Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A két csavarhúzós csavar közül az egyik ami a deknit is fogja vedd ki a csavart egyesével a hosszabb amit ki kell majd venned de a rövidet hagyd bent a vízpumpafedél had maradjon csak a helyén a hatlapfejű csavar az a vízleleresztő csavar lesz ott engeded le a vízet elvileg.Nem tudom te hol engedted le?A lamellákat igen a rugós csavarok eltávolítása után ki bírod szedni.De a felrakásnál figyelj mert nem mindegy milyen állásba rakod vissza a nyomólapot csak egy állásban lesz jó!
Köszi hogy írtál, a vízpumpának 2 csillagcsavarhúzós csavarja van és 1 db 6 lapfejű ami 10-es csillag vagy villás kulcs fog, akkor azt az egyet kell kiszednem? És a lamellákat a szokásos 6 db csavar fogja ugye?
A vízpumpa marad a helyén!
Nem kell leszedni csak a csövet lekötni róla meg az egyik rögzítő csavart kel kiszedni a hosszabbat .Utána lejön a deknivel együtt.Tehát a vízpumpafedél marad a helyén .Leszeded a berugókart,fékpedált,olajszivattyú fedelet alatta kiakasztod a bowdent meg az olajzócsöveket lekötöd.Utána körbe kiszeded a csavarokat kereszthornyos faszányos csavarhúzót használj másképp megszenvedsz vele vagy előtte üsd meg kicsit mindet.
Utána a berugókart megtámasztva lehúzod a deknit de vigyázz nehogy leforogjon a berugótengely rugója.
Ok. Köszi
Ereszd. Oldaldeknin van rajt a vízpumpa. Azt meg lekell szedni, ha a kuplungot látni akarod.
Hát jó én csak kérdeztem, hogy mi van pontosan, akár már ereszthetem e le a hűtőfolyadékot!
Tényleg nem baszogatásból, merő jóindulatból írom azt amit most írok:
Ha problémát és kihívást jelent az, hogy a vízpumpához vajon hozzá kell-e nyúlni, akkor még véletlenül se álljál neki kuplunglamellákat cserélni.
Lendkerekes. Éppen van egy szimeringtesztes videó. Féktisztítóval te is kitudod próbálni. Bár hogy szeded le a lendkereket lehúzó nélkül (szakszerűen) azt nem tudom.
Üdv!
Nem tudjátok FOR YAMAHA dugó szetthez lehet kapni külön gyűrűt?
a gumiösszekötők jó állapotban vannak, nincs rajta 1 lyuk se ,de és is a szimeringre gondoltam, mert a simsonok meg más motor is szokott ilyet csinálni,de mindenesetre leszedtem a karburátort és majd holnap megnézem, ha úgy sem jó akkor ránézek majd a szimeringre.Csak az a baj hogy sosem szedtem még szét a motort,szóval fogalmam sincs hogy ehhez kell-e lendkerék lehúzó vagy milyen a gyújtása azt se tudom.A simsonon kívül még más gyújtását nem is látam szóval ezé nem tudom hogy a dt lendkerekes -e vagy miyen.Amúgy kösz az ötletet a szereléshez.
Gondolom neked ez a módszer bevállt.....én nem követném a példádat,nehogy én is ilyen töketlen legyek....
Üdv mindenkinek!
Légyszi segítsetek abban hogy, tesómnak van Dt 125 1998-as évjárat és a kuplung csúszik neki, már eléggé elkophatott, szóval újat veszek bele! Mikor szedem le a deknit akkor egyben jön le? kép
A vízpumpát is le kell szedni? vagy egyben lejön?
Légyszi segítsetek, mert nemsoká itt van neki a verseny és még hétvégére meg kell csinálnom a motorját neki!

Üdv: Imi.
Én mondtam hogy ne.
Közben csináltam valamit, hallom a hangot. Kérdezek:
"Na mit törtél el.." :)
Értem én a lényegét, hogy elhúzod rajta a kezed és nincs váll akkor "jó". Csak nem túl pontos.
De ha már betudod dugni a kezed, akkor elfordítod a kormányt és belenézel egy piláccsal és látod a tutit. Kb ugyanannyi munkából. Ezt nem értem.
Tőben tört ki, nem középen.
A tövénél.
De meg van mucsázva, majd ugyis látod.
Igazad van, inkább a répáját kéne bedugni....oszt rárúgni kajakból.
Szerintem a 10 éves karbiösszekötő repedt ki valahol vagy fenn a yeisnél vagy istentudja hol, aztán ott falschol és pörög mint az istennyila vagy éppen szimeringes. Persze karbipucolás sem árthat sosem. Nem is feltételezem, hogy nincs szűrő a benyaágban, persze az sem überalles, de azért mégis :)
Egyébként újazás az jó módszer, csak szerintem totál színbe nem tudod vele állítani.
De ha már lenn van a kipu, akkor bele is tud nézni.
Gyújtásoldali szimering, ha nem kap falschot.
Falschot meg akárhonnan tud kapni. Membránház, karbiösszekötő, talptömítés vagy akár gyújtásfelöli szimering. Bármi.
Mondjuk azt.
tsa már bocs hogy közbeszólok de szerintem a síber de ha nem akkor valami más
http://sportmotor.hu/motoros_v...

ugyan így csörög...tegnap 1,5 óráig próbltam feltenni azt a ******* videót de nemjött össze
ha kis gázt adok rá,elhalgat
na szép...
baloldalt lendkerék és a kipuff. közül éles kattogó,csattogó hang jön
1500km van benne felújítás óta...
senkinek nemkell 2rh-s cdi?
12000ft
vagy csere 3pa-s ra
köszi .Arrébb tettem és jó lett:D