Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha 18-askerekekkel csinálnád meg akkor annyira talán nem...Mert a hátsó az maradhatna és csak előre kéne szerezned valami 18 as kereket. Meg vennél gummákat.
és amúgy nagy meló lenne vele?meg sok zsé mert bevallom most nem igazán van sok mert megvettem a DT-t meg a simot felujitottam.. :S
de bizony Dani-tól vettem!07.21-én neon szeresem..csak rossz az iidő így meg nem viszem ki
mert megtakarítgattam meg minden
Itt van-e!
Ezt Danielbalck-től vetted nem? Becsüld meg! És ha belekezdesz a supermotoba, akkor részletezzél mindent. Írd be a fórum keresőbe, hogy slim és keresd meg az adatlapját. Ő csinált SM et a 80-asából. Elől 18-as kerék volt.
simán átlehet:)
de nagyon bika a wr fejidom
Apuci Király a DT-d az én DT-em átlehetne? SM-re alakítani?hátul dobfékes :(
szép jó estét emberek
a kérdésem a következő hogy lesz hátsó féked?
ha veszel hátra komplett olajos féket az kb 10.000 plusz minimum + a hátsó villához jó lesz az olajosnak féknyereg? mert gyáilag dobfékes monyuk láttam már dobfékes sm-et de amúgy szép lesz/lett csak a sárga teló védő müanyagot cseréld le.
Élsz még?
lc2 azt látom,de hogy csináltad meg tárcsásra a hátsót?
ha megy,akkor én is belevágok az SM projectbe
ugorj mindenképp....
elektronika most a régi,amit vettem az 10percet bírt...
viszont nagyobb baj,hogy trutyis a hűtő,ill a kiegyenlítő
Ebbe 80-as telója van?
valóban fordítva van, annyit szedtem szét, és raktam össze egy nap, hogy elnéztem a végére már:D:D:D megesik:D legalább már tudom mivel kezdek holnap:D aztán kormánycsapágy akarom meglesni, mert elég kotyogós :S
Hátul 120/70 van...:120mm széles,
a magasság annak a 70%-a: azaz 84mm
Elöl 100/80 van:100mm széles a
magasság annak a 80%-a: azaz 80mm

Képen is így látszik?
Vagy csak nekem tűnik fordítva?
az enyémen vagy 120-as, vagy 130-as van hátul azt hiszem:D
Az enyém undorító lett a 120-as hátsó gummával..........
Mint egy Derbi Senda.....
Csütrötökön kap első-hátsó sm sárvédőt.
Gondoltam rá, hogy emelni kéne, meglesem majd mennyit tudok még rajt állítani! Köszi a tanácsot!
Dobj rá 1 SM sárvédőt, meg emelj kicsit a hátulján....
Már csak a kormánycsapágy csere, és a festés van hátra
Lendkerék, kuplung.
Sztem csak vidd el és méresd be, én is azt csináltam és mondták is hogy rossz az elektronikája. legalább nem kell találgatni.
Csörgőkígyó lett a DT-ből :D Főtengő, csapágyak tökéletesek, viszont a 2400Ft-os dugószett a szükséges fúrás nélkül összerakott hengerrel már komoly. Ciripel és nem is úgy megy, mint ahogy kéne. De 10 ezer alatt kijött a működőképes motor. Fizetés után veszek jóféle dugót és kap egy fúrást. Meg az első kerékkel kellene kezdeni valamit.
Ha látom megállok, bár nem sűrűn járok arra. Most melózok ezerrel, de ha úgy alakul, hogy lesz szabadidőm kimegyek arra szívesen. Elektronika ügy?