Havernak mentem a múltkor az 525 SX-el vagy 10 percet.Geci csintalan gép, egyből szerelmes lettem, utána meg a DT-vel kellett hazajönnöm, csak húzom neki, nem megy, mondom mi lehet nem megy ez a szar
Ha nem itt laknék ahol, hanem Pesten vagy nagyobb városban tuti azt vennék vagy 550-650-es Berget, dehát innen 25km Miskolc meg sokat szándékozok menni, pontosabban éjjel nappal motorozni akarok, meg menni a világba túrázni úgyhogy üzemórás nem jöhet szóba.Mind1 mert a 625 SMC is világi szerelmem, vagy az lesz vagy 660 SMC semmi más motor nem érdekel csak ez a 2 szuperlotyó
Vagy ez lesz vagy semmim
Nem a fojtáson múlik a dolog. Egy Yz-hez képest nem a fojtásban van a különbség. A vezérlésben.
De ne gondold, hogy az olyan nagy show. A "fosadékhulladék" mz re125 65-ben is volt már 25Le.
Egyébként ha egy yz vagy akár bármilyen más hegyesebb sportmotor szervizintervallumait, amit persze senki sem tart be idehaza, eléd tennék, akkor már megértenéd, hogy mi az ára a több erőnek.
És akkor már nem is csodálkoznál, hogy egy "alig" futott yz miért hulladék állapotú és miért nem annyival erősebb, mint ahogy a 41 le mutatná.
Egy 125-ös GP gépet lehet az utca végéig sem bírnád kivinni, mert megakasztanád, mert eltakarta a napot egy felhő.
Szász szónak is egy a vége, egy versenykrossznak lényegesen hegyesebb a vezérlése, sokkal vezethetetlenebb, sokkal érzékenyebb, sokkal nagyobb tudás, szakértelem kell az üzemeltetéséhez és szószerint üzemórás. Ez az ára a 40Le-nek.
Én mondjuk azt vallom, hogy a gyenge láncszem földi halandók esetén (tehát nem elöbb tanult meg motorozni, mint menni) úgyis a motorozási tudás. Elkell menni egy krosszpályára, kimenni a 65ccm-es kisgyerekek közé, akik bizony elöbb motoroztak, mint jártak a 20+Le-s dt-vel, aztán utána mondja, hogy neki erősebb kell, mert kimotorozta :)
csősztök!
most akarom a kis DT-m elejét felújítani..(teló,fékbeét)a telóba milyen olaj kell mit ajánlotok?meg milyen simering?ja és fékbetétből?(márka vagy valami)
Sosem birtam elképzelni hogy egy 41lovas crosshoz vagy egy 36lovas WRE-hez vagy EXC-hez képest hogy lehet ennyit lefolytani.Nemtudom hogy lehetne jóval több teljesitméynt kihozni belőle.Kiváncsi lennék egy olyan rezó ami csak 1 szer kanyarodik mennyivel lenne jobb mint ami most van gyárilag.
És persze a németek is dzsunkában gyártatják a sárgákkal az elektronikát :)
Nagyon kihalt a fórum, szerintem japánazisten módján leültek a császár képe elé, az állványról lekerült a tantó, aztán jött a seppuku :)
bázeg, nézz meg egy új tzr-t. Olasz telók, olasz fékek, olasz blokk.
Éppúgy van a vw konszernes autókban magneti marelli ecu, mint ahogy az alfákban bosch.
21. században élsz. De végre leveszed, bár a lendkeréken lepasszolom hova van ráírva, majd Babika beírja.
megint irok...
125 dt r :7-8000 körül olyanokat akad a motor,mintha kihagyna a gyújtás,vagy amikor belegázolsz egy baszott nagy pocsolyába és beázik,de azt pár mp nyélgázzal ki lehet "szárítani" de ez végig azt csinálja,amugy a motrba van erő
megint hengerfej tömitést keresek yamaha dt 125r-hez vki nem tuggya hol lehet csináltatni vagy nincs vkinek? csak tömités kéne
köszönöm