Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nézd meg inkább a balansztengelyed......és környékét.
Pedig az a leginkább jó, ha ki-be tologatod..........
És a vége, egyszerűen fenomenális.....
Sztem. soha nem lehet megunni.........
igen mint az állat, mint ha mosógépen ülnél
akkor főtengely csapágy?
Milyen méretekre vagy kíváncsi?
Távtartók, tengelyhossz, féknyeregadapter, csapágyszámozások?
Elmondom neked, mikor az esztergályostól kértem a tengelyt, és a távtartókat, egy A4 es lapra csináltam neki szakrajzot, ahogy a suliban tanultam, immáron 17 éve....
Majdnem lesz....ta magát az esztergályos mikor meglátta, mondta a futárom.
Ilyen után még nem dolgozott....
És erre vagy kíváncsi?
Elhiszem Neked mert látod hogy nem mondok hülyeséget csak ezen a részen nem vagyok elég tapasztalt.Nekem az RD-ben is For Yamaha van, azt is melegíteni kellett, kézzel nem ment, ütni meg nem akartuk.De jól bírja, most kezdte meg a 8000. km-t.
hát azért az sem egyészen jo h ki be tologatod
annak is van ilesztése
Az előző LC2-es DT-m-nek is simán bement a csapszeg a dugattyúba, és a DTR-nek is, mert szétszedtem, mikor hengerfejes volt.
Ez a modern teknics.
A simóknál igazad van, a régi kisipari dugókba hűteni-melegíteni kellett.
De ha abba is valami jó márkát veszel, nem hiszem....
emzoli jobban tudja...hidd el!
Rázza a vázat is közben?Reszket?
elég olaj van benne 75cent simán
de ha meg váltócsapágy, akkor miért darál üresben is?
Egyébként van olyan csapszeg amelyik zsugor kötéses.Ennek olvass utána....
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt-3979963

Na voltam megnézni,hát elég hervadt a teljesítménye...esküszöm h a Mustangom jobban megy...ja és 45 volt óra szerint a vége...ez picsafüst.
Láttam vmi Velos Motos matricát a seggén,az asszem vmi svájci forgalmazó...nem tudom miféle gép,a váltó 4 seb,és a következő sorrendben vannak a fokozatok:
0
1
2
3
4
Ja és felfelé kell váltani.
Tipusa: 20 M
Nem tudom milyen de félek h nem tuingolható hanem egy butított szutyok.
Ismeri vki ezt a tipust?
Mondjatok rá vmit léci!
Ja és az én tippem a váltó, vagy valamelyik váltócsapágy.Elég olaj van benne?Nézd meg a biztonság kedvéért.
A kopott csapágy sztem inkább visít.
Elhiszem de vagy én vettem eddig selejtet vagy nem tudom de hogy mindig kocogtatni kellett befele a csapszeget..... és amit úgy raktam össze az szét is ment.... amit így az meg nem.A kúszócsapszeg nem azért kúszó mert tud kúszni?Az számomra azt jelent hogy oldalirányba el tud mozdulni.De attól lehet szoros illesztése amit nem jó bántani mert el tud könnyebben forogni utána.Ez az én véleményem. Igazad van abba egyébként hogy elvileg fölösleges melegíteni mert simán összemegy, de sajna én még ilyennel nem futottam össze.
De ha főtengely csapágy lenne nem kéne nehezebben forognia a főtengelynek? ez nagyon könnyen elfordul, szépen mozog, csakhát egy milimétert kotyog.
Meghát az ereje se ment el a gépnek.

Tényleg az adná a hangot?
Mert ahogy kapom szét felé a gépet semmi hibát nem találok, nem értem mi darálhat ennyire....

(sőt kellemes csalódások érnek, hogy nem hazudott az eladó a generálról, tele van gyári japán cuccokkal:))
Elhiszem neked mert nem vagyok motor szerelő, de akkor miért kopott ki 3 dugattyúm is?3 egyforma márka....
Na de azt tisztázzuk, hogy ha miután nálad lesz a blokkom, és meglepően olcsó DT alkatrészek lesznek a neten, akkor küldöm a AI 2000-ret:)

Cakkpakk 60 betakarja, nem?
Kécskén voltam egy hetet majdnem. Hazafele szakadó esőben 32Km a détén egy tele hátizsákkal + egy oldalsó málha zsákkal Főóton, krosszbukóban, napszemüvegben - párszor képen csaptak vízzel. 3x beázott a pipán, és amikor megállt rájöttem ha kézzel kicsit megmozgatom jó lesz megint egy jóideig. És hát nem részletezem milyen 6000-es fordulaton kézzel mozgatni egy átázott pipát
Te valamit agyon benéztél.... És azt kérdeztem hogy pontosan miket kellet csinálni hozzá... És mivel Karika tudja miről van szó Ő érti(legalábbis szerintem), hogy méretekre is kiváncsi vagyok...
Én kb 18 éve szerelek motorokat de ilyet még nem hallottam hogy a csapszeg egy zsugor kötés ne vicceskedjünk
A csapszeget úgy is hívjuk hogy kúszó csapszeg amit ugye nem kell magyaráznom mit is jelent ez kimerít mindent.Melegíteni a dugót a csapszeget hűteni?
Én most vettem Prox szettet, az mindenféle ütögetés nélkül összement. Megolajoztam a csapszeget, és szépen becsúszott a dugóba.
Apuci: Nem sziloplaszt az, hanem teflonszalag. Az már én voltam. Tömít szépen. Ott nem lesz gond.
Emzoli: Nem lehet fordítva betenni, van egy vezetőcsap.
Viszont az alapjárati fúvókán mintha egy halvány 10-est látnék, ami nagyon kicsi, mert elvileg 35-ös kell bele. Sajnos nem volt kéznél tolómérő, drót, hogy megsaccoljam a tényleges furatméretet.
Ha már itt tartunk, a fúvóka mérete a századmilliméterben mért átmérő?
megletél ember?
Akkor szerencséd volt..... Sokat szoptam már ilyenekkel.Ami most van az RD-ben azt sem lehet csak úgy beletolni.Szétszedéshez is melegítettük, ütni kellett egy picit, összerakáshoz melegítettük a dugót és hűtöttük a csapszeget.Tegyük fel hogy van ilyen is meg olyan is, ezzel hibát nem követ el.Engem régen a simson szopatott így, pár dugót elbasztam, aztán mondták hogy így kell és többet nem volt gondom vele.
én meg eddig csak olyan csapszegekkel találkoztam, amiket ütni se kellett csak beletolni. és még egyik sem lötyögősödött ki. Még 2400Ft-os dugószett esetében sem. nem kötözködöm, csak vélemény