Szedd ki a fejből a termosztátnak azt a részét, ami elzárogatja a víz útját, és próbáld ki, hogy így is forr e a motor.
Egyúttal melegítsd fel forróvízben a termógenyót, és mérjed, hogy nyit e vagy enm.
(hozzáteszem, a gyertyát megnézhetnéd szintén, de lehetőleg előtte ne gyök kettővel menjél 100 kilométert)
igen, a főtengely csapágy tud ilyen hangot adni.A dugóban meg nem szabad a csapszegnek lógnia, sem forognia, mert zsugorkötéssel kell összerakni.Azért fontos hogy csak a felső csapszeg tűgörgője legyen terhelve mert az kemény anyag és ezért van ott, a dugattyú puhább lényegesen és ha forog benne akkor kikoptatja.Már nem egyszer jártam így mert hanyagul beleütöttem a csapszeget a dugattyúba és így később el tudod fordulni benne, mert megszűnt a szoros illesztés.Ha kikopik a dugattyúban a csapszeg helye az "csilingel".
nem tudom pontosan milyen, de általánosságban: csavart KIVESZED, ha szükséges a szorító résznél amit a csavar összehúz, a kis rést kitágítod csavarhúzóval vagy bármivel ami jó hozzá, ezáltal megnő a lyuk és húzás+mozgatás, oldalra billegtetés hatására lejön. esetenként érdemes alátámasztani egy nagy csavarhúzóval, de nem ész nélkül és megfeszítve mozgatni.
1995-ös DT125R-em 4ezer fölött elkezd csörömpölni mint az állat, üresben. sebességekben egyaránt, főleg gáz visszaengedéskor.
A motor nagyon JÓ erőben van ettől függetlenül.
Megnéztem 2000km-es TKR hajtókar szett, és PROX dugószett van benne. Tehát éppenhogy be van járatva.
Viszont a főtengely-csapágyak lógnak egy kicsit, meg a csapszeg lötyög a dugóban.
A csapszeg ugyebár csak kis csörgést tud eredményezni.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy a főtengely-csapágyak képesek ilyen durva csörgést eredményezni? (még a motor is beleremeg)
Én nem kaptam fel a vizet.
Leírtam 3X hogy mit csinálj a termoszoddal.
Mit nem lehet ezen érteni?
Egyszerűbb lett volna ha leírod, hogy nem mersz hozzányúlni.
Az ember feleslegesen segít.
Ezért írtam vidd el szerelőhöz majd az megcsinálja.
Erre te leírod úgy is az lesz.
Akkor mire volt a kérdés?
Ezt nem értem.....
Hagjuk ezt a beszelgetest. Nekem mindossze a stilussal volt bajom lehet csak nekem. irasban amugy is sokszor felreertheto egy mondat szandeka. Ephuszem, hogy mi a gond, nyilvanvaloan jobban ertesz hozza mont en, igy ha komolyabb a gond, nem is en csinalpm meg. En mindossze azert irtam, hogy nem zaklatom a ternoszt, mert nem gondolom, hogy attol fuatol a viz inditaskor.Ha te azt mondod igen, akkor elhiszem, csak azt hittem, hogy azt biztos nem olvastad, csak annyit, hogy melegszik. De szerintem ezt hagyjuk, csak feleslegesen osszekapnank, azt meg minek. A tippjeidet viszont koszi, mert jol jottek!
Majd ha kesz a motor vagy valami, ugyis irom.
Sajnos nem tudok elmenni hozzád, mert nem érek rá, és az útlevelem is lejárt.
Sajna neked kell megoldanod.
Leírtam mi-minek az okozata....
Ha ezt megcsinálod, kellenek a tapasztalatok.
Nem azért nem írom le mert nem akarom, hanem mert írtad ahány kerék annyi méret.
Érted?
Megveszed a kiválasztott kereket ami tetszik, és belefaragod.
Van rá 3 heted!
Mérem az időt!
Amúgy meg szétrepedt a hátsó gummám oldala, és elillan a levegő, úgyhogy kurvára morcos vagyok.
Lehet gumizgatni....
Most erre mit mondjak? Koszi, hogy ennyire se tartasz. Nekem csak azzal vilt vajom, ahogy leirtad, hogy ha ezt negcsinalom hajlando vagy segiteni. Eb csak leirtam, hogy mi a gondom, szerintem kultutaltan. Nem ertem, hogy mit jell ezen megsertodni.
Szépen néz ki ez a karbi.
Szerintem ez felejtős. Le van zabálva a menet a suberről, látni sziloplasztmérgezést kapott mindenhol.
Amúgy meg azt oldja a benzin.
Ebből Te nem fogsz várat építeni....de én sem.
Na voltam megnézni,hát elég hervadt a teljesítménye...esküszöm h a Mustangom jobban megy...ja és 45 volt óra szerint a vége...ez picsafüst.
Láttam vmi Velos Motos matricát a seggén,az asszem vmi svájci forgalmazó...nem tudom miféle gép,a váltó 4 seb,és a következő sorrendben vannak a fokozatok:
0
1
2
3
4
Ja és felfelé kell váltani.
Tipusa: 20 M
Nem tudom milyen de félek h nem tuingolható hanem egy butított szutyok.
háát, ha lila, akkor az sajna tényleg nem csak csap és görgőcsere, ahnem hajtókar is, az meg nemannyira ócsósi.
Költséghatékonyan TKRJ cuccokkal lehet megcsinálni.
Nem egy prox, de ha a levegős 250 esben elmegy, akor TALÁN DT ben is bírni fogja:)
JAja, elfér, nyomassad.
Szétdöntöm, megmondom mi szar (te sírvafakadsz:) ha kiheverted a sokkot, lassan begyűjtjük a matériát hozzá, előbb-utóbb összeáll.
Úgy számolj, hogy a ftengely és a dugó egy 30as(majdnem)
Szedd ki a fejből a termosztátnak azt a részét, ami elzárogatja a víz útját, és próbáld ki, hogy így is forr e a motor.
Egyúttal melegítsd fel forróvízben a termógenyót, és mérjed, hogy nyit e vagy enm.
(hozzáteszem, a gyertyát megnézhetnéd szintén, de lehetőleg előtte ne gyök kettővel menjél 100 kilométert)