Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

erre csak azt tudom mondani:

Cáááá:)

(nem fordítva tetted be azt a subert?
Szerintem magasan áll, de ugye motorja válogatja.
Apuci, neked ugye tzr 125 kerekek vannak a DT-be? Hátul mit kelett változtatni? vagy simán becsúszott a helyére a kerék? És elől hogyan csináltad meg a féknyereg tartót és elől mit változtattál?

Nagyon szépen megköszönném, ha leírnád részletesen hogy miket csináltál. Mert ma voltunk bontóba de amennyi kerék annyi méret.

Nagyon közeleg hogy kész legyen a jogsim és mire kész a jogsim a motort is készen szeretném, ugyhogy fontos lenne

Előre is köszi !
nekem is így áll, szerintem jó lesz így
Valakinek van Yamaha DT 80-as (léghűtéses)-hez karbi tömítés? Ami a karbi és a szívócsonk között van. Netán valaki ismer olyan oldalt, ahol van alkatrész régi DT-hez?
Előre is köszönök minden segítséget!
Újból leszedtem a tisztított karbit, kb ugyanott áll a súber (ha lejjebb engedem, nincs alapjárat)
Kép csatolva.
szerintetek jó ez így? Más motoroknál alapjáraton alig látni át a súber alatt..
Ákos
Ezt pedig szét kő búrini, mert hajtókar cserés, szerintem.
El van lilulva....
Elfér nálad?
mert nekem csak télen lenne rá keret, ha mostanában eljuttatom, akkor télig el áll nálad?
Aztán ha így jó neked, akkor d.u. felhívlak, és megbeszéljük!
Amugy ertelek en sz igazad is van. Majd potolom.
Ez megint mas, bar kepet most nem tudok tenni, de ha gondolod, felteszek parat. Egy 96os DT125R, kisse nyuzott, sok tulajt tulelt, nemetektol motorhibasan hoztak be, szoval kb barmi baja lehet.
De változna mert egy normálisabb embernek tűnnél. Meg attól nem teszed ki magadat, hogy raksz a motorodról egy képet meg beírod hogy "Zolinak" hívnak.... Meg tudod a legtöbb csicska fasznak az oldalon, aki fikáz mindent és mindenkit nincsen kitöltve az adatlapja...és ezzel egy általánosítást értek el ezek az emberek. (Szerintem) Ezt ne vedd magadra csak leírtam a véleményemet!
Nem a taj kártya kell, csak egy kép a motorról, meg hogy hány éves vagy. Sok esetben nagyon sokat jelent
Ezt majd meg megfontolom. Tudom, hogy itt azonnal ez merul fel, ha valakinek nem tetszik valami, hogy bezzek meg ezt semtoltotte ki, de en ugy vagyok ezzel, hogy nem szeretem mindenhova kitenni magamat. De majd lehet, hogy valamikor kitoltom, de ettol szerintem semmi sem valtozna.
Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan kérdésem,hogy a DT meg az RD 80 blokkja megegyezik?A vizes változatra gondolok,a "kocka" hengeresre,dugattyú mérete is megegyezik,meg a henger mérete is?
Előre is köszönöm a segítséget!
Töltsd ki az adatlapodat....
Most kotekszel velem? Hidd el, ertekelem a segitsegede. En nem ertek ehhez,nem tudom, hogy pontosan mit csinal a termosz, igy bem tubt logikusnak, hogy attol dustolne a viz hidegen is. Ha leirod, hogy miert ugy van, ahogy mondod, akkor en is megertem es meg is fogadom, csak ezt a stilust hanyagoljuk, ha lehet, hogy akkor magamra vessek, mert te nem segitesz. Nem akarok sertodest vagy vitat, csak ez zavart. Koszi!
Valakit nem érdekelne Putoline TT Sport 2 T olaj? Mert rendelek és olcsóbb lenne a posta! Kb.: 2200-2300 lenne egy doboz postával Veszprém megyében..
DT 125 motorikus és elektronikus alkatrészek eladók
alkatrészek eladók minden van ,henger is
30 512 9874
Ja igen a kettő együtt már lehet h sok az emelés plusz a kisebb kerekek. Lehet elég lett volna a kisebb kerék emelés nélkül
Még mindig,sajna...mert végigzongoráztam h vmi kraftos aprilia robesz legyen -é v DT...De hiába a jobb szélvédelem meg a cuccolhatóság a robeszen,ha egyszer hívnak a dombok:))
A másik ok h mostanra jött össze a zseton...úgyhogy nem rajtam múlt!
Értem...köszi...vajon ki lehet szedni azt a fokozat kapcsolás gátlót?
(ha az van benne...)
Nem a magasság miatt szitál be, hanem a kis első kerék miatt.
4"-al kisebb....:11,2cm!
Nem kell megfogadni a tanácsot.......
Nem azért írtam!
Akkor derítsd ki magad, hogy mi a baja....
--------------------------
Mellesleg:
Korábban leírtam, ha a termosztát zár rendesen, és nem nyit ki üzemin, akkor nem engedi ki a hengerfejből a felgyülemlett levegőt.
Magyarul a vízhőfokmérőd nem a víz, hanem a gőz hőmérsékletét méri.
A hengerfejben megszűnik a hűtőközeg, mert gőzre nem nyit a termosztát.
Ki kell venni, és úgy kipróbálni hogy melegszik, hogy szuperál.
És ha már kint van, egy lábasban lehet melegíteni vizet, és ellenőrizni kinyit -e?
Ha ezeket megcsinálod, segítek továbbra is.
Ha akadékoskodsz, akkor vidd vissza a versenyszerelődhöz, oszt zaklasd Őt.
Sok sikert...
Ezeket a modern blokkokat már nemigen kell huzigálni, ha döglött, akkor meg főleg szétjön magától:)
Persze.
Viszont még versenyszezonban kellene szétborítani, egyrészt mert Gecseivel akkor találkozom, másrészt mert a beszerzés sem lesz rövid idő.
Igazából nem most kellene, majd késöbb, most nincs rá keret.
Csak gondoltam, hátha tudsz valakit, az hogy Pest, az nem gond.Talán alkatrész ügyileg jobb is.
Gecsei ugyis "sokat" jár feléd, de ha más nem, még a postát is megérdeklődöm.

Csak nekem se széthúzóm, se semmi eszközöm hozzá.
Ha esedékes lesz, vállalnád?
Ha idekúrod a blokkot valahogy, akkor belenézhetek.
GYőrbrn nem tudok sajna, talán a győr topikban ...