Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali

Feltudnátok állítani egy fontossági sorrendet?----csizma, gerincvédő, nadrág, kabát témában?
Szasztok! Egy 2004-es dt 125x-hez kelene nekem felső tűgörgő meg dugó/gyűrű! Hol tudok ilyesmit bezserezni? Ha valaki tudna adni egy linket az jó lenne!
Előre is köszi
oxigén acetilén? és egy heggesztőpálca salaktalanitva beleolvasztava.bár nemtudom,hogy ahhoz mit szól majd a csapágy...
bazki có vagy ív inkáb láng szerintem ívvel alapbol vastag a varat de igaz le lehet köszörülni
amúgy én kérdezetem a helyi márkaszaervizt/Yamahakarasai/ és azt mondták hogy ha jól emlékszem 13 ezer a gyári fogaskerék bronzal mindennel csak belelököd és készén is megcsinálgatom a dtmet csak a kúrva trafót elbasztam mertnemjöt ki a gyujtókábel é meg szét téptem a kábel azthitem ki kéne hogy jöjön de nem jöt gyrilag volt benne a kábel szal most lehet venem kellesz újat neketek a gyujtókábel hogy van benne? lehet cserélni vagy nem,nekem csak a pipánál jöt le és anyi
én 1 hónapja keresek cdi-t...

próbáld meg cosmo01-nél,vagy rg500-nál
hátha...számot is tudok írni
csak elvileg működik a power? nem sokból tart leellenőrizni, beállítani ha szükséges, nem?
Elvittem egy ismerősömhez a fogaskereket. Mondta, hogy megpróbálja CO-val vagy iv-vel meghegeszteni....kíváncsi leszek, hogy mit sikerül neki összehozni!
De nekem ha 1órát húzatnám csövön akkose menne 105öt se. egyszerüen fent nincs semmi erő, nem húz semmit. sok dt m volt már, mind sokkal jobban ment ennél.
140-et meg 30 fogas hátsó fogaskerékkel csak kérdés menyi idő alatt éri el a 140-et
Érdekes, mert elvileg nyit a pówer rendesen, bovdenek mindenjó. Alul úgy megy mint egy normális dt. felül, 6-7ezernél tovább már nemis pörög, és nem húz semmit, mintha nem nyitna a power, pedig mint írtam elvileg müködik rendesen. Szerintetek ez mitől lehet? valami elekrtonikai folytás? mert írta az egyik fúrumozó, h ők kiiktattak valamit az elektronikában, és megy neki 130-140et. Teljesen tanácstalan vagyok.
Srácok!
Akkor csak abban segítsetek légyszives, hogy a kép amin a fogaskerék van, az kapható-e külön, vagy mindenképpen csak kuplunggal? Valamint, hol kaphatnék ilyet? mert már 1 hete áll a motorom, és nem tudom, hogy ez az alkatrész kapható-e?
A 4. szerintem nem tiszta! Nemrég beszéltünk vele és mindig terelt! Meg hol tud 1 dugó ennyi idő alatt meghalni? Ja a haverja hirdeti és mindig megadja a számát, úgy rakták el a motort hogy felújítva és gondolom mindig elbaszta a haverja emiatt adja el, lehet fordítva rakta bele a dugót vagy bármi! Haverom is hívta de ott is terelt! Meg van 1 ismerős aki újonnan vette még 2003-ban a motort és 3e Km-nél a gyűrű eltört benne, állítása szerint bejáratta és nem hajtotta szarrá! Akkor hogy mehet szét pl. ez is a 4. hirdetés? Ha persze odafigyel mindenre olaj.... stb.

A többi szerintem jó!
Fontos lenne, megköszönném ha írnátok.
Hello mindenkinek 125 DTR-hez és LCII-höz még mindig vannak eladó motorikus alkatrészeim, amik vannak még:
DTR-ből:váltósor:10ezer!, ha kell külön kulissza vagy léptetővilla az 2ezer, váltó rúd:2500,váltó kar 2500,
Hibátlan főtengely,hajtókarral:15ezer,
Blokk közép:6ezer, membrán:2500,balansztengely:2500,
lendkerék:5ezer, 17es első lánckerék, alig használt:1ezer,
Kuplung oldali dekli kompletten:5ezer, olajszivattyú külön 2500, vizpumpa:2500, gyujt oldali dekli:3ezer,hengerfej:3ezer
berúgó szerkezet:4ezer,
LCII: ugyan ezek az árak, csak ebből már nincs hengerfej,lendkerék,gyujt dekli, de van egy frissen fúrt henger 15ezerért, a többi alkatrész megvan belőle.
30as mikuni karbi:8ezer,
Hello
125ös 95ös évjáratú dt ben hol lehet a folytás? mert minden fasza rajta, pówer is nyit rendesen, de nemmegy csak 90-100at, és 8ezer fölé nem pörög. kipufogón kívül mi lehet még folyott benne?
Én a másodikon nem úgy látom, hogy magában egy zsugorkötés lenne.
Találtam egy jó kis képet , gondolom megosztom veletek.
1.: "2. kép szép csavart ferde lett"-Ezt nem értem!?
2.: Ezeket a képeket nem én csináltam....az enyém nincs meghegesztve-vagy ilyen kötéssel csinálva...én ilyennel akarom!
3. a legjobb szerintem attól függ mennyire van messze a motor,de így képről jónak néz ki mind

Operable: legalább annyira ügyesen fényképezel mint én ...2. kép szép csavart ferde lett
Szerintem nem hegesztették, csak öszerakáskor felmelegítették a fogaskereket, így az megtágult. beletették a csapágyat majd mikor visszahűlt rázsugorodott a csapágyra. Ezt zsugorkötésnek ,hívják tudtommal, és igen erős kötést produkál
Ezt vajon mivel és hogyan hegesztették meg? Valamint mivel, és hogyan lehet meghegeszteni?
Vannak sokan akik elviszik 500ért is, ha meg nem, akkor majd elmegy olcsóbban 125X-ek 6-7száz ezrek, mégis nem egy talál gazdára.
az az első elég vicces azzal az 500.000 ft-al
1

2

3

4

5

Nem tudom mennyiért gondolod venni, de ezek elég jónak tűnnek. Van olcsóbban is, de később valószínű hogy az olcsóbb lesz a drágább.. A másik, hogy évjáratot felesleges figyelni, ne az döntsön, hogy 1995-ös vagy 2001-es.
Renszámossal nincs tele:)
Én is sokat böngészem, de segítenél és te is át néznéd és beraknád a linket, azt nagyon-nagyon megköszönném.