Hello mindenkinek a héten péntekig nagy ÁRKEDVEZMÉNY az alkatrészeknél, mivel úgy fest hétvégén megyek nyaralni
- úgyhogy akinek kell dt alkatrész az... :
YAMAHA DT 80 (vízhűtéses) ALKATRÉSZEK !
Még mindig vannak eladó alkatrészeim, gondoltam frissítem a hirdetést, csináltam új képeket, leírom mik vannak még :
Blokkból :
lendkerék, főtengely (hibátlan, de a hajtókar cserére szorul), kuplung oldali dekli,
Egyéb :
komplett váz, első fékbowden, hűtő, hűtőidom, lábtartók, fékpedál(hátsó) :),
láncvédő, blokvédő(haspáncél), csomagtartó(hozzátartozó idom), első teleszkóppár, központi teló, hátsó keréktengely(láncfeszítők is), kormány befogó, első sárvédő, tank
kb ennyi van lehet még van 1-2 apróság amit nem írtam úgyhogy lehet érdeklődni
Postázni tudom 2 féle módon :
1. utánvétel
2. postai rózsaszíncsekkes befizetés után
+ Eladó egy sima Cross Bukó+Szemüveg ( a bukón 4 helyen arany színű Fox levonók vannak)...
ELÉRHETŐSÉGEIM :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu (ez az MSN-em is)
Összeraktam és jó lett a kuplung, csak az a baj kurva keményen kell behúzni, így is kemény volt de most sokkal, haveromnak és az én Dt-met jó könnyű behúzni!
Az esztergályos nem gépész, azt csinlta amit mondtál neki, beillesztette.
Ha mondtad volna neki, hogy mekkora túlfedéssel kell, akkor nyilván akkorával csinálja.
HA mégegyszer nekifutsz, akkor c3 csapágyat vegyél, az való túlfedéses illesztéshez.
(tpovábbá, nemtom, hogy kiszúrattad e teljesen, vagy nem, de a kolléga egy fészket csinált, tehát az egyik oldalra az fogja, a másikra meg lehetne a tengelybe egy zégerbeszúrást.
0,2 mm-el kisebbre kellett volna kiszedni, mint a csapágy-külső, és rá kellett volna melegíteni.
Akkor egyszerre melegszik, és nem mászik el melegen rajta.
Úgy kellet volna rátenni, mint a fogaskoszorút annó.
Üdv!
Aki valamennyire ismeri a DT 80 berugó mehanizmusát, az tudja, hogy van egy fogas kerék, amibe egy bronz persely van és állandóan kikopik ha már szar a tengely. Nah énugyanigy vltamés meguntam! Kiszedettem a fogaskerék belsejét és egy csapágyat raktam bele. Bele ragasztottam fém ragasztóval. Birta 215KM-ig aztán ma megadta magát. Elmászott a csapágy a fogaskerékben. Ezt mivel lehetne belehegeszteni, hogy nem menjen szét a csapágy? Itt a fórumon egy Emberke már megcsinálta így:
Sziasztok!Van egy kis gondom, tippem is van rá de azért megosztanám hátha van itt okosabb mint én.Adott egy RD ami ugye majdnem ugyanaz mint a DT.Fél éves az akksi.Szerintem nagyon jó is.Ha megyek vele semmi baj nagyon jó az index, világítás mellett ahogyan telnek a km-ek egyre gatyább.Gyári watt számú izzó van mindenhol.Elkezdtem mérni az akksinál a pozitív szálon az átfojó ampert.picivel alapjárat felett ternel, jó az index is.Világítással már szívja az akksit minden fordulaton.töltő fesz. pici gázon 13 V 6000 körül 13,4 V.Néztem a service manult 3000-en kellene 13,5V hogy legyen ha jól emlékszem és 8000-en meg 14,5 V és ez mind világítás mellett.A világítás jó, bár az is át megy a fesz. szabályzón így arra tippelek hogy kihalt és tudja szívni az akkut.Szerintetek?
Na majd ezeket meglesem, ha lesz időm. Váltóolaj van benne, de most meg nem mondom milyen, kb 2 hete lett feltöltve, mert alig volt benne (kb 2-3 dl jött ki belőle, most benne van 7,5).
sziasztok egy ólyan kérdésem lenne hogy nem e lakik valaki a balaton túlpartján tihanyi része vagy környékén ha van valaki aki azon a tályon motorozgat ürülnék neki mert barátokkal szeretnénk egyet a túlparton motorozni
msn : yamaha450wrf@hotmail.com
beszélünk msn ha van valaki
köszke skacok
Hello srácok!
Következő lenne a gondom.
Van egy 125-ös Yamaha Dt Lc-m, ami valamelyik nap mielőtt beindítottam volna a berugókarnál eltőrt egy fogaskerék. A berugókar leleffent utánna, de a rugó vissza húzza, csak nem tudja indítani a motort. Szétkaptam, és egy fogaskerék esett ki a blokkból 3 darabra törve. Őt mellékelem a képen.
Következő lenne a kérdésem:
1Ez a fogaskerék valóban a kuplung hátoldalán található?
2.Lehet-e külön kapni, vagy komplett kuplungot kell hozzá vennem?
3. Ha lehet külön kapni, hol tudnék ilyet beszerezni? Mert nem nagy élmény tologatni :S
Segítsetek pls.....
Összeraktam és jó lett a kuplung, csak az a baj kurva keményen kell behúzni, így is kemény volt de most sokkal, haveromnak és az én Dt-met jó könnyű behúzni!
Azt hallom, mostanában a MOTUL nagyon feljött, a Castrolra viszont nagyon panaszkodnak.
Én most cseréltem a Hondában motor-olajat, és igaz Repsolt vettem bele.
Viszont 10W-s viszkozitású, ugyanolyan mint a Castrol, és jóval hígabb volt hidegen.....
Még jó hogy van ISO besorolási szabvány, és az alapján határozzák be az olajakat is és nem térnek el tőle....
Ez Magyarország, én így is szeretlek......
A LIDL-ben találtam motor akksihoz való töltőt. 12Ah-ig ajánlja, van benne polaritás figyelő (gyengébbeknek) és automata töltésszabályzó. 1500Ft-volt. Tudom,hogy ha jó a töltés és jó az akksi, akkor nem kell tölteni (mielőtt valaki belekötne), de adódhat olyan helyzet, amikor mégis tölteni kell.
Jah, 2, 6, 12V választható.
- úgyhogy akinek kell dt alkatrész az... :
YAMAHA DT 80 (vízhűtéses) ALKATRÉSZEK !
Még mindig vannak eladó alkatrészeim, gondoltam frissítem a hirdetést, csináltam új képeket, leírom mik vannak még :
Blokkból :
lendkerék, főtengely (hibátlan, de a hajtókar cserére szorul), kuplung oldali dekli,
Egyéb :
komplett váz, első fékbowden, hűtő, hűtőidom, lábtartók, fékpedál(hátsó) :),
láncvédő, blokvédő(haspáncél), csomagtartó(hozzátartozó idom), első teleszkóppár, központi teló, hátsó keréktengely(láncfeszítők is), kormány befogó, első sárvédő, tank
kb ennyi van lehet még van 1-2 apróság amit nem írtam úgyhogy lehet érdeklődni
Postázni tudom 2 féle módon :
1. utánvétel
2. postai rózsaszíncsekkes befizetés után
+ Eladó egy sima Cross Bukó+Szemüveg ( a bukón 4 helyen arany színű Fox levonók vannak)...
ELÉRHETŐSÉGEIM :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu (ez az MSN-em is)
Ha esetleg vki tudna az legyen szíves az alábbi mail-címen keressen.
hmmartin@citromail.hu
Jól néz ki, jól is bírja, sztem faja vegyed megfele;)
Szerintetek hogy szolgálna nekem elől? ennyi pénzért?
http://www.motorgumishop.hu/in...
Minek van az a 2 pont?
Gondolom hogy találkozzanak nem?
Nah gyerünk összerakni....
Ilyet...
Valaki megmondaná hogy hogyan kell jól felrakni a balansz fogaskereket a kisfogaskerékkel együtt?
Mind kettő egy kis ponttal van megjelölve.
(egy kép nagyon jól jönne)
köszi
Ha mondtad volna neki, hogy mekkora túlfedéssel kell, akkor nyilván akkorával csinálja.
HA mégegyszer nekifutsz, akkor c3 csapágyat vegyél, az való túlfedéses illesztéshez.
(tpovábbá, nemtom, hogy kiszúrattad e teljesen, vagy nem, de a kolléga egy fészket csinált, tehát az egyik oldalra az fogja, a másikra meg lehetne a tengelybe egy zégerbeszúrást.
Az én problémámra még mindig senki nem válaszolt, valaki segítsen ki pls...., én mellékeltem az eltört fogaskerekes képet, a berugókarnál.
Akkor egyszerre melegszik, és nem mászik el melegen rajta.
Úgy kellet volna rátenni, mint a fogaskoszorút annó.
Ha nincs ennyi, képtelen utántölteni.
Bár a világításnak véletlen nem tekercsről kellene mennie?
Aki valamennyire ismeri a DT 80 berugó mehanizmusát, az tudja, hogy van egy fogas kerék, amibe egy bronz persely van és állandóan kikopik ha már szar a tengely. Nah énugyanigy vltamés meguntam! Kiszedettem a fogaskerék belsejét és egy csapágyat raktam bele. Bele ragasztottam fém ragasztóval. Birta 215KM-ig aztán ma megadta magát. Elmászott a csapágy a fogaskerékben. Ezt mivel lehetne belehegeszteni, hogy nem menjen szét a csapágy? Itt a fórumon egy Emberke már megcsinálta így:
msn : yamaha450wrf@hotmail.com
beszélünk msn ha van valaki
köszke skacok
Következő lenne a gondom.
Van egy 125-ös Yamaha Dt Lc-m, ami valamelyik nap mielőtt beindítottam volna a berugókarnál eltőrt egy fogaskerék. A berugókar leleffent utánna, de a rugó vissza húzza, csak nem tudja indítani a motort. Szétkaptam, és egy fogaskerék esett ki a blokkból 3 darabra törve. Őt mellékelem a képen.
Következő lenne a kérdésem:
1Ez a fogaskerék valóban a kuplung hátoldalán található?
2.Lehet-e külön kapni, vagy komplett kuplungot kell hozzá vennem?
3. Ha lehet külön kapni, hol tudnék ilyet beszerezni? Mert nem nagy élmény tologatni :S
Segítsetek pls.....
Én most cseréltem a Hondában motor-olajat, és igaz Repsolt vettem bele.
Viszont 10W-s viszkozitású, ugyanolyan mint a Castrol, és jóval hígabb volt hidegen.....
Még jó hogy van ISO besorolási szabvány, és az alapján határozzák be az olajakat is és nem térnek el tőle....
Ez Magyarország, én így is szeretlek......
Jah, 2, 6, 12V választható.