Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tele van koxxal. Le akasztod róla a 2 bovdent, és kézzel körbe forgatod párszor.
A gyertya egyféleképpen van benne. Vagy bele van húzva, vagy kivan véve. Utóbbi esetben nem indul..
mondjuk mikor elromlott a motor és kb 5-6 ezer fölé nem ment a gép akkor nem nyitott a power mert leszedtem a fedelét és láttam h nem nyit csak 1-2 be nyitott, de mondjuk kéne egy tipp arra h mért szorul a power mert haverom motorján ha rátszem gyujtásra akkor sokkal gyorsabban mozog a power mint nekem , aksi kizárva mert rákötöttem a motort az övére
de mikor kicsit bassztatom a gyertyát akkor jo volt mármint inkább ugymondom h kijebb csavartam akkor jo lett de aztán megint elromlott
A Yamaha DTR váltókar-szimmering mérete: 12X21X4
Elsőkörben akkor próbálj bele új gyertyát, lehet eltört a porcelánja. De persze karbidugulástól powernemmúkodikig bármi lehet, akár gyújtás is.
Sziaztok!Mért van az hogy 7000 fölött a motorom elkezd tiltani mármint olyan mint ha tiltana és nem megy tovább ? Kicsit csavargattam a gyertyát ki - be stb aztán jó lett mentem vele kb 40 km-et és megint szarakszik! PLS HELP!
Jah, bár imbuszkulcskészlet kis helyen elfér. Ettől függetlenül igazad van, bár én is mindenhova horganyzott imbuszcsavarokat teszek.
A belső nyílás kialakítás szempontjából sokkal jobb a torx, az kevésbé nyíródik el, persze az is szarabb mint a sima külső hatlapfejű.
Aero szempontjából viszont jobb.
Bár ha már arra gyúrunk, akkor az ószövetségben asszem (the racing motorcycle for constructors 1. kötetében), vagy az újszövetségben (2. kötet) ott alaktényezőit vizsgálják a csavaroknak. Olyan szempontból meg magasan jobb a félgömbfejű kialakítás, de mégjobb a sűlyessztett :) Sima hatlap és félgömbfej között nagyságrendi különbségek vannak :) És a tömegcsökkentés szempontjából sem utolsó. Szóval ha szavazni kellene és perverzió, akkor sűlyesztett fejű torx. :)
Persze nem a magyar yamaha dt-sek lesznek azok, akiknél az fog számítani egy racén, gyorsuláson hogy az egyiken félgömb, másikon hatlapfej van :)
sziasztok! a régi 80as DT-k még a léghűtéses széria menyire megbízható gépek? érdemes-e olyat venni? menyire keresik hozzá az alkatrészt ha ESETLEG elbontom?
Iggggencsak faszányosan néződik ki! Grat , sajna a japik agya ehhez fejletlen volt....
Hát az para motorikusan semmi baja csak az a rákos fék Elütöttem vele egy nyulat oszt nem kiharapta na nézedoda nem dehogy csak vicckeltem Haver másra hallgatott és elkezdte püfölni a tengely hogy majd ő kiszedi kereket mert akkor még az övé volt. És sajnos letört az a két kis fül mert egyértelműen a kereket háta ki kell húzni ő meg püfölte a tengelyt a hajamat cibáltam mikor megláttam :
Nah ezt már nem tudom.... Az enyém már július óta nem megy...
Hát végül is azzal nincs baj mert fater eben utazik csak alu az vagy öntvény mert ha öntvény akkor tárgytalan Mert ha igen ismét szét kel szedni és mivel fater külföldön dolgozik 1 hétig nem ülhetek rá
Mindent lehet hegeszteni! (Na jó nem mindent) De szerintem egy fasza műhelyben meg tudják csinálni...
szeva Matyi ja ja :D ez van azóta se találta Kértem itt a fiuk segítségét de ezek szerint nem tudnak segíteni Legalább az mondja már meg valaki hogy hegeszteni lehet azt a konzolt?
Akkor a japik biztos hülyék azért nem raknak hatlapfejűt a Dt-be?
Mert 2000-előtt kereszthornyos csavart használtak a 2000 utáni DT hez meg imbuszt .A hatlapfejű csavart alátéttel szoktuk használni de ezek alá nem kell mivel aluminium ötvözetű a dekni ezért használunk belső kulcsnyíllásút.Mivel a hatlapfejű behúzna alátét nélkül.
Mitől is igényesebb az imbusz?
(belső kulcsnyalású:)
Attól, hogy szarabb (sokkal) mint a normális hatlapfejű?

A belsős csavar felhasználása akkor indokolt, ha:

-kevés a hely(nem lehet hozzáférni a villás kulcscal)(monynuk akkor meg dugót és hosszíbítót kell hasnylni:)
-kevés a hely megának a csavarfejnek.

Minden egyéb esetben jobb a hatapfejű.

A belsős csavarnak ksiebb felületű a feje, ksiebb felületen fekszik fel mint a hatlap, béna, gyenge, xar:)

Mongyuk van akinek jobban teccik:)
Ahogy gondolod de azzal szerintem bénán néz ki és nem is olyan jó mint az imbusz .Egy 6-os imbuszt könnyebb szerelni meg igényesebb is mint a hatlapfejű főleg ha saválló anyagú.Én is vettem a skf-be hozzá igaz 50ft/db iszonyú kiadás volt
Jaaa nem szabadott fékezni. Csak elsővel.
Csá Ricsi találkozon nem érttetem mi tört le mostmár tudom miértnem szabad fékezniii:):D
Esetleg krómozott 6 lapfejűre? Igaz van itthon minden féle csavar, telón meg is rendeltem a lamellákat Debreceni márkakereskedésben: 8900Ft/szett!
Nah! Ilyen lett a fogaskerekem, meg még körbe ragasztottam fémragasztóval.
YAMAHA DT 80 (vízhűtéses) ALKATRÉSZEK !

Még mindig vannak eladó alkatrészeim, gondoltam frissítem a hirdetést, csináltam új képeket, leírom mik vannak még :

Blokkból :

lendkerék, főtengely (hibátlan, de a hajtókar cserére szorul), kuplung oldali dekli,

Egyéb :

komplett váz, első fékbowden, hűtő, hűtőidom, lábtartók, fékpedál(hátsó) :),
láncvédő, blokvédő(haspáncél), csomagtartó(hozzátartozó idom), első teleszkóppár, központi teló, hátsó keréktengely(láncfeszítők is), kormány befogó, első sárvédő, tank

kb ennyi van lehet még van 1-2 apróság amit nem írtam úgyhogy lehet érdeklődni

Postázni tudom 2 féle módon :

1. utánvétel

2. postai rózsaszíncsekkes befizetés után


+ Eladó egy sima Cross Bukó+Szemüveg ( a bukón 4 helyen arany színű Fox levonók vannak)...
Így van ez lemaradt.Én is lecseréltem az összest saválló imbuszra .
Azzal jól is mutat meg bármikor könnyen szerelhető.
a kuplungoldali deklit/deknit rögzítő "csavarhúzós" csavarokat érdemes imbusz fejű csavarokra cserélni.