Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagyviktor

szia Viktor!

Van gyári gépkönyvem. ha gondolod, emailre el tudom küldeni és kiibogarászhatod:)

Széles utat, és gumifákat kívánok :balázs
D.K b***meg tanulj már meg magyarul utána fórumozzál. 20 évesen nem vagy képes egy mondatot összerakni. Szánalom.
Egyébként ha kiveszed a fojtást erősebb lesz, de hamarabb fog elkopni. A fojtás nem véletlenül van benne(2 ütemű motoroknál főleg). Yamaháék kitalálták a legjobb teljesítmény/kopás függvényt, de ha növeled a teljesítményt, akkor nő a kopás is. Magyarul gyorsabban kinyírod a gépet.

üdv.
Nekem akkor van világítás ha beindul a motor.

És váltakozó áram van a világításon!
De az tom mi hogy műszerrel mértem és kb a fél óráig fordulatszámtól függetlenül 11V - ot mutatot.

CSak egyszer gondol egyet és felmegy vagy 20 voltra és akkor néha vibrál és úgy marad majd vissza ál.
Ha a fesszabályzóra lenne kötve akkor is menne a lámpa ha nincs beindítva mert a fesszabályzó az aksira menne.Segítsetek!
na valaki segitsen azt mondjátok ha ki veszem a folytást erősebb lesz vagy gyengébb a motor mert most akarom szét vágni a leőmlőnél a folytást
ööö izéé :D olvasgatom itt a forumot,a kipufogoban mi az a "tojás" nevü cucc?
nekem 1990-es 125 R tip. mocimvan.a választ elöre is kössz
de én ugy tudom gyárilag
27lóerős egy dt 125r
én nem, de itt a forumon már elég sokszor írták hogy hogy kell, van a karbiban meg a kipuffban folytás, a folytott 15Le a nyitott meg 22, ez azért érezhető
érezhetően erősebb lesz és te már csináltad
Csá.
erősebb lesz tőle, de karbit is hozzá kell majd állítani
lehet rosz fesszabályzód, vagy inkább be sincs kötve
csá mindenkinek azt szeretném kérdezni hogy ha ki veszem a kipufogo torok ból a fojtást akor lassab lesz a motor vagy gyengébb válaszoljatok legyszike vagy erősebb
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy a világítás vibrál
Hol erősebben hol gyengébben.
Most 24 voltos izzó van benne mert a 12 voltosa kivágjak.

De a 24 voltosnál is érezni hogy egyszer nagyon gyengén másszor pedig nagyon erősen világít! Mi lehet a baj?
HÓL vagy húzás vissza.
Az a büdöséletbe nemjön ki belöle,a kiégetés+festés(mint már mondták mások is)az a tutti
tölcsd tele a kipufogót BRIGÉCIOL nevű szerrel az tuti kiszed belőle mindent naon jó szer igaz kicsit drága , de tuti ki lehet vele mosni , bennehagyod álni egy órát néha rázogatod és kész
égesd ki... utánna ledrótkefe és újrapingálni hőálló festékkel
Boccs, rosszul fogalmaztam, meg egy kis költőitúlzás is volt benne: 8000-ig pörgettem, egyszer, kp 1,5 másodpercre.

Egyébként mitől megy tönkre a dugattyú, ha megpörgetek dob nélkül?

A kérdésem továbbra is fentáll: Mivel Takarítsam ki a kipufogót?
A régi gyertyát is kitisztítottam és azzal is ezt csinálja. A gépkönyv ezt írja NGK BP8ES ezt vettem bele pontosan.
A rezóra gondolsz? te kipörgetted rezó nélkül? örülj ha nem ment szét a dugód...
cső
esetleg próbálj meg másik gyertyát beletenni,mert lehet hogy szikrát ad,de lehet hogy nyomás alatt már ez nem működik! egy próbát megér
Sziasztok! A következő lene a problémám. Van egy DT80LC típusú motorom. Kicseréltem a kuplunglamellákat és a karbit is kitisztítottam. Amikor összeraktam nem tudom beindítani. Szerintem valami karbi beállítás ez, mert másra nem tudok gondolni. A gyertya ad szikrát, de sok tologatás után benzines lesz. Tudna nekem valaki segíteni? Teljesen tanácstalan vagyok! A karbi beállítást nem írná le nekem valaki részletesen lépésről lépésre?
Hali mindenkinek!

Van egy 1992-es DT 125R motorom (Ma vettem ) A probléma ott lakozik, hogy az első kipufogódob el van szutykolódva, annyira, hogy 1-esbe sem pörög 7000 fölé (kipufogó nélkül kipörgi az órát (próbáltam) . Kb olyan nehéz átfújni a dobon, mint ha egy lufit fújnék.
A kérdés az, hogy milyen módon takarítsam ki:

- Gondoltam, hogy kiégetem, de attól tartok, hogy kiég belőle a fojtás (itt a fórumon olvastam, hogy valami üveggyapot szerű anyag van benne), meg a festést is sajnálnám...

- Másik lehetőség az, hogy valami oldószerrel kéne megpróbálni... Bár nem tom, hogy mi oldaná a kormot...

- Harmadik az, hogy szétvágom, de akkor meg nem lesz gyári állapotú

- Vagy csak egyszerűen veszek rá egy másikat.

Ha valaki tudja a megoldást legyen szíves írjon, mert égető probléma..

Kössz Gábor
hallottam egy olyat hogy a tdr felni pont jó a dtbe! igaz ez? mert akkor valaki ha tud nekem ilyen felniket akkor szóljon!megvenném! kösz