És ha megméred a boltvan vásárolt főfúvókát, akkor azt fogod tapasztalni, hogy a beleütött értéknek a valósághoz köze nincs rendszerint.
Én gyártok, és kézzel egyenként kalibrálok fuvikat dellrotyóba, MZ-hez és simsonhoz.
A simson-mz főfuvikat készen veszem, és átkalibrálom.
Egyszerre több 10 darabot szoktam venni, minden sorozatban van egy-egy, amin semmiylen lik sincs:)
A többin van, csak rendszerint ötletszerűen kisebb mint a ráütött érték.
Na nem sokkal, csak pl volt már, hogy a 70-es nek számozottba az 50es kaiber sem ment bele.
Gyanútlan motoros megveszi, berakja, és nem érti miért akasztotta meg a gépet...
ELADÓ vagy CSERE Robogóra vagy Simsonra vagy bármilyen más motorra! Irányár: 50000Ft. Kicsit tudok ráfizetni akár!
Működik, de beállításra szorul! Pár új dologgal, egyben!
Érd: evil1937@citromail.hu vagy 06209650190
Tegnap nálunk is esett...
Varázs-garázsban kicsit rendberaktam a gázbowden környékét, mert akadt...
A Bowden közösítőről csináltam is pár képet, hogy legyen annak fogalma, akinek nincs....
A dió, ami belül fordul, ha lazítasz a gázon a suber tetején akkor később húzza az olajzó bowdenjét, és kevésbé füstöl....
És mikor nézted azt az őzbarna gyertyát?
Mikor alapon ketyegett 1/4 órát, vagy nyélgázon 20km után?
Mert hidd el nem mindegy....
Nem szeretem a "gyertyastírölést", mert sokáig kell tartani abba a tartományba, hogy megmutassa az értéket.
Ezt inkább érezni kell.
Sétálj el a boltba, és vegyél egy 130, 120, 115, főfuvit, ami az MZ-be való.
65.-Ft darabja.
És fentről lefelé rakosgasd be egymás után, közben teszteld de csak a max. fordulatra figyelj.
Jah és ha kivetted a főfuvit, érdemes a kehelycsövet is kiganyézni, mert biztos tiszta retek.
Légszűrő kihagyásával, kintről kapja a féklevegőt.....
Jó elhiszem neked ....bár nem tudom én is miért találtam Yamaha logókat?
Ilyennel még nem igazán találkoztam, hogy kevernék a gyártókat motortípuson belül....
Lendkerék, kuplungnyomólap, meg általában nem igazán szokott tönkremenni, hogy azt csereberélgetni kelljen...
De hogy ne legyenek álmatlan éjszakáid, legyen igazad.
Minarelli.....!
Ha majd a lámpasaruhoz jutsz és szétszeded a fejét, akkor megtennéd, hogy lősz nekem egy fotót, hogy hogyan van nálad feltéve a fejidom? Most amúgy cserélsz első sárvédőt is, nem? Mennyibe fáj egy olyan, meg milyet vettél? Bár én az enyémet nem SMesíteni akarom, hanem egy kicsit modernebb külsőt akarok neki egy első sárvédő+fejidom cserével.
Amúgy ma este mentem erdőben vele fél10 körül, hát, szart se láttam :) A féklámpa erősebb, mint a távolságim :D Meg hogy tuti fasza legyen minden, megint elment a világítás egy időre a sebességmérőből. Nem tudom mi baja van, múltkor teljesen szétbontottam a vezetékeket egészen a hőtőig és sehol nem találtam semmi szakadást. Összeraktam, akkor jó volt, most meg megint érintkezési gondja van. Az lesz a vége, hogy kap egy új vezetékelést, mert egy csomó minden szar a műszerfalon, kb a fele működik (olaj, váltó, fordulat szar, plusz időnként a háttérvilágítás)
Amúgy nem tudja valaki, hogy valahol javítanak-e műszerfal órát? Mármint a fordulat órámat meg lehet csináltatni valahol? Múltkor ismerős mondta, hogy valahol Pesten csinálnak ilyet, de nem tudom, hogy lehet-e azzal kezdeni valamit, hogy elpattant benne a rugó és szépen szétugrott és egy csomó lett az egész.
A fele alkatrészre. De érdekes multkor amikor kikerestem,hogy biza az olaszok csinálták ezeket a blokkokat a tzr-be, dt-be,motorkódokkal, akkor egy darabig nyugalom volt. Látom mindhiába :) Pedig ott volt a forrás is.
Amúgy ma szétbontottam a kormányomat, megnéztem a csapágyakat:D hát gyerekek:D a görgős csapágy alul picit szorult, tisztítás, Wd40-aztán olyan mint az új:D de a felsőőők:D levettem a fém burkolatot, és csak azt vettem észre, hogy nemtom15-20db csapágygolyóbol csak 10van:D úgyhogy holnap megyek csapágygolyókat venni:D már tudom miért szorult marhára a kormányom:D amúgy holnap jön meg az Sm szettem, majd teszek fel arról is képeket!
Tökéletesen egyetértek ,,Apuci"-val.
Kicsit azért nézhetnéd a fizikiát is, szerinted egy 125-ös nyélen 10-20km-ert ha elmegy mi lesz a vége?:D Én ezért nem akartam a Drz-vel sem 130-al menni, mert csak annyi volt a vége, hogy aztán meg cserélgessek dugót-gyűrűt. Ha ennyivel akarasz hasítani vegyél nagyobb motort, ne egy 125-öst hegyezz ennyire ki.
hi márkatársak..!
Össze lett rakva a gép(furatás ,dugó,gyűrű),be is járattam...faszán is megy ..egészen 7500 ig ott meg megtorpan,és hiába huzom nemmegy..A helyzet a következő: új a gyertya,légszűrő tiszta,power a lyukhoz van beállítva,karbi is tiszta, 57 mm es a dugó én arra tudok gondolni hogy nem kap elég bembint,de nemtudom azéé irok ide..
Na ennek mi értelme van?
Ha megmondaná valaki, megköszönném.............
Van egy Enduród, és nyélen mész vele 130-al....
Bazze mé' nem veszel hasalós gyorsaságit akkor?
Az ember is annyira befeküdt rajta, hogy majdnem bekapta a kilóméterórát..........
Hát nem tudom..........
Szerintem először a gondolataidban kéne rendet rakni....
Bocsi nem személyeskedni akartam...
Sziasztok! 96' os 80-as LCII-es DT-m most bejáratós, 370 km van benne. Ez alatt a teli tartályból becuppanotta az olajat, most gyulladt ki a lámpa. Lehetséges hogy ennyit eszik, később csökkenni fog, vagy sokat nyom a pumpa? Füstölni nem füstöl különösebben, bár lehet azért mert Castrol van benne, tehát ez alapján nem kap sokat...
Én gyártok, és kézzel egyenként kalibrálok fuvikat dellrotyóba, MZ-hez és simsonhoz.
A simson-mz főfuvikat készen veszem, és átkalibrálom.
Egyszerre több 10 darabot szoktam venni, minden sorozatban van egy-egy, amin semmiylen lik sincs:)
A többin van, csak rendszerint ötletszerűen kisebb mint a ráütött érték.
Na nem sokkal, csak pl volt már, hogy a 70-es nek számozottba az 50es kaiber sem ment bele.
Gyanútlan motoros megveszi, berakja, és nem érti miért akasztotta meg a gépet...