Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Nem tudna nekem valaki mondani egy kormánycsapágy méretet Yamaha dt 125 LcII-be?
Igen 3 vezetékes.Hát megnézem a belsejét remélem találok valamit mert már komolyan elegem van ezekből a power szervókból.
Igen...ha veszel másik motort!
Akksiból nem öntünk ki semmit.
Ha párolog, akkor csak a víz párolog az elegyből, ezért ioncserélt vizet öntünk utána.
Ha elveszti a feszt állásába, akkor csere, régit leadod.
------------
Power:
Pozitívot, és negatívot is kap, különben nem csekkolna.
Viszont mikor beindítod, vissza kéne hogy zárjon, amit nem tesz meg....
Belső elektronikás a power?
3, vagy 5 szálas?
Ha 3 szálas akkor borítsd szét, és nézd meg belül anyáklapon a forrasztásokat.
Ha vezérlőjel megy akkor lehet belül van a gubanc...
magyarul kis hibája lehet...
Ha elszáll az elektronika, akkor csekkolás sincs.
Hello
Van egy yamaha dt es 20 loeros es ez nekem gyenge lehet plusz loerot hozza tenni ?
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek eladóak ! (Fogynak a cuccok) !

- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...

Elérhetőségeim :

e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198

Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)

: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...
A helyzet ez.Becsekkol a rohadékja de egyébként semmi, hogy rohadna meg már tényleg.Azon gondolkoztam még 1-et megpróbálok hogy a barna vezetéket simán áthúzom az akksiról az úgyis a pozitiv mert az előző gazda pár vezetéket szétvagdosott aztán lehet nem jó helyről jön a pozitiv.CDI-ből jel van mert ráz olyat hogy még negativ meg egyértelműen van.
öntögetni nem érdemes,max ha valahogy ki tudod piszkálni.
Nem az egészet gondoltam azért
Csak van valami fekete trutyi lehet nemvolt rácsavarva a kupak aztán a kipufogó összetételtől belefolyt a szutyok
neeee.Ki ne öntsd!akkor nem lesz sav az akksiban.(ilyen ökörséget már rég hallottam)
A bowden nem feszes hagytam neki lógni meg beolajoztam a bowden házat, a tengelyt is kipucoltam, az akksit felraktam tölteni meg töltöttem bele ioncserélt vizet, szépen buborékozott.Ha kiöntöm belőle az összes vizet és újratöltöm az jó?Mert van benne valami fekete akármi csak nem látok bele rendesen a kis lyukon.
Akksinak vége van (sav, zárlat, öregség), aztán lehet túl feszes a bovden vagy koxos a tengely.
Itt a videó
Hát nemtodom miért ilyen lassú.Mindjárt felrakom a videót valahova.Az akksi töltő 1.8-1.9 ampert mutat
Nekem is lassú ha hagyom pár napot állni. Most akarok akksit venni.
Azaz
Főtengely csapágy
nem hülyeség ez, de miért csörög a motor, a váznál csörömpölne vmi?
Nem hinném mert lebontottam...
Szerintem ki van lazulva a blokk a vázból és ahogy motorfékezel a kompresszió rázza a blokkot az meg a vázat.De lehet bazi nagy ökörség amit irtam
pontosat nem
Az durva lehet
Basszus néztem youtube-on videókat hogy hogy működik, hát az enyém a nyomában nincs a zip-zup sebességének
A videókon vagy fél mp alatt megcsinálja a hátra előrét az enyémnek kell vagy 1.5mp
Úgyhogy felraktam tölteni az akksit hátha az a baja
Már kérdezted és kaptál rá választ nem?
helló
valaki nem tudja minek a tünete az, ha fordulaton csörömpöl a motor(főleg gáz visszaengedésekor), és vele együtt rázkódik a váz?
köszi
Jah meg mega a power motor nem 12 óra irányába áll meg hanem 10 óra irányába de szerintem ez nem baj.