hali!
gyors eegítség kéne:
létezik az, h az olajshop.hu-n nincs R2?
azthiszem ádibácsi mondta h azt kell venni, mert ugye fullszintetikus, meg jó is, meg 2800 ott, de most ijet nem találok... http://olajshop.hu/termekek/ca...
mejik jó akkor ehejett? A TTS 2T ?
előre is köszi!
Helósztok!
Nincs valakinek Yamaha DT 125 R hez 98 körüli évjárathoz hátsó féknyereg és a tartórésze? Máregy csomó bontót hívtam, a Vértestolnait is de semmi.
hát olcsón relatív dolog tieden van rendszám és most raktál bele fasza dugót nem? enyémben sajnos csak taiwani dugó volt gyürükkel meg minden az alsó felső tűgörgö nek nemsokára annyi sztem mert kicsit csörög főtengelycsapágyak is lógnak egy picit .. meg a tank alatt van egy fekete gyujtás doboz az nekem valami kókányoltdolog bicigligumiragasztós dobozba volt belekókányólva igaz ment vele állandóan de ha meghalazis 30 000 huf szóval nem volt az olyan olcsó... még vagy 100 at rákell költeni.. első tárcsa kopott mint állat hátsó gumit is megkinóztam.......... így csak kb 100 -150 et buktam vele ... de ha tovább marad nállam sztam 250 et vagyis az egész moccot az nem lett volna jobb és ez mind azért van mert októberben tesómet elütötték vele és azóta szarolt nálam de remélem következőnél nem mert nem szeretnék csuklani
ha öszevisza dolgozik az lehet nem a megszakító hibája , lehet hogy a fútengelycsapágyak nagyon szarok és kotyog a tengely , megszakítós gyujtásnál az is lehet a hiba , vagy görbe a főtengelyed és üt . ezt nézzétek meg hogy nem e kotyog a tengely oldalra meg fel le .!
Végső elkeseredésünkben találtunk a forumotokra...
Van egy kis gubanc egy DT 50-es gyújtásmegszakítóval: meghalt, pontosabban össze-vissza dolgozik és kellene cserealkatrész amit égen-földön keressük, de semmi eredmény.
A vas egy régi kétütemű, 4 sebességes léghűtéses (ha minden igaz, akkor 87-es évjáratú) Yamaha DT.
Van valakinek alkatrésze, vagy esetleg ötlete, hogy mivel lehetne kiváltani a gyári megszakítót?
Sziasztok!
Azt mondta nekem a márkakereskedőm hogy az 50-es supermoto csak 75-80-nal tud csak menni, viszont újságban olvastam hogy majdnem százzal megy. Ti mit tudtok erről?
ez hülyeség kipufogó nélkül naon gyenge a motor , attól nem megy szét eggyik se , ha kipróbáltad már kipuf nélkül a kétütemű mocit akkor tood hogy úgy naon nem lehet vele közlekedni mert nagyon gyenge
az a folytás csak a 15Le korlát miatt van benne, ha kiszeded meg a karbiból is kiszeded akkor 22Le kapsz, és kurvára nem lesz tőle semmi baja, ha leszeded a kipuffot akkor már mehetsz is dugót venni...
egyépként saját magandnak is tudsz kipufogó rendszert tervezni és ha van hozzá egy kis lakatos tudásod meg is tudod építeni magadnak amibe tuti csak annyi folytás van amennyi kell , van a neten egy leírás a kipufogó (rezonátor ) működéséről és le van irva minden hogyan lehet kiszámítani a dolgokat és megépíteni , az oldal címét nemttom pontosan , de ha rákeresel biztos megtalálod ! én is így építettem a pufót a mocimra és naon bevált !
cső!
én hegesztőpisztojjal nyomattam ki.
igaz festék nem maradt de az kell neki! egy negyedórás művelet azt kész...
bemész az elő szervízbe egy ezresből megvan...
nekem bejött!ja meg gyári gyertya (vagy utángyártott)meg jó olaj.,
Ebben igazad van , de nehogymár csak 15 lóerő legyen egy 125 ös dt , amikor az én 80 asom volt majdnem annyi kis átalakítással , kell a folytás az biztos csak nem mind 1 hogy hogyan , a legnagyobb teljesítményhez üres dob és rendeteg benzin kell az én 80 as mocimnál ugyanez volt a helyzet ment is mint állat 8 kiteres fogyasztással szerencsére eladtam nemrég 100 ért , és venék most egy másikat
Ha tud valaki olyan 60 körül szar motorhibás gépet az szoljon már pls megvenném ha nincsen túl messze borsod megyétől
Igazad van de ezeket a gépeket nem csak magyar piacra szánták.("Szar európa?") Kétütemű motorba viszont KELL fojtás, ezen nem fogok vitatkozni. 15ből soha nem fogsz 27 lovat csinálni csak a fojtás eltávolításával és a lóerő sem keletkezik a semmiből, csodák nincsenek(megnő a fogyasztás, gyorsabban kopik minden). de nyugodtan összehasonlíthatsz egy 25ös CR-t meg DT-t.
De TE nyugodtan leszedheted az egész kipufogó rendszert. Megnézném azzal hogyan mész.
A legjobb venni egy tuning rendszert, mert az úgy van kialakítva, hogy megfeleljen a gépnek is meg az embernek is. És hidd el, hogy a fűrésszel nem vagy okosabb a mérnököknél akik ezt megtervezték.
Amúgy szerintem a motor kopás ott kezdődik hogy hogy húzod neki , ha ki van szedve a folytás ha nincs ha parkettán jársz vele ígyis úgyis hamar elkopik ha meg normális olajjal mész vele húzhatod neki amit bír nem fog szétmenni
gyors eegítség kéne:
létezik az, h az olajshop.hu-n nincs R2?
azthiszem ádibácsi mondta h azt kell venni, mert ugye fullszintetikus, meg jó is, meg 2800 ott, de most ijet nem találok...
http://olajshop.hu/termekek/ca...
mejik jó akkor ehejett? A TTS 2T ?
előre is köszi!
vodi
Nincs valakinek Yamaha DT 125 R hez 98 körüli évjárathoz hátsó féknyereg és a tartórésze? Máregy csomó bontót hívtam, a Vértestolnait is de semmi.
Végső elkeseredésünkben találtunk a forumotokra...
Van egy kis gubanc egy DT 50-es gyújtásmegszakítóval: meghalt, pontosabban össze-vissza dolgozik és kellene cserealkatrész amit égen-földön keressük, de semmi eredmény.
A vas egy régi kétütemű, 4 sebességes léghűtéses (ha minden igaz, akkor 87-es évjáratú) Yamaha DT.
Van valakinek alkatrésze, vagy esetleg ötlete, hogy mivel lehetne kiváltani a gyári megszakítót?
Azt mondta nekem a márkakereskedőm hogy az 50-es supermoto csak 75-80-nal tud csak menni, viszont újságban olvastam hogy majdnem százzal megy. Ti mit tudtok erről?
én hegesztőpisztojjal nyomattam ki.
igaz festék nem maradt de az kell neki! egy negyedórás művelet azt kész...
bemész az elő szervízbe egy ezresből megvan...
nekem bejött!ja meg gyári gyertya (vagy utángyártott)meg jó olaj.,
Ha tud valaki olyan 60 körül szar motorhibás gépet az szoljon már pls megvenném ha nincsen túl messze borsod megyétől
Igazad van de ezeket a gépeket nem csak magyar piacra szánták.("Szar európa?") Kétütemű motorba viszont KELL fojtás, ezen nem fogok vitatkozni. 15ből soha nem fogsz 27 lovat csinálni csak a fojtás eltávolításával és a lóerő sem keletkezik a semmiből, csodák nincsenek(megnő a fogyasztás, gyorsabban kopik minden). de nyugodtan összehasonlíthatsz egy 25ös CR-t meg DT-t.
De TE nyugodtan leszedheted az egész kipufogó rendszert. Megnézném azzal hogyan mész.
A legjobb venni egy tuning rendszert, mert az úgy van kialakítva, hogy megfeleljen a gépnek is meg az embernek is. És hidd el, hogy a fűrésszel nem vagy okosabb a mérnököknél akik ezt megtervezték.
üdv.