Szevasztok!
Valakinek nincsen olcsó hátsó láncvezetője? csak ne legyen törött! nekem eltört sajna dt 125R-re kéne! DT125 vs Simo hát nem is tudom simo 60-at jóesetben ha megy, dt meg minimum 120-at meg kiáll kerékre másodikba még alattam is
CSá all!Figyeljetek már kéne 1 kis segítség...Mostmár nagyon úgy néz ki hogy dt80-at veszek...Találtam is 1 jó lc2-eset,80ért oda is adja csak az a baja h kéne első fékmunkahenger...Azt honnan tudnék szerezni?Bontó vagy mi?És esetleg van valaki közelében bontó és el tudná küldeni nekem?Meg még azt írta h hátsó lámpa csak azt nem mondta h rossz-e a lámpa vagy nincs+................Válaszoljatok pls!
Szevasztok!
Sajnos kb. 1 hónapja ellopták az 1 és fél éves KTM színű Derbi 50R Xrace endurómat így kénytelen vagyok másik motort venni. 125-ös DT-ben gondolkodom. Ma is próbáltam egy svájci, (vagy német) jó karban lévő teljesen feketére átfestettet, 35000km volt benne. Próba közben 80-as tempónál emelkedőn egyszer csak blokkolt a hátsó kereke. Megállás után könnyedén át tudtam fordítani a dugot. Ezután az eladónak sikerült betolással elindítani és kb 5 km-re haza motoroznia vele. Az eladó szerelője Neki később azt mondta átégett a dugó, de más nem sérült, csak azt kell kicserélni. Ha egyébként tetszett a motor és a javítás után megvenném mire figyeljek? Esetleg alkudjam le az árát (280e) és csináltassam meg én? Az mibe kerülne? Van ötletetek? A segítséget előre is köszönöm. Ja, és hosszú távra tervezem használni.
szasztok, szerintetek milyen motort kéne vegyek, YAMAHA TDR125 VS YAMAHA DT, kíváncsi vagyok, ki mit mond, várom az érveket és ellenérveket előre is köszi
sokkal jobb mint egy simson ezt elhiheted! és az a tizenakaráhány lóerő (valaki azt mondja 12 valaki h 18, de ugy átlagban 15körül vannak)
nekem 2 dtm volt,ez a második és tudom hogy elég tartós,megbízható motorok! elég ez az erő hogy elmenjen bárhol! elég nyomatékos hogy ne kelljen a halálba forgatni! eléf sokáig bírják ha valak iúgy bánik vele!
simo után minden nagyon ütős,de belejössz majd
cső
dt125lc.atw.hu-t ....?
kellene nekem onnan az 50es DT matricája, de mostmeg azt írja, h a user még nem töltötte fel a lapját...
kapják be...
nincs meg valakinek esetleg lementve? átküldhetné a vodi kukac invitel pont hu ra.
előre is köszi!
Nincs valakinek fasza supermoto kerekei DT-re, mert próbáltam SM-es DT-t és nagyon fasza mindenkinek csak ajánlani tudom. Ha emlékeim nem csalnak volt itt ilyen hirdetés vagy nem?
Igazad van Dániel07 teljes mértékben. A DT-k nem azért vannak lefojtva, hogy a kopó alkatrészek ne legyenek kitéve nagy kopásnak, hanem a kismotor szabályoknak megfelelően (én sem tudom miért hiszen a 125 már szinte nagymotor) vannak fojtva. És ezt a fojtást nem a japánok találták ki hanem a segg németek. Pl.: egy KTM EXC 125 bőven 30 ló felett van, érdekes ezt már nem engedte a KTM fojtani, mert versenymotorként szerepel. Ja és a 2T-nek tényleg kell egy bizonyos fojtás, hogy normális legyen a működés. Azt tudom hogy a 125-ös DT-k fojtás nélkül, meg egy jó karbi beállítással tuti 20Le felett vannak.
Hy Fics!
A DTt és a Simsont nem lehet összehasonlítani. Aki azt mondta neked h egy 1 DT majdnem annyit, tud, mint egy szimo elég nagy marha lehetett vagy a DTje már nagyon a végét járhatta és a dugónak nagyobb volt oldal irányban a holtjátéka, mint amennyit függőlegesen jár . Az új DT gyárilag lefojtva 15LE nem 12. Namár ha a fojtásos résznél vagyok, akkor mondanám, hogy az sem tesz túl jót a DTnek ha 15LE le van fojtva de, az sem a legelőnyösebb, ha mindent kibányásznak belőle mert h akkor milyen hu de jól fog menni meg mittudomén miket hallott innen onnan! A 2T kell egy minimumfojtás ahhoz h megfelelő, legyen és azzal együtt az új DTnél olyan 24-27 LE érhető el minden kopóalkatrész gyorsabb elhasználódása nélkül! Szóval én azt mondom neked a DT egy szép nagy lépés a Simson után!
Ha talán te is DTt veszel majd megfogod tapasztalni
Baromság hogy baja lesz tőle, folytatlan változat 22Le az a gyári, akkor már inkább a folytástól lesz szarabb, bele van gányolva, el van rontva karakterisztikája...
Olvasgatam a fórumot és látam hogy írtátok hogy a folytot dt 12le de ha kiszeded a folytást akor meg hamar tönkre megy?! Az a 12le nem kevés egy kicsit? Én veni szeretnék majd motrot, meg edig úgy volt hogy dt-t veszek de az a 12ló nem gyenge? Mondták egy páran hogy a 125ös dt nem sokal erőseb mint egy jó simson! Én ezt nem hidtem el, és még vitába is száltam az igazamért! De lehet tényleg nem sokal erőseb?! Én rendszámos, megbízható, mászkálós/endúrózós motrot szeretnék és szeretném ha egy kicsit élvezhetőbb lene a simsonál! Azt is mondták egy páran hogy vegyek inkáb 4üteműt, de az meg drága. Megy egy 4t 125ös sokal gyengéb mint egy 2t! Vagy nem?
Na szóval szerintetek élvezhető motor a dt vagy nem? Simson után "nagy" lépés vagy nem?
Valakinek nincsen olcsó hátsó láncvezetője? csak ne legyen törött! nekem eltört sajna dt 125R-re kéne! DT125 vs Simo hát nem is tudom simo 60-at jóesetben ha megy, dt meg minimum 120-at meg kiáll kerékre másodikba még alattam is
nekem nem a rajtszám kell, hanem aza matrica, ami a kormányon van elöl, és rajta vannak a motor azonosítói (kbcenti, motorszám, stb)
Sajnos kb. 1 hónapja ellopták az 1 és fél éves KTM színű Derbi 50R Xrace endurómat így kénytelen vagyok másik motort venni. 125-ös DT-ben gondolkodom. Ma is próbáltam egy svájci, (vagy német) jó karban lévő teljesen feketére átfestettet, 35000km volt benne. Próba közben 80-as tempónál emelkedőn egyszer csak blokkolt a hátsó kereke. Megállás után könnyedén át tudtam fordítani a dugot. Ezután az eladónak sikerült betolással elindítani és kb 5 km-re haza motoroznia vele. Az eladó szerelője Neki később azt mondta átégett a dugó, de más nem sérült, csak azt kell kicserélni. Ha egyébként tetszett a motor és a javítás után megvenném mire figyeljek? Esetleg alkudjam le az árát (280e) és csináltassam meg én? Az mibe kerülne? Van ötletetek? A segítséget előre is köszönöm. Ja, és hosszú távra tervezem használni.
http://www.foliavagas.hu/
nekem 2 dtm volt,ez a második és tudom hogy elég tartós,megbízható motorok! elég ez az erő hogy elmenjen bárhol! elég nyomatékos hogy ne kelljen a halálba forgatni! eléf sokáig bírják ha valak iúgy bánik vele!
simo után minden nagyon ütős,de belejössz majd
cső
dt125lc.atw.hu-t ....?
kellene nekem onnan az 50es DT matricája, de mostmeg azt írja, h a user még nem töltötte fel a lapját...
kapják be...
nincs meg valakinek esetleg lementve? átküldhetné a vodi kukac invitel pont hu ra.
előre is köszi!
vodi
A DTt és a Simsont nem lehet összehasonlítani. Aki azt mondta neked h egy 1 DT majdnem annyit, tud, mint egy szimo elég nagy marha lehetett vagy a DTje már nagyon a végét járhatta és a dugónak nagyobb volt oldal irányban a holtjátéka, mint amennyit függőlegesen jár . Az új DT gyárilag lefojtva 15LE nem 12. Namár ha a fojtásos résznél vagyok, akkor mondanám, hogy az sem tesz túl jót a DTnek ha 15LE le van fojtva de, az sem a legelőnyösebb, ha mindent kibányásznak belőle mert h akkor milyen hu de jól fog menni meg mittudomén miket hallott innen onnan! A 2T kell egy minimumfojtás ahhoz h megfelelő, legyen és azzal együtt az új DTnél olyan 24-27 LE érhető el minden kopóalkatrész gyorsabb elhasználódása nélkül! Szóval én azt mondom neked a DT egy szép nagy lépés a Simson után!
Ha talán te is DTt veszel majd megfogod tapasztalni
Na szóval szerintetek élvezhető motor a dt vagy nem? Simson után "nagy" lépés vagy nem?