Szasztok! Egy 2004-es dt 125x-hez kelene nekem felső tűgörgő meg dugó/gyűrű! Hol tudok ilyesmit bezserezni? Ha valaki tudna adni egy linket az jó lenne!
Előre is köszi
bazki có vagy ív inkáb láng szerintem ívvel alapbol vastag a varat de igaz le lehet köszörülni
amúgy én kérdezetem a helyi márkaszaervizt/Yamahakarasai/ és azt mondták hogy ha jól emlékszem 13 ezer a gyári fogaskerék bronzal mindennel csak belelököd és készén is megcsinálgatom a dtmet csak a kúrva trafót elbasztam mertnemjöt ki a gyujtókábel é meg szét téptem a kábel azthitem ki kéne hogy jöjön de nem jöt gyrilag volt benne a kábel szal most lehet venem kellesz újat neketek a gyujtókábel hogy van benne? lehet cserélni vagy nem,nekem csak a pipánál jöt le és anyi
Elvittem egy ismerősömhez a fogaskereket. Mondta, hogy megpróbálja CO-val vagy iv-vel meghegeszteni....kíváncsi leszek, hogy mit sikerül neki összehozni!
De nekem ha 1órát húzatnám csövön akkose menne 105öt se. egyszerüen fent nincs semmi erő, nem húz semmit. sok dt m volt már, mind sokkal jobban ment ennél.
Érdekes, mert elvileg nyit a pówer rendesen, bovdenek mindenjó. Alul úgy megy mint egy normális dt. felül, 6-7ezernél tovább már nemis pörög, és nem húz semmit, mintha nem nyitna a power, pedig mint írtam elvileg müködik rendesen. Szerintetek ez mitől lehet? valami elekrtonikai folytás? mert írta az egyik fúrumozó, h ők kiiktattak valamit az elektronikában, és megy neki 130-140et. Teljesen tanácstalan vagyok.
Srácok!
Akkor csak abban segítsetek légyszives, hogy a kép amin a fogaskerék van, az kapható-e külön, vagy mindenképpen csak kuplunggal? Valamint, hol kaphatnék ilyet? mert már 1 hete áll a motorom, és nem tudom, hogy ez az alkatrész kapható-e?
A 4. szerintem nem tiszta! Nemrég beszéltünk vele és mindig terelt! Meg hol tud 1 dugó ennyi idő alatt meghalni? Ja a haverja hirdeti és mindig megadja a számát, úgy rakták el a motort hogy felújítva és gondolom mindig elbaszta a haverja emiatt adja el, lehet fordítva rakta bele a dugót vagy bármi! Haverom is hívta de ott is terelt! Meg van 1 ismerős aki újonnan vette még 2003-ban a motort és 3e Km-nél a gyűrű eltört benne, állítása szerint bejáratta és nem hajtotta szarrá! Akkor hogy mehet szét pl. ez is a 4. hirdetés? Ha persze odafigyel mindenre olaj.... stb.
Hello mindenkinek 125 DTR-hez és LCII-höz még mindig vannak eladó motorikus alkatrészeim, amik vannak még:
DTR-ből:váltósor:10ezer!, ha kell külön kulissza vagy léptetővilla az 2ezer, váltó rúd:2500,váltó kar 2500,
Hibátlan főtengely,hajtókarral:15ezer,
Blokk közép:6ezer, membrán:2500,balansztengely:2500,
lendkerék:5ezer, 17es első lánckerék, alig használt:1ezer,
Kuplung oldali dekli kompletten:5ezer, olajszivattyú külön 2500, vizpumpa:2500, gyujt oldali dekli:3ezer,hengerfej:3ezer
berúgó szerkezet:4ezer,
LCII: ugyan ezek az árak, csak ebből már nincs hengerfej,lendkerék,gyujt dekli, de van egy frissen fúrt henger 15ezerért, a többi alkatrész megvan belőle.
30as mikuni karbi:8ezer,
Hello
125ös 95ös évjáratú dt ben hol lehet a folytás? mert minden fasza rajta, pówer is nyit rendesen, de nemmegy csak 90-100at, és 8ezer fölé nem pörög. kipufogón kívül mi lehet még folyott benne?
1.: "2. kép szép csavart ferde lett"-Ezt nem értem!?
2.: Ezeket a képeket nem én csináltam....az enyém nincs meghegesztve-vagy ilyen kötéssel csinálva...én ilyennel akarom!
Szerintem nem hegesztették, csak öszerakáskor felmelegítették a fogaskereket, így az megtágult. beletették a csapágyat majd mikor visszahűlt rázsugorodott a csapágyra. Ezt zsugorkötésnek ,hívják tudtommal, és igen erős kötést produkál
Nem tudom mennyiért gondolod venni, de ezek elég jónak tűnnek. Van olcsóbban is, de később valószínű hogy az olcsóbb lesz a drágább.. A másik, hogy évjáratot felesleges figyelni, ne az döntsön, hogy 1995-ös vagy 2001-es.
Feltudnátok állítani egy fontossági sorrendet?----csizma, gerincvédő, nadrág, kabát témában?