Egyébként ha tudsz angolul, akkor a minarelli.com-on is elolvashatod a sztorit, hogy sokáig együttműködtek, majd 92-re a minarelli a yamaha csoport tagja lett.
Szóval már a 660-as 4t, kis4t yamaha blokkok is mind egytől egyig olaszok. :)
De tőlem aztán hihetitek, hogy nem bolognában készült a blokkja. :)
A Yamaháról honnan tudod, hogy japán? Onnan, ahonnan a Minarelliről lehet tudni, hogy olasz. Vagy nem? Ameddig nincs rajta egy elemen, hogy made in japan, addig olasz, mert Minarelli.
Ez nem hit kérdése. :) Tény.
Itt is kikerestem wikipedián egy oldalt, linkkel, kutyafaszával, hogy mely motorkódokat rendeltek az olaszoktól. Ott tételesen le volt írva.
Leveszed az oldaldeknit és pl a nyomólapon vagy akár a kuplungkosáron is megtalálod, meg kb mindenen.
Attól, hogy Karika nem akarja felfogni, mert még nem szedett szét dt blokkot és továbbra is erölteti, az az ő hülyesége.
Korábban ezt a listát hoztam, de a korábbiak is azok. Elég csak megnézni a blokkokat, lc-t, r-t, nagyfokú a hasonlóság. minarelli feliratokban is
Gyengébbek kedvéért még1x:
"Der wassergekühlte Minarelli Einzylindermotor der DT 125 leistet je nach Art der Drossel:
Typ 4BL (Baujahr 96-99),
9 kW / 12 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
9 kW / 12 PS, Höchstgeschwindigkeit 94 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 112 km/h.
17 kW / 23 PS, Höchstgeschwindigkeit 125 km/h.
Typ DE03 (Baujahr 99-03),
10,4 kW / 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
10,4 kW / 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 103 km/h.
17 kW / 23 PS, Höchstgeschwindigkeit 125 km/h.
Typ DE06 (Baujahr 03-06),
10 kW / ca. 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 108 km/h. "
én sem hiszem, hogy olasz lenne... De légyszíves mondj pár alkatrészt amiért tényleg nagyon belekell nyúlni a blokkba és van rajta olyan embléma vagy írás ami igazolja hogy olasz a blokk
"Lendkerék, kuplungnyomólap, meg általában nem igazán szokott tönkremenni, hogy azt csereberélgetni kelljen..."
Aztafaszta, olaszüberelés a dt fórumban. Szóval csak az megy benne szarrá, ami japán?
Majd ha szétkapsz egy ilyen dt125-ös blokkot, úgyis meglátod. Akkor majd elhümmögsz magadban, addig meg úgyis hiába mondom :)
Azért írtam neki a sort, tól-ig.
Talán úgy egyszerűbb, és kisebb a megakadás veszélye.
De ha már most sem pörög 7 fölé, és megakadt már egy párszor , akkor meg nem mindegy?
A 3 vezetékes power motort hogy vezérli a CDI?
Áram erősséggel szabályozza vagy frekvenciával vagy hogy?
Megszeretném nézni multival hogy hol lehet a baj.
Ha meglesz a motor többet lehet segíteni, de addig is itt van 2 oldal ahol találsz a fojtásról infót. http://dt125.de/ http://dtr125.net/
A német oldalon a werkstatt, majd jobb oldalt Entdrosselung alatt találod, az angolon pedig a De-restricting alatt, évjáratra bontva.
Szóval már a 660-as 4t, kis4t yamaha blokkok is mind egytől egyig olaszok. :)
De tőlem aztán hihetitek, hogy nem bolognában készült a blokkja. :)
Itt is kikerestem wikipedián egy oldalt, linkkel, kutyafaszával, hogy mely motorkódokat rendeltek az olaszoktól. Ott tételesen le volt írva.
Leveszed az oldaldeknit és pl a nyomólapon vagy akár a kuplungkosáron is megtalálod, meg kb mindenen.
Attól, hogy Karika nem akarja felfogni, mert még nem szedett szét dt blokkot és továbbra is erölteti, az az ő hülyesége.
Korábban ezt a listát hoztam, de a korábbiak is azok. Elég csak megnézni a blokkokat, lc-t, r-t, nagyfokú a hasonlóság. minarelli feliratokban is
Gyengébbek kedvéért még1x:
"Der wassergekühlte Minarelli Einzylindermotor der DT 125 leistet je nach Art der Drossel:
Typ 4BL (Baujahr 96-99),
9 kW / 12 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
9 kW / 12 PS, Höchstgeschwindigkeit 94 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 112 km/h.
17 kW / 23 PS, Höchstgeschwindigkeit 125 km/h.
Typ DE03 (Baujahr 99-03),
10,4 kW / 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
10,4 kW / 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 103 km/h.
17 kW / 23 PS, Höchstgeschwindigkeit 125 km/h.
Typ DE06 (Baujahr 03-06),
10 kW / ca. 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 108 km/h. "
Aztafaszta, olaszüberelés a dt fórumban. Szóval csak az megy benne szarrá, ami japán?
Majd ha szétkapsz egy ilyen dt125-ös blokkot, úgyis meglátod. Akkor majd elhümmögsz magadban, addig meg úgyis hiába mondom :)
Egyébként meg PEACE!
igaz nem ugyan az,enyém más fejidom,de van egy műanyag elosztó,ami rámegy a 3 sarura...na majd tolok képet,jobban jársz mintha saruzgatsz
ilyen cdi-re vadászok,mint ami a képen van
megtennéd,ha arra jársz legközelebb Apuci,hogy leolvasod nekem mi van ráírva?
3pa alapján semmit nem találok
köszönöm szépen előre is
Ma kaptam motorolajat. De nem 10W 30-at hanem 10W 40et. Repsol Moto 10W40, rakhatom ezt is a DT-be. Vagy mindenképp cseréljem 10W 30-ra?
pontos választ adjatok légyszí!
Talán úgy egyszerűbb, és kisebb a megakadás veszélye.
De ha már most sem pörög 7 fölé, és megakadt már egy párszor , akkor meg nem mindegy?
Áram erősséggel szabályozza vagy frekvenciával vagy hogy?
Megszeretném nézni multival hogy hol lehet a baj.
http://dt125.de/
http://dtr125.net/
A német oldalon a werkstatt, majd jobb oldalt Entdrosselung alatt találod, az angolon pedig a De-restricting alatt, évjáratra bontva.