Értem én igaz végül is csak ezt nem tesztelik mert 125 ös de 50 es érted mire gondolok a rendőrök nem szóltak még érte mert a henger alá nem 124 van írva hanem 49 ccm ez van
lehet öntvényt hegeszteni csak ki*szot szar és nehéz az meg a másik hogy egyetlen szakember legyen az kasznis vagy hegesztő nem fogja elválalni mert kormány vagy fék dolgot nem fogunk sose csinálni max ha a mühelybe kell tologatni de ez a plafon
ha valaki mégis elválalja akor aaz nagyon hülye ha meg te csinálod meg minden elismerésem ha jó is lesz kérdéses a biztonsága mivel az olyan dolgokat amit muszály meghegeszteni és ilyen helyeken vannak ultrahangal vagy hasonló berendezésekkel vizsgálják meg meg 1-2 darabot szét is kútnak hogy teszteljék.....
köszönöm szépen de hála az égnek már árjötem a porvédő alatt volta még a seeger és az fogta a szimeringet csak a porvédöt nem tudtam hogy kéne kibányászni de ájötem de még szenvedtem vele 1 picit mert viszaraktam a a lenti részbe a bronzt amit alig bírtam visza kiszedni de nagynehez kijöt holan megyek veszek porbédöt meg szimeringet me ha lehet kapni akor seegergyürüket hozá hogy újat kapjon ha nem akor megy vissza a régi persze jó álapotban vanak csakhát az új az mindig job
és köszönöm mindenkinek a segítségét
Ha van egy kis kókányolási tudásod akkor te is tudsz csinálni!
MZ spirál ami atom hosszú elvágod, egyik vége meglesz. Leméred, a másig végét hegesztővel levágod, majd leköszörülöd kockára!
Sziasztok!Lenne egy kérdésem haveromnak van egy 93 mas dt 125 öse nekem egy 98 as 125 ös, az övé sokkal jobban megy 9-10 ezernél még húz , az enyimnek meg 7 ezeertöl elszáll az ereje mért van ez mit csináljak h ez változzon?Am az én csapágyas ez lehet a gond?
Ja, nekem is mint tegnap irtam hogy kis fordulaton nem ment, azt megcsináltam (kitakarítottam a karbit), ere előjött ez a powerszelepes téma.Ugyanúgy nem igazán működik a power.Mikor megyek vele akkor megy normálisan de az istené se akar 7-8 ezer fölé menni, mert olyan mintha ki akarna fogyni a benzin, mindig visszarángat.Fogalmam sincs hogy mit kéne már vele csinálni. Gyertya biztos hogy jó(jónak kellene lennie) mert 1 hete cseréltem benne. a karbit meg ma takarítottam ki, bár attól lehet megint dugulás de nem tudom hogy a karbinak van e valami köze a powerhez.Ha tuddnátok segíteni nyugodtan írjatok.Köszi
halihó szétkaptam a telót már mozog is minden csak nem jön szét:S
mozog a fényes rész de lent nem engedi valami mind a 3 rugó kint van olaj nuku de nem akarja megadni magát:S lécci gyorsan mert holnpa szeretnék venni bele szimeringet
jah és feladtam az sm-é építést... nem találok sehol küllős kereket és öntöttet meg nem akarok bele rakni, így kap egy új gumit Meg rendeltem hozzá ledes hátsó lámpát meg elsősárvédőt meg majd veszek indexeket, elkezdődött a csinosítgatás
Siasztok! Meg tudnátok mondani hogy a Dt 125R -nek melyik power szelep bowdenje a hosszabb? (1-es vagy a 2-es) és melyik van jobban kicsavarva ? előre is thx
A japánok nem hülyék.
Azért szerelnek imbusszal, mert gyorsabban lehet vele dolgozni, mint a hatlappal.
Annó uygan ezért terjed el a kereszhonyos(parasztországban: "csillagcsavar")
A kereszthornyos géppel behajtható, a sima sliccelt nem.
(illetve igen csak sokkal macerásabb hozzá a fej, de ebbe ne menjünk bele)
A kereszthornyos csavar, csak a gyárnak jó, ahol szalgon szerelnek a munkások, kezükben mindíg ugyan azzal a szerszámmal.
Viszont a javító-szerelő meg agyfaszt kap, hogy ha rendesen akar dolgozni, vehet pozidrive, és philips készletet is, méretenként, ami vagy 15 darab csavarhúzót jelent minima.
Ezzel szemben, a sima sliccelt csavarhoz való csavarhúzóból, már 4-5 méret teljesen elég.
A kereszthornyos csavar-pláne, hogy kétféle szabványos van belőle- egy kapitális barmoság, ha nem a megfelelő PONT BELEVALÓ szerszámmal nyúlsz bele, töredék felületen fekszik fel, mint a sima sliccelt.
Ezek a dolgok nem azért lettek kitalálva, mert jók, hanem azért, mert a gyár növeli velük a profitját.
ha valaki mégis elválalja akor aaz nagyon hülye ha meg te csinálod meg minden elismerésem ha jó is lesz kérdéses a biztonsága mivel az olyan dolgokat amit muszály meghegeszteni és ilyen helyeken vannak ultrahangal vagy hasonló berendezésekkel vizsgálják meg meg 1-2 darabot szét is kútnak hogy teszteljék.....
és köszönöm mindenkinek a segítségét
MZ spirál ami atom hosszú elvágod, egyik vége meglesz. Leméred, a másig végét hegesztővel levágod, majd leköszörülöd kockára!
Törött fékkel ne játssz, mert Mc döglesz....!
mozog a fényes rész de lent nem engedi valami mind a 3 rugó kint van olaj nuku de nem akarja megadni magát:S lécci gyorsan mert holnpa szeretnék venni bele szimeringet
Senki nem fog menni sittre a tudatlanságod miatt....
Vegyél újat, vagy bontottat.
Mondtad, hogy van rossz power motorod amibe jó ez a végállás kapcsoló. Mennyibe adnád oda?
Azért szerelnek imbusszal, mert gyorsabban lehet vele dolgozni, mint a hatlappal.
Annó uygan ezért terjed el a kereszhonyos(parasztországban: "csillagcsavar")
A kereszthornyos géppel behajtható, a sima sliccelt nem.
(illetve igen csak sokkal macerásabb hozzá a fej, de ebbe ne menjünk bele)
A kereszthornyos csavar, csak a gyárnak jó, ahol szalgon szerelnek a munkások, kezükben mindíg ugyan azzal a szerszámmal.
Viszont a javító-szerelő meg agyfaszt kap, hogy ha rendesen akar dolgozni, vehet pozidrive, és philips készletet is, méretenként, ami vagy 15 darab csavarhúzót jelent minima.
Ezzel szemben, a sima sliccelt csavarhoz való csavarhúzóból, már 4-5 méret teljesen elég.
A kereszthornyos csavar-pláne, hogy kétféle szabványos van belőle- egy kapitális barmoság, ha nem a megfelelő PONT BELEVALÓ szerszámmal nyúlsz bele, töredék felületen fekszik fel, mint a sima sliccelt.
Ezek a dolgok nem azért lettek kitalálva, mert jók, hanem azért, mert a gyár növeli velük a profitját.