Akksiból nem öntünk ki semmit.
Ha párolog, akkor csak a víz párolog az elegyből, ezért ioncserélt vizet öntünk utána.
Ha elveszti a feszt állásába, akkor csere, régit leadod.
------------
Power:
Pozitívot, és negatívot is kap, különben nem csekkolna.
Viszont mikor beindítod, vissza kéne hogy zárjon, amit nem tesz meg....
Belső elektronikás a power?
3, vagy 5 szálas?
Ha 3 szálas akkor borítsd szét, és nézd meg belül anyáklapon a forrasztásokat.
Ha vezérlőjel megy akkor lehet belül van a gubanc...
magyarul kis hibája lehet...
Ha elszáll az elektronika, akkor csekkolás sincs.
A helyzet ez.Becsekkol a rohadékja de egyébként semmi, hogy rohadna meg már tényleg.Azon gondolkoztam még 1-et megpróbálok hogy a barna vezetéket simán áthúzom az akksiról az úgyis a pozitiv mert az előző gazda pár vezetéket szétvagdosott aztán lehet nem jó helyről jön a pozitiv.CDI-ből jel van mert ráz olyat hogy még negativ meg egyértelműen van.
A bowden nem feszes hagytam neki lógni meg beolajoztam a bowden házat, a tengelyt is kipucoltam, az akksit felraktam tölteni meg töltöttem bele ioncserélt vizet, szépen buborékozott.Ha kiöntöm belőle az összes vizet és újratöltöm az jó?Mert van benne valami fekete akármi csak nem látok bele rendesen a kis lyukon.
Basszus néztem youtube-on videókat hogy hogy működik, hát az enyém a nyomában nincs a zip-zup sebességének
A videókon vagy fél mp alatt megcsinálja a hátra előrét az enyémnek kell vagy 1.5mp
Úgyhogy felraktam tölteni az akksit hátha az a baja
Nem tudna nekem valaki mondani egy kormánycsapágy méretet Yamaha dt 125 LcII-be?