Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is megemeltem a DT-met rövidebb kutyacsontokat csináltam hozzá ezáltal 15cm-rel magasabb kb de nekem nem szitál be 120 a vége rövidebb áttétellel, igaz enduro kerekek vannak rajta aszfalt gumival.
Igazabol a karbit csak szedszedte a szerelo, hatha maradt benje folytas, de nem, szoval osszerakta es ennyi, nem valoszinu, hogy elcseszte.
A termoszt erdemes zaklatni? Mert ha meg csak melegedne, de itt fustol a viz. Termosz nem hiszem, hogy ilyet okozna.
Zsoli!

Nerm tudsz valami megbízható szerelőt?
Gecseivel se időnk, se energiám neki állni ennek a fosnak, csak felidegesítem magam rajta.
nagyon vicces vagy
nem azt mondtam, hogy így csinálta, hanem hopgy így kellett volna.
kell bele venni egy valami krossz gépnek az első telóját ahoz csinálni a távtartókat talán kicsit keményeb lesz az eleje Én tuti "megmókolom " valahogy, hogy keményebb legyen az eleje... max zsírt olvasztok a telóolajba xD nah ez viccnek is rossz volt
Tudom mit írtam...
100-nál ha tolom a 6.-ot beszitál.
Keress vissza!
Amúgy meg meg van emelve és keményítve az eleje, és a hátulja is.
Ez meg szerintem nem kerékkérdéshez kapcsolódik...
Egy a hátránya, alulkormányzott lesz, hirtelen kanyarodik, dobja a farát. Magyarul érzékeny.
És a pozitívum: jól néz ki, mást nem tudok felhozni....
Sok értelme nincs.
Enduró kerék kényelmesebb.
Ha belemélyedünk a témába, mert előre gondolkodom.....
Nekiáll karbit hangolni, felmelegíti, és nem veszi észre hogy forralja a vizet?
Érted a lényegét mire gondoltam?
érdekes,nekem is hullámvasutasat játszik

bár ez nem pénz érte...

aki átépítette már,szíváson kívül valami pozitívat is tud írni?
Még mindíg ezen a motorvételen vajúdsz?
Barátom neked vagy nagyon jó motorod lesz, vagy nagyon megszívod a végére.
Bár szerintem az utolsó lesz.
Ne haragudj, de nézegetem én is az eladó motorokat, és 3 hét leforgása alatt, volt fent vagy 5 vétel, amin nem lehetett volna nagyot esni.....
És nálad ez már vagy 3-4 hónapja megy...
Bocsi nem akartalak megbántani, csak leírtam a véleményem...
Egész gyárinak tűnik, elképzelhető hogy úgy van fojtva mint a 125R egyik évjárata, hogy nem lehet kapcsolni az utolsó sebességet. 50esekről sajnos nem tudok semmit Nem olyan drága az a motor, 1 év alatt elmegy ennyi a motor fenntartására.. Vedd meg ha tetszik, mert aztán nézhetsz, ha elviszik!
Köszi!
Mi lehet a gond ha nem veszi az 5.-et?Zsebbenyúlós hiba?
Nincs benne 11e -se.
Igen láttam, ennek ez a menete.
(Aszi aki RS-eket szerel, pont így dolgozik)
másképpen nem is lehet normálisan.
Ha jól látom akkor az egy MX, az pedig 5 sebességes elvileg.
Te magad mondtad, hogy szeret beszitálni (persze kormánylengés csillapítót is feltalálták, tudom.). Ezen kívül igencsak puha szerintem aszfaltra! Legalábbis nekem agresszívebb fékezésre-gázadásra kellemesen bólogat
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt-3979963

Fura h 4 sebességes...én úgy tudom h ezek 5 sebességesek voltak...nem?

Szerintetek?
Itt nézelődj!
A DT futóműve erre nem jó...
Ez nem igaz...
Ezek Yamaha TZR-TDR felnik. Ha van esztergályos haverod és érdekel a dolog akkor nem nehéz összehozni. Én is szívesen átépíteném, forintom is volna rá, de a DT futóműve nem a legjobb erre a dologra..
De! Meg 25.000.-be még elvisz a Vidámparkba, meg vesz neked fagyit is...
ahha4 értem! de a felnik nem kimondottan dt-be valók meg gondolom távtartókat és ilyesmiket nem ad hozzá...
Nem adom el az enyémeket....
Nem a felni ér sokat....hanem a benne lévő tengely amit csináltattam, meg a távtartózás....meg a féknyereg-konzol, amit szintén én csináltam.
Ezt akartam megvenni annó, csak az ember elég rugalmatlan volt.
De ugyanilyen van nekem is...
és ezt a linket találtad, vagy a tieid ezek a felnik? ja és ezek dt-be jók, a tieid nem eladóak?
Láttál már olyan szerelőt, aki azért hogy jobban menjen kidobja belőle a főfuvit, és nekiáll kisérletezgetni?
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...........
Tudod nagyon jól ennek behangolása nem tíz perc...