D.K b***meg tanulj már meg magyarul utána fórumozzál. 20 évesen nem vagy képes egy mondatot összerakni. Szánalom.
Egyébként ha kiveszed a fojtást erősebb lesz, de hamarabb fog elkopni. A fojtás nem véletlenül van benne(2 ütemű motoroknál főleg). Yamaháék kitalálták a legjobb teljesítmény/kopás függvényt, de ha növeled a teljesítményt, akkor nő a kopás is. Magyarul gyorsabban kinyírod a gépet.
És váltakozó áram van a világításon!
De az tom mi hogy műszerrel mértem és kb a fél óráig fordulatszámtól függetlenül 11V - ot mutatot.
CSak egyszer gondol egyet és felmegy vagy 20 voltra és akkor néha vibrál és úgy marad majd vissza ál.
Ha a fesszabályzóra lenne kötve akkor is menne a lámpa ha nincs beindítva mert a fesszabályzó az aksira menne.Segítsetek!
én nem, de itt a forumon már elég sokszor írták hogy hogy kell, van a karbiban meg a kipuffban folytás, a folytott 15Le a nyitott meg 22, ez azért érezhető
csá mindenkinek azt szeretném kérdezni hogy ha ki veszem a kipufogo torok ból a fojtást akor lassab lesz a motor vagy gyengébb válaszoljatok legyszike vagy erősebb
tölcsd tele a kipufogót BRIGÉCIOL nevű szerrel az tuti kiszed belőle mindent naon jó szer igaz kicsit drága , de tuti ki lehet vele mosni , bennehagyod álni egy órát néha rázogatod és kész
Sziasztok! A következő lene a problémám. Van egy DT80LC típusú motorom. Kicseréltem a kuplunglamellákat és a karbit is kitisztítottam. Amikor összeraktam nem tudom beindítani. Szerintem valami karbi beállítás ez, mert másra nem tudok gondolni. A gyertya ad szikrát, de sok tologatás után benzines lesz. Tudna nekem valaki segíteni? Teljesen tanácstalan vagyok! A karbi beállítást nem írná le nekem valaki részletesen lépésről lépésre?
Van egy 1992-es DT 125R motorom (Ma vettem ) A probléma ott lakozik, hogy az első kipufogódob el van szutykolódva, annyira, hogy 1-esbe sem pörög 7000 fölé (kipufogó nélkül kipörgi az órát (próbáltam) . Kb olyan nehéz átfújni a dobon, mint ha egy lufit fújnék.
A kérdés az, hogy milyen módon takarítsam ki:
- Gondoltam, hogy kiégetem, de attól tartok, hogy kiég belőle a fojtás (itt a fórumon olvastam, hogy valami üveggyapot szerű anyag van benne), meg a festést is sajnálnám...
- Másik lehetőség az, hogy valami oldószerrel kéne megpróbálni... Bár nem tom, hogy mi oldaná a kormot...
- Harmadik az, hogy szétvágom, de akkor meg nem lesz gyári állapotú
- Vagy csak egyszerűen veszek rá egy másikat.
Ha valaki tudja a megoldást legyen szíves írjon, mert égető probléma..
szia Viktor!
Van gyári gépkönyvem. ha gondolod, emailre el tudom küldeni és kiibogarászhatod:)
Széles utat, és gumifákat kívánok :balázs