2. Nekem is kb ilyesmi, de szerintem ez természetes...meg ugye a 6. az elég hosszu és gondolom azért...de nem tom, lehet valami más...meg a 2T nem nagyon szereti a motorféket...főleg nem külön olajozással.
Tömitőt meg autós boltaban probálj mg venni...Veszprémbe van annyi mint a rák...de egy kurva üveg biztosítékot seholsem kaptam! :D
Sziasztok!
Érdekes jelenség lett úrrá a motoron.
4000-nél nem forog többet 3.ba ha húzok neki 1 komolyabb gázt úgy megtorpan hogy lefejelem a kormányt (üresbe leforog teljesen)
Gyertyát ma cseréltem benne nem történt változás
Mi lehet a gond szerintetek?
Nekem is 4t-be való 10w40 van benne, ugyan ez a gond, hogy hidegen tapad. Ez ilyen. Ha van több pénzed akkor vehetsz komoly direkt 2 ütemű motor váltójába való olajat, azzal nem lesz ilyen gond!
1. pár napos állás után, berúgom, berakom sebességbe és megugrik, lefullad. olyan, mintha összetapadna a kuplung. Most Castrol R1 4T 10W-50-et használok bele, lehet hogy túl híg? Mi lehet a gond?
2. 6.ban, kb 50től kezdve, nem megy szépen motorfékkel a gép, hanem véletlenszerűen rángat, és "pattog" a kipufogó. A többi sebességben ezt nem nagyon csinálja. Ez természetes?
3. a sebváltó lefelé váltva időnként "beragad", nem tudok lefelé váltani, mintha beszorulna. Kuplungot visszaengedve, kicsit meforgatva simán megy. Lehet ez az olaj miatt, vagy inkább csak kopott már a cucc? Melyik részen kell keresni a hibát? Én a berúgókar felőli oldalon lévő, karmantyús cuccra gondolok, ami néha megakad...
4. veszprémben tud valaki boltot, ahol tudok venni tömítéshez alapanyagot? mit érdemes használni? kipufhoz kéne.
A motorom ha sokat megyek vele főúton 70-80kmph-val, néha csinál olyat, hogy egyszer csak megfullad és a hengertől kopogó hangot hallani, lelassul 60-ra. Nem hirtelen, csak mintha visszavenném a gázt. Kuplung be, megtúráztatom kicsit és utána semmi baja. Mi a legvalószínűbb ok?
sziasztok lenne 1 kérdésem mégpedig néha kihagy a gyujtásom söt inkább néha van gyujtásom és sokszor nincs mitöl lhet, szrintetek? trafüót most cseréltem le mert a gyárit elbasztam de vettem bele aeroxét az is ugyan úgy néz ki mint ami volt benne müködöik is csak nekem nem megy a dtm vele lehet hogy a lendkeréknél van a hiba?aksiba is van töltés meg a lendkereket mivel szoktuk meglazítani?
Tömitőt meg autós boltaban probálj mg venni...Veszprémbe van annyi mint a rák...de egy kurva üveg biztosítékot seholsem kaptam! :D
Érdekes jelenség lett úrrá a motoron.
4000-nél nem forog többet 3.ba ha húzok neki 1 komolyabb gázt úgy megtorpan hogy lefejelem a kormányt (üresbe leforog teljesen)
Gyertyát ma cseréltem benne nem történt változás
Mi lehet a gond szerintetek?
Próbáld meg pipacső nélkül, hogy csinálja -e?
1. pár napos állás után, berúgom, berakom sebességbe és megugrik, lefullad. olyan, mintha összetapadna a kuplung. Most Castrol R1 4T 10W-50-et használok bele, lehet hogy túl híg? Mi lehet a gond?
2. 6.ban, kb 50től kezdve, nem megy szépen motorfékkel a gép, hanem véletlenszerűen rángat, és "pattog" a kipufogó. A többi sebességben ezt nem nagyon csinálja. Ez természetes?
3. a sebváltó lefelé váltva időnként "beragad", nem tudok lefelé váltani, mintha beszorulna. Kuplungot visszaengedve, kicsit meforgatva simán megy. Lehet ez az olaj miatt, vagy inkább csak kopott már a cucc? Melyik részen kell keresni a hibát? Én a berúgókar felőli oldalon lévő, karmantyús cuccra gondolok, ami néha megakad...
4. veszprémben tud valaki boltot, ahol tudok venni tömítéshez alapanyagot? mit érdemes használni? kipufhoz kéne.
Ha válaszoltok, köszi
Attesz