Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3.14 megértette mi volt a bajom és egy jó rajzzal ráébresztett,hogy nem csak kétféleképpen lehet rárakni a powertengelyre a csigát.Azért köszi a sok segítséget
Célszerszám alatt egy belső fogazatú fémlamellára szerelt erőkart értesz?
Naaaaaaaa,akkor kokecoljál
Kösz a segítséget majd megnézem. Remélem úgy jó lesz mert ez ma jött elő hogy motorozásból hazajöttem.
Vedd le a karbit dobd szét teljesen főleg az alapjárati részt nézd át fúvókája levegőjáratok a levegőcsavart is vedd ki és takarítsd ki a járatait.Utána tekerd be teljesen a levegőcsavart és másfél fordulatra állítsd be utána onnan óvatosan állítsd be az optimálisra.
Nem két perc lesz de jó szórakozást hozzá.
Hellosztok. Tudnátok nekem segíteni, hogy mi baja lehet a dt-mnek ha csak ugy mmagától felpörög olyan 4-ezerig.És csak annyit lehet vele csinálni hogy a karbin letekerem az alapjárati csavart, és csak akkor is 2500-ig megy le a fordulat,anélkül hogy gázadáskor hörögjön, mert ha az alá vesszük akkor nagyon hörög .Elindulni meg 250-ös fordulat alatt már szinte képtelenség.Csak akkor lehet vele elindulni ha jó felpörgetem kb. 5000ig.Mikor megyek vele akkor is kis fordulaton gázadásnál kicsit gondolkozik, nagy fordulaton mikor már a power is nyit akkor viszont megy normálisan.Előre is kösz a segítségeteket.
Nyugi, te mindent megtettél amit lehetett Van ilyen, rá kell hagyni.
http://sportmotor.hu/motoros_k...
(1. komment mindent elmond)
Nincs gyári működés, fogd már fel.....
Leveszed a kiput, "beujjazol" gyújtáson, és úgy állítod be, hogy nyitva legyen teljesen.
Ha nem tudod a bovdenek cseréjével megoldani, akkor leveszed a hátulját, fellazítod a végálláskapcsolót, fordítasz rajta amerre kell, és a rögzítő stiftnek forrasztó pákával csinálsz egy új lukat, hogy ne forduljon el.
De mivel a tárcsa jól áll a motoron, így gondolom bowden cserével megoldható.
Ezeket én végigjátszottam, nekem is ez volt a bajom.

Bár hiába koptatja az ember a száját, ha képtelen vagy kimenni, és egy ilyen egyszerű dolgot megjavítani.
Képzelem az a motor hogy lehet összefűzve, ha ilyenen fennakadsz.
Részemről off.
Sok sikert....
ahha értem már,akkor lehet csak én raktam össze szarul...
megnézem,köszi a segítséget!
Én 4 állásra emlékszem de a rajzból kiderül hogy értem ez a két állást mutatja kis eltéréssel.
a powertárcsát 2db állásban lehet csak feltenni ami ugye 180 fok eltérés!
Nem lehet hogyha leveszed a power tárcsát fel lehet rakni más szögben is mert úgy emlékszem hogy igen .Rajzoltam egy képet ne nevessetek ki nem egy mérnöki rajz. De szerintem több állásban is fel lehet rakni.
sziasztok nekem 1 ilyenre lenne szükségem Ha valaki tudna segíteni megköszönném egy DT 125-ös féknyereg tartó konzol Letört a két kis füle és így nincs hátsófékem
melyik a gyári működés?
Ez: http://youtu.be/UsWwQssiK-w

vagy ez: http://www.youtube.com/watch?v...
nekem az utóbbi van.
itt nem a bowdenekkel van gond,hanem hogy jóval a lyuk mellett kell lennie a powertengely csigályának,hogy teljesen nyisson...
Ez jól áll, gyári.
Próbáld a két bowdent megcserélni.
Mindkettőt kifűzöd innen, és onnan is, és megcseréled.
Nem ugyanolyan hosszúak.
A bowdenek párhuzamosan futnak.
De a bowdenek párhuzamosan futnak egymással vagy keresztbe futnak a szervótol a tárcsához?Mert a képen nem látszanak a bowdenek.És ez a lényeg!
Balra lazul tehát óramutató járásának ellentétes irányában.
Én egy szerelő haveromtól szoktam elkérni egy úgy nevezett lazító dornit azzal egy mozdulat bármilyen csavar lazítása.Ez egy olyan szerszám amire krova fejeket lehet rakni és kalapáccsal megütni a tetejét és egy csiga szerkezet rásegítésével meglazítja a csavart akár a kuplungnál is .Tegnap vettem le vele egy yamaha rd kuplungját ezzel, előtte próbáltam másképp nem sikerült
Kérj kölcsön te is valami szerelő mestertől oda adja egy lazításra tuti.
Úgy kell megcsinálni, hogy tőben támasszon, ne a végén.
a powercsiga nyitva majd zárva:
Akkor ugye balra kéne lazulnia...
De egyszerűen nem lazul meg, rá van ragadva.
Nincs valami jó módszere valakinek?
Tehát jobb menetes.
Rendes!