Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hykomol 80W90 hajtómű olaj nem? Mert nekem ilyen volt benne és hidegen szar volt a kuplung. De akkor 15W40 szerüséget teszek bele...
Csak ne 4T motor olajat mert az megint más
Szóval ez sem mind1
Nekem ATF olaj van benne teljesen jó, mindegyik haver, meg szerelő is mondta hogy az jó bele
Csak ne ilyet rakjál bele
Hajtóműolaj: Magas felületi terhelésű fogaskerékhajtásoknál használják, és csak ott ahol nincs olajfürdős kuplung.
Bár nyáron még használható a hajtóműolaj, de télen rossz lesz a váltód amig nem melegszik be rendesen, mert összetapadnak a kuplunglamellák.

Váltóóolaj:
Ezeket direkt 2T váltókba fejlesztették ki. Bár szerintem fölösleges annyi pénzt kiadni értük, nem lesz tőle sokkal jobb a váltó.

Motorolaj

Ilyet tegyél a váltóba:
Vagy MOTORKERÉKPÁRBA való motorolajat, itt mindegy hogy szintetikus-e vagy sem, csak olajfürdős kuplunghoz való legyen.

Vagy autóba való 15W-40-es ásványi motorolajat.
*15W40
És akk a 15W50 jó lesz a DT-be? Mert eddig 80W90 volt benne.
A hajtómű olaj szerintem munkagépekbe való
A váltó olaj saját olajteknőjű váltóba való, szóval hogy nincs egyben a motorral a váltó mint az autóknál
A motor olaj meg egyértelműen a motorba való
Szerintem, de lehet ökörség
Akkor még azt meséld el, hogy mi a hajtómű olaj a váltó olaj meg a motor olaj.
Már hogy lenne ha az egyik 15W40 a másik 80W90 az kifejezetten váltóba való olaj.Én maradok inkább az ATF olajnál Q8 full synt
Nem. A hykomol az hajtóműolaj 80W-90 a viszkozitása.
A 15W-40 az sima motorolaj.
Az két külön dolog szerintem.
30 lovat találtam róla. Tzr fórumba biztos jobban tudnák
15W40 az nem hykomol (80W90) ?
A 10W-40 az félszintetikus kocsiba való olaj, amely olyan adalékokat tartalmaz amitől megcsúszhat az olajfürdős kuplung.
A 15W-40 az ásványi az jó bele.
Mondjuk a kipufogója érdekesen nézne ki a DT-n
Miért az hány lovacska?
Elmentem venni olajat a blokkba egy autós boltba. Mondom veszek 10W40-t azt tökéletes lesz bele...erre mondja az ipse, hogy neki csak kocsiba van 10W40-e és az nem jó motorba! Miért is?
Tzr henger, hengerfej, karbi, kipufogó. A 4DL (svájci) verzióról van szó, az igen izmos.
A 2. bekezdésben a tzr szettnél mire gondolsz? nem értem
Pontosan! Én egész nap a fórumot nézem, mert motorozni még nem tudok meg unatkozom egész nap! De keddtől a gép közelébe se megyek mert életre kel az erőőőőőőőőőőőőőőműűűűűűűűűű!

persze,mindenki egész nap a fórumot lesi...
engem spec. nem érdekelne,ha iszlám lenne a motor(roma ne legyen,kilopja nekem az álúmínyiumot )csak menjen a motor ahogy kell,ne hulljon szét 400km után


másik meg meglett,mitől trutyis a kiegyenlítő.....hát nem olajat töltött bele valami fasz? hűtő tiszta szerencsére...vagy nemlett megtakarítva előzőleg
Láttad az én lámpámat?
na azt 2x2 gumis gyorsrögzítő fogja....2 a villaszárra megy,2 a kormányra,jól meghúzod oszt' jónapot
de láttam u.olyant mint wency-nek van,csak nem wr,hanem univerzális
Gyári német hengereim vannak, van több szett is, több motorra. Kicsit átalakítva :)
Beépítesz egy Turbo Boost gombot a műszerfalba. A knight Riderben is így csinálták.

-Kit, nyisd ki az ajtót!
-Anyád Michael, van kezed!

és mekkora a mérte? mert nekm 51.50-vagy 52.00 kéne