Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kimegyek és leveszem a gyújtás oldali deknit... számomra hihetetlen hogy olasz...
Egyébként ha tudsz angolul, akkor a minarelli.com-on is elolvashatod a sztorit, hogy sokáig együttműködtek, majd 92-re a minarelli a yamaha csoport tagja lett.
Szóval már a 660-as 4t, kis4t yamaha blokkok is mind egytől egyig olaszok. :)

De tőlem aztán hihetitek, hogy nem bolognában készült a blokkja. :)
A Yamaháról honnan tudod, hogy japán? Onnan, ahonnan a Minarelliről lehet tudni, hogy olasz. Vagy nem? Ameddig nincs rajta egy elemen, hogy made in japan, addig olasz, mert Minarelli.
Ez nem hit kérdése. :) Tény.
Itt is kikerestem wikipedián egy oldalt, linkkel, kutyafaszával, hogy mely motorkódokat rendeltek az olaszoktól. Ott tételesen le volt írva.
Leveszed az oldaldeknit és pl a nyomólapon vagy akár a kuplungkosáron is megtalálod, meg kb mindenen.
Attól, hogy Karika nem akarja felfogni, mert még nem szedett szét dt blokkot és továbbra is erölteti, az az ő hülyesége.

Korábban ezt a listát hoztam, de a korábbiak is azok. Elég csak megnézni a blokkokat, lc-t, r-t, nagyfokú a hasonlóság. minarelli feliratokban is

Gyengébbek kedvéért még1x:
"Der wassergekühlte Minarelli Einzylindermotor der DT 125 leistet je nach Art der Drossel:

Typ 4BL (Baujahr 96-99),

9 kW / 12 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
9 kW / 12 PS, Höchstgeschwindigkeit 94 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 112 km/h.
17 kW / 23 PS, Höchstgeschwindigkeit 125 km/h.
Typ DE03 (Baujahr 99-03),

10,4 kW / 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
10,4 kW / 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 103 km/h.
17 kW / 23 PS, Höchstgeschwindigkeit 125 km/h.
Typ DE06 (Baujahr 03-06),

10 kW / ca. 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 108 km/h. "
Bocsi ezt elfelejtettem.125-ös LC2.nem tudsz valami linket berakni ahol meg tudnám nézi,mert már mindehol kerestem de nem találtam semmit.Kösssz
felvettelek
én sem hiszem, hogy olasz lenne... De légyszíves mondj pár alkatrészt amiért tényleg nagyon belekell nyúlni a blokkba és van rajta olyan embléma vagy írás ami igazolja hogy olasz a blokk
"Lendkerék, kuplungnyomólap, meg általában nem igazán szokott tönkremenni, hogy azt csereberélgetni kelljen..."

Aztafaszta, olaszüberelés a dt fórumban. Szóval csak az megy benne szarrá, ami japán?
Majd ha szétkapsz egy ilyen dt125-ös blokkot, úgyis meglátod. Akkor majd elhümmögsz magadban, addig meg úgyis hiába mondom :)
Nekem tök mindegy, hogy te mit gondolsz rólam, hogy kamuzok, vagy nem, én tudom hogy mit láttam:)

Egyébként meg PEACE!
Nekem a MOtulnak ez a direkt 2t váltókhoz csinált 10w30-as olaj van benne és lehet érezni a váltón meg a kuplungon hogy jobb mint az előző olaj....
Killer2 : Ha majd a lámpasaruhoz jutsz és szétszeded a fejét, akkor megtennéd, hogy lősz nekem egy fotót, hogy hogyan van nálad feltéve a fejidom?

igaz nem ugyan az,enyém más fejidom,de van egy műanyag elosztó,ami rámegy a 3 sarura...na majd tolok képet,jobban jársz mintha saruzgatsz


ilyen cdi-re vadászok,mint ami a képen van
megtennéd,ha arra jársz legközelebb Apuci,hogy leolvasod nekem mi van ráírva?

3pa alapján semmit nem találok

köszönöm szépen előre is
Ez hogy jött ki?
15! +-100%.........
Tudom, mit jelent, nekem az van benne mondjuk Q8 full syntetic ATF
motoros01 megtudnád adni az msn-ed ? lenne pár kérdésem
ATF=Automatic Transmission Fluid .Magyarúl autómata váltóba való.
Teljesen mind1 csak follyon,váltóba szinte nemszámit.Váltóba nem ATF-es olaj kell?
Hy!

Ma kaptam motorolajat. De nem 10W 30-at hanem 10W 40et. Repsol Moto 10W40, rakhatom ezt is a DT-be. Vagy mindenképp cseréljem 10W 30-ra?
egy Yamaha DT125 (2001) folytások nélkül hány LE?
pontos választ adjatok légyszí!
Azért írtam neki a sort, tól-ig.
Talán úgy egyszerűbb, és kisebb a megakadás veszélye.
De ha már most sem pörög 7 fölé, és megakadt már egy párszor , akkor meg nem mindegy?
Annyiba nem adom oda, kb 500ft-om se lenne rajta.
A 3 vezetékes power motort hogy vezérli a CDI?
Áram erősséggel szabályozza vagy frekvenciával vagy hogy?
Megszeretném nézni multival hogy hol lehet a baj.
Ha meglesz a motor többet lehet segíteni, de addig is itt van 2 oldal ahol találsz a fojtásról infót.
http://dt125.de/
http://dtr125.net/
A német oldalon a werkstatt, majd jobb oldalt Entdrosselung alatt találod, az angolon pedig a De-restricting alatt, évjáratra bontva.
Erre gondoltam igen. Postával együtt max 1500! Mégiscsak egy darab műanyag, neked csak a helyet foglalja.