Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

esetleg nem telt meg az első kipufogódob?
Akkor senkinek semmi ötlete? hogy hol lehetnek még a dt m be folytások? vagy mitől nem húz felül?
Van:bela.mester2@freemail.hu
Msn-ed van?
Sziasztok. Van egy 50es dtm. Valaki megmondaná milyen váltóolaj kell bele.
jah 96-os 125cm3
okés, köszi!
2. Nekem is kb ilyesmi, de szerintem ez természetes...meg ugye a 6. az elég hosszu és gondolom azért...de nem tom, lehet valami más...meg a 2T nem nagyon szereti a motorféket...főleg nem külön olajozással.
Tömitőt meg autós boltaban probálj mg venni...Veszprémbe van annyi mint a rák...de egy kurva üveg biztosítékot seholsem kaptam! :D
Sziasztok!
Érdekes jelenség lett úrrá a motoron.
4000-nél nem forog többet 3.ba ha húzok neki 1 komolyabb gázt úgy megtorpan hogy lefejelem a kormányt (üresbe leforog teljesen)
Gyertyát ma cseréltem benne nem történt változás
Mi lehet a gond szerintetek?
Köszönöm a segítőkészségedet. Nem értek valamit, akkor már ne is kérdezzem. Most vagyok az.
ok, köszi!
Kicsit úgy érzem kekec vagy....segíts magadon.
Jogos, nálam ennyi a sok. Ezt a pipacsövet részletezd, kérlek!
Ezt nem írtad....de szerintem karburálás.
Próbáld meg pipacső nélkül, hogy csinálja -e?
és ez kb 20-30km után lép csak fel?
Szerintem besokall.....attól kopog.
Ha több napot áll, akkor indítás előtt megszoktam tolni 2-be behúzott kuplunggal, így nem ránt a blokkon. Semmi baja nem lesz egyébként.
Nem hinném, hogy pár tized mm miatt akkora kompresszió végnyomás lenne benne, ami miatt kopogna. De legközelebb tankolj 100-as benzint, és kiderül
ok köszi. nem b***a szét a kuplungot?
Nekem is 4t-be való 10w40 van benne, ugyan ez a gond, hogy hidegen tapad. Ez ilyen. Ha van több pénzed akkor vehetsz komoly direkt 2 ütemű motor váltójába való olajat, azzal nem lesz ilyen gond!
Sziasztok! Lenne pár kérdésem. 80 LC2.

1. pár napos állás után, berúgom, berakom sebességbe és megugrik, lefullad. olyan, mintha összetapadna a kuplung. Most Castrol R1 4T 10W-50-et használok bele, lehet hogy túl híg? Mi lehet a gond?

2. 6.ban, kb 50től kezdve, nem megy szépen motorfékkel a gép, hanem véletlenszerűen rángat, és "pattog" a kipufogó. A többi sebességben ezt nem nagyon csinálja. Ez természetes?

3. a sebváltó lefelé váltva időnként "beragad", nem tudok lefelé váltani, mintha beszorulna. Kuplungot visszaengedve, kicsit meforgatva simán megy. Lehet ez az olaj miatt, vagy inkább csak kopott már a cucc? Melyik részen kell keresni a hibát? Én a berúgókar felőli oldalon lévő, karmantyús cuccra gondolok, ami néha megakad...

4. veszprémben tud valaki boltot, ahol tudok venni tömítéshez alapanyagot? mit érdemes használni? kipufhoz kéne.

Ha válaszoltok, köszi

Attesz
A gyári hengerfej tömítésnél vékonyabb van rajta. 1mm volt kb, most harmada. Berobbanna idő előtt a 95-ös? De akkor túráztatásra miért javul..
A motorom ha sokat megyek vele főúton 70-80kmph-val, néha csinál olyat, hogy egyszer csak megfullad és a hengertől kopogó hangot hallani, lelassul 60-ra. Nem hirtelen, csak mintha visszavenném a gázt. Kuplung be, megtúráztatom kicsit és utána semmi baja. Mi a legvalószínűbb ok?
sziasztok lenne 1 kérdésem mégpedig néha kihagy a gyujtásom söt inkább néha van gyujtásom és sokszor nincs mitöl lhet, szrintetek? trafüót most cseréltem le mert a gyárit elbasztam de vettem bele aeroxét az is ugyan úgy néz ki mint ami volt benne müködöik is csak nekem nem megy a dtm vele lehet hogy a lendkeréknél van a hiba?aksiba is van töltés meg a lendkereket mivel szoktuk meglazítani?
azt is de évjáratot is mondanak