3.14 megértette mi volt a bajom és egy jó rajzzal ráébresztett,hogy nem csak kétféleképpen lehet rárakni a powertengelyre a csigát.Azért köszi a sok segítséget
Vedd le a karbit dobd szét teljesen főleg az alapjárati részt nézd át fúvókája levegőjáratok a levegőcsavart is vedd ki és takarítsd ki a járatait.Utána tekerd be teljesen a levegőcsavart és másfél fordulatra állítsd be utána onnan óvatosan állítsd be az optimálisra.
Nem két perc lesz de jó szórakozást hozzá.
Hellosztok. Tudnátok nekem segíteni, hogy mi baja lehet a dt-mnek ha csak ugy mmagától felpörög olyan 4-ezerig.És csak annyit lehet vele csinálni hogy a karbin letekerem az alapjárati csavart, és csak akkor is 2500-ig megy le a fordulat,anélkül hogy gázadáskor hörögjön, mert ha az alá vesszük akkor nagyon hörög .Elindulni meg 250-ös fordulat alatt már szinte képtelenség.Csak akkor lehet vele elindulni ha jó felpörgetem kb. 5000ig.Mikor megyek vele akkor is kis fordulaton gázadásnál kicsit gondolkozik, nagy fordulaton mikor már a power is nyit akkor viszont megy normálisan.Előre is kösz a segítségeteket.
Nincs gyári működés, fogd már fel.....
Leveszed a kiput, "beujjazol" gyújtáson, és úgy állítod be, hogy nyitva legyen teljesen.
Ha nem tudod a bovdenek cseréjével megoldani, akkor leveszed a hátulját, fellazítod a végálláskapcsolót, fordítasz rajta amerre kell, és a rögzítő stiftnek forrasztó pákával csinálsz egy új lukat, hogy ne forduljon el.
De mivel a tárcsa jól áll a motoron, így gondolom bowden cserével megoldható.
Ezeket én végigjátszottam, nekem is ez volt a bajom.
Bár hiába koptatja az ember a száját, ha képtelen vagy kimenni, és egy ilyen egyszerű dolgot megjavítani.
Képzelem az a motor hogy lehet összefűzve, ha ilyenen fennakadsz.
Részemről off.
Sok sikert....
Nem lehet hogyha leveszed a power tárcsát fel lehet rakni más szögben is mert úgy emlékszem hogy igen .Rajzoltam egy képet ne nevessetek ki nem egy mérnöki rajz. De szerintem több állásban is fel lehet rakni.
sziasztok nekem 1 ilyenre lenne szükségem Ha valaki tudna segíteni megköszönném egy DT 125-ös féknyereg tartó konzol Letört a két kis füle és így nincs hátsófékem
Balra lazul tehát óramutató járásának ellentétes irányában.
Én egy szerelő haveromtól szoktam elkérni egy úgy nevezett lazító dornit azzal egy mozdulat bármilyen csavar lazítása.Ez egy olyan szerszám amire krova fejeket lehet rakni és kalapáccsal megütni a tetejét és egy csiga szerkezet rásegítésével meglazítja a csavart akár a kuplungnál is .Tegnap vettem le vele egy yamaha rd kuplungját ezzel, előtte próbáltam másképp nem sikerült
Kérj kölcsön te is valami szerelő mestertől oda adja egy lazításra tuti.
Nem két perc lesz de jó szórakozást hozzá.
http://sportmotor.hu/motoros_k...
(1. komment mindent elmond)
Leveszed a kiput, "beujjazol" gyújtáson, és úgy állítod be, hogy nyitva legyen teljesen.
Ha nem tudod a bovdenek cseréjével megoldani, akkor leveszed a hátulját, fellazítod a végálláskapcsolót, fordítasz rajta amerre kell, és a rögzítő stiftnek forrasztó pákával csinálsz egy új lukat, hogy ne forduljon el.
De mivel a tárcsa jól áll a motoron, így gondolom bowden cserével megoldható.
Ezeket én végigjátszottam, nekem is ez volt a bajom.
Bár hiába koptatja az ember a száját, ha képtelen vagy kimenni, és egy ilyen egyszerű dolgot megjavítani.
Képzelem az a motor hogy lehet összefűzve, ha ilyenen fennakadsz.
Részemről off.
Sok sikert....
megnézem,köszi a segítséget!
Ez: http://youtu.be/UsWwQssiK-w
vagy ez: http://www.youtube.com/watch?v...
nekem az utóbbi van.
Próbáld a két bowdent megcserélni.
Mindkettőt kifűzöd innen, és onnan is, és megcseréled.
Nem ugyanolyan hosszúak.
Én egy szerelő haveromtól szoktam elkérni egy úgy nevezett lazító dornit azzal egy mozdulat bármilyen csavar lazítása.Ez egy olyan szerszám amire krova fejeket lehet rakni és kalapáccsal megütni a tetejét és egy csiga szerkezet rásegítésével meglazítja a csavart akár a kuplungnál is .Tegnap vettem le vele egy yamaha rd kuplungját ezzel, előtte próbáltam másképp nem sikerült
Kérj kölcsön te is valami szerelő mestertől oda adja egy lazításra tuti.
De egyszerűen nem lazul meg, rá van ragadva.
Nincs valami jó módszere valakinek?