Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nem találok hozzá valót akkor ezt megcsinálom Köszi
ez van... és ha egyszer fékezel és megnyekken a varrat mellett és neaggyisten valami autónak fának nekimész akkor már csak ez volt...
Értem én igaz végül is csak ezt nem tesztelik mert 125 ös de 50 es érted mire gondolok a rendőrök nem szóltak még érte mert a henger alá nem 124 van írva hanem 49 ccm ez van
lehet öntvényt hegeszteni csak ki*szot szar és nehéz az meg a másik hogy egyetlen szakember legyen az kasznis vagy hegesztő nem fogja elválalni mert kormány vagy fék dolgot nem fogunk sose csinálni max ha a mühelybe kell tologatni de ez a plafon
ha valaki mégis elválalja akor aaz nagyon hülye ha meg te csinálod meg minden elismerésem ha jó is lesz kérdéses a biztonsága mivel az olyan dolgokat amit muszály meghegeszteni és ilyen helyeken vannak ultrahangal vagy hasonló berendezésekkel vizsgálják meg meg 1-2 darabot szét is kútnak hogy teszteljék.....
köszönöm szépen de hála az égnek már árjötem a porvédő alatt volta még a seeger és az fogta a szimeringet csak a porvédöt nem tudtam hogy kéne kibányászni de ájötem de még szenvedtem vele 1 picit mert viszaraktam a a lenti részbe a bronzt amit alig bírtam visza kiszedni de nagynehez kijöt holan megyek veszek porbédöt meg szimeringet me ha lehet kapni akor seegergyürüket hozá hogy újat kapjon ha nem akor megy vissza a régi persze jó álapotban vanak csakhát az új az mindig job
és köszönöm mindenkinek a segítségét
Étetettem Apuci Köszönöm
Tisztelt "apuci" lenne pár kérdésem számodra esetleg egy elérhetőséget tudnál adni ? MSN , E-MAIL?
Ha van egy kis kókányolási tudásod akkor te is tudsz csinálni!
MZ spirál ami atom hosszú elvágod, egyik vége meglesz. Leméred, a másig végét hegesztővel levágod, majd leköszörülöd kockára!
Nem azért mert öntvény, hanem azért mert FÉK!
Törött fékkel ne játssz, mert Mc döglesz....!
Mert szerinted öntvény és nem lehet ? mert akkor nem szedem le mert 1 hétig motor nélkül leszek
Ha Fater megheggeszti, minden elismerésem az övé....
az fater lesz aki meghegeszti De hol találok bontotta mert itt a közelbe nincs bontó és körülbelül menyibe kerülne ?
Sziasztok!Lenne egy kérdésem haveromnak van egy 93 mas dt 125 öse nekem egy 98 as 125 ös, az övé sokkal jobban megy 9-10 ezernél még húz , az enyimnek meg 7 ezeertöl elszáll az ereje mért van ez mit csináljak h ez változzon?Am az én csapágyas ez lehet a gond?
Persze csak akkor ha kint van a két alsó inbusz csavar is.
Rántsd meg erősen !
Ja, nekem is mint tegnap irtam hogy kis fordulaton nem ment, azt megcsináltam (kitakarítottam a karbit), ere előjött ez a powerszelepes téma.Ugyanúgy nem igazán működik a power.Mikor megyek vele akkor megy normálisan de az istené se akar 7-8 ezer fölé menni, mert olyan mintha ki akarna fogyni a benzin, mindig visszarángat.Fogalmam sincs hogy mit kéne már vele csinálni. Gyertya biztos hogy jó(jónak kellene lennie) mert 1 hete cseréltem benne. a karbit meg ma takarítottam ki, bár attól lehet megint dugulás de nem tudom hogy a karbinak van e valami köze a powerhez.Ha tuddnátok segíteni nyugodtan írjatok.Köszi
halihó szétkaptam a telót már mozog is minden csak nem jön szét:S
mozog a fényes rész de lent nem engedi valami mind a 3 rugó kint van olaj nuku de nem akarja megadni magát:S lécci gyorsan mert holnpa szeretnék venni bele szimeringet
jah és feladtam az sm-é építést... nem találok sehol küllős kereket és öntöttet meg nem akarok bele rakni, így kap egy új gumit Meg rendeltem hozzá ledes hátsó lámpát meg elsősárvédőt meg majd veszek indexeket, elkezdődött a csinosítgatás
Ha tud is valaki hegeszteni, biztos nem fog féknyeregtartót.
Senki nem fog menni sittre a tudatlanságod miatt....
Vegyél újat, vagy bontottat.
km óra spirált hol találok Ma valami miatt meghajlott a ház és elszakadt Vagy csináltatni lehet? tippet kérnék
linkaskának írtam persze az lemaradt:D
Hello!
Mondtad, hogy van rossz power motorod amibe jó ez a végállás kapcsoló. Mennyibe adnád oda?
Siasztok! Meg tudnátok mondani hogy a Dt 125R -nek melyik power szelep bowdenje a hosszabb? (1-es vagy a 2-es) és melyik van jobban kicsavarva ? előre is thx
A japánok nem hülyék.
Azért szerelnek imbusszal, mert gyorsabban lehet vele dolgozni, mint a hatlappal.

Annó uygan ezért terjed el a kereszhonyos(parasztországban: "csillagcsavar")
A kereszthornyos géppel behajtható, a sima sliccelt nem.
(illetve igen csak sokkal macerásabb hozzá a fej, de ebbe ne menjünk bele)
A kereszthornyos csavar, csak a gyárnak jó, ahol szalgon szerelnek a munkások, kezükben mindíg ugyan azzal a szerszámmal.
Viszont a javító-szerelő meg agyfaszt kap, hogy ha rendesen akar dolgozni, vehet pozidrive, és philips készletet is, méretenként, ami vagy 15 darab csavarhúzót jelent minima.
Ezzel szemben, a sima sliccelt csavarhoz való csavarhúzóból, már 4-5 méret teljesen elég.

A kereszthornyos csavar-pláne, hogy kétféle szabványos van belőle- egy kapitális barmoság, ha nem a megfelelő PONT BELEVALÓ szerszámmal nyúlsz bele, töredék felületen fekszik fel, mint a sima sliccelt.

Ezek a dolgok nem azért lettek kitalálva, mert jók, hanem azért, mert a gyár növeli velük a profitját.
hogy tudom leakasztani a bovdeneket?van egy kb 10 es csavar a power közepébe azt nebasztassam ügye?