah meg kuplung kar konzolt meg bowdent hol lehet beszerezni olcson jó használt is
Dt 80 lc2-es 93-mas blokba mien és menyi csapágy kell? meg nem tudjátok hol tudnék beszerezni hőgombát?
Köszönöm.
Jt lánckerekek bírják,nekem is az van
lánckerekek bírják? én is jt-t nézek most
ja kb 7000 km-ert futott a lánc március óta, és ebből sajnos csak kb 500 lehet terep
na ez az, én is ezt hallottam ,hogy milyen jó. a láncot-kerekekeket szezon előtt, télen cseréltem /jt lánckerekek-did lán/. karban van tartva, nincs túlfeszítve... és még is széjjel van nyúlva....

ja és az áttételezés is gyári, semmi hegyezés nincs a gépben... mi lehet ezzel a lánccal....?
én 2 évet használtam a 600ason a did láncot, nem nyúlt az semmit, pedig a gyengébbik o gyűrűs volt

a lánc akkor nyúlik amikor kopnak a csapok, szóval ha már ki kell venni szemeket akkor már odavan elég jól
pedig nagygéppel közlekedők aztmondják ,hogy a did ilyenjó- meg olyanjó. nekem ,meg aaszem itt másoknak is brutális módon nyúlik. sztem ,holnap kiveszek belőle szemet mert már maximumon van a feszítő, és még így is a földön húzom a láncot.....
felvettelek
Nekem 50es MX-em van, levegős. Bár ha nagyobb erőnél jobb a JT, akkor kisebbnél is. Akkor eddig JT