Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehet hogy beázott a gyertyapipád
hello!
Lenne egy fontos kérdésem ma voltam motorozni (DT 125) át mentem egy nagy pocsoján és aztán 7000 er után olyan lett mint mikor hideg a motor és 5 fölé nem tud menni , mint ha "tiltana".
Várom a válaszokat . Üdv Ádám
Van egy video ahol így működik a power: http://youtu.be/UsWwQssiK-w




A másikon pedig így: http://www.youtube.com/watch?v...
Nekem az utóbbi van,de nem nyit ki rendesen.
Rendes telóolajat tegyél abba,ne hidraulikát,helóóóóóóóóóó
Ha lefotózod, akkor elmondom mi a teendő!
Holnap akkor megnézem.De a csigától függetlenül hülyén kell állnia,hogy teljesen nyitva legyen....
2500be átutalással együtt odaadom ha érdekel.
Ezért mondtam, hogy a povermotor csigáját is fotózd le...
most próbáltam beállítani,de nekem annyira el sem lehet a bowdenekkel állítani,hogy teljesen nyitva legyen
Én is így voltam a simsonommal.
Max 120-ért tudtam volna eladni, kiárultam belőle 2kiló fölött, meg pár apróság maradt is.
Kb az enyém is igy néz ki mint a tied, de én ellenőriztem és nálam a bal oldali kép tényleg nyitva van, pontosan sikban van a tengely a kipuf nyilással.És kb ugyanúgy zár mint a 2. képen.Ahogy a motor beállitja a nyitva állapotot ahhoz kell állitani a szelepet és gond nem lesz.
Én meg a múltkor ahogy raktam össze, a tengely végéről letörtem azt a rombusz alakú véget, amire a tárcsát kell rárakni.Elég rövid csavar volt benne aztán az szakitotta le.Beleraktam egy hosszabbat és összehúztam, jónak néz ki, de azért ha lesz időm megragasztom valamennyire vagy összeforrasztom, nem szeretem ezt a cigány munkát
köszi linkaska,akkor ez csak valami folytás volt eddig,ha ugyan úgy volt beállítva a tárcsán nézve mint az többi DT-nek.Az enyémen német adattábla van,valszeg ezekkel folytásokkal adták ott ki ezt a Dt szériát
Muszáj leszedni hogy megnézd jó-e, az életben nemfogod megnézni hogy faszányos-e ha nem szeded le a rezót
Én is észrevettem amikor kézzel forgattam a power tengelyt hogy akad a dugóba.Már akkor gondoltam erre hogy letöri a gyűrűket, mondom az végig marja nekem a hengert fel is akasztom magam. Kiszedtem, reszelővel a sorját leszedtem, az illesztésnél meg egy kicsit még lereszeltem belőle, de tényleg minimálisat és teljesen patent lett megnéztem felső és alsó dugó állásban is.Fúrás után érdemes elvégezni.
kiput nem szeretném mostanában már leszedni,mert bejelöltem a csiga mögötti részen a power teljesen nyitott állását.
Az nem jelent semmit hogy a tárcsa hogy áll rajta.A rezót nézd meg hogy úgy van-e nyitott állapotban.Nekem a tárcsa vagy 2cm-rel a lyuk mellett van mégis úgy van nyitva, és onnan zár.Ellenőrizd kézzel, a bowdeneknek párhuzamosan kell lenniük
ezen a képen ha a kipufogónál nézed akkor van a teljesen nyitott állapot nálam
Akkor sincs nyitott állapotban!
Örülök, hogy válaszolok a kérdéseidre, oszt fingasz rá...
Az első képen van a zárt állapot.
Reméljük szépen bele fog érni a dugattyúdba, ha még nem tördelte el a gyűrűket....
Ne itt írogass, hanem nosza dobáld szét darabokra.
Először is kipu le....
Ha az első képet megnézitek nekem akkor van teljesen nyitott állapotban a power.Ja és azt nem mondtam,hogy nem túl forgós a motor terhelés alatt 8-9E-et forog.Elötte egy aprilia pegasom volt,de az jobban forgott,lehet hogy ez is forogna,ha nem lenne ez a "folytás"
néztem én is pont a 170k-s gépet ...
elöbb bekéne fejezni a dt-t,se pilács,se power
csak nemértem miért ilyen olcsó ez az YZ
még 1 észrevétel index 3000-töl 4000ig villog magasabb fordulaton meg ég 1folytában !
alapjáraton meg halványan épphogy világít folyamatosan
Megnéztem egy pár videot,de a powerem a csigánál nézve teljesen jól be van állítva.Itt egy video ahol rendesen nyit a szelep: http://youtu.be/INuZI7eTjOQ
Akkor nincs "delej".....Nézzél szét rendesen....
az az érdekes hogy ha felpörgetem a motort párszor akkor néha lesz üresjelzőm de csak a következő gázadásig mert akkor megin semmi alapjáraton vagy leállítva