Hello.
Nincs valakinek eladó 125-ös 2003-as Dt re kipufogója de nem gyári hanem valami sport , vagy nem tudtok olyan linket adni ahonnand lehetne rendelni? Sűrgős lenne.
Ma meg néztem a külön olajzóm és ha rá rá huzok a pumpának a boedenjáre alapjáraton akor csak 1 kicsit nagyopn kicsit jön jobban az olaj. amugy néha szakadozva jön kb 1 percenként jön 3-4 mm-ert.
de ha megyek vele akkor egy idő mulva szivja befele de nem ugy ahogy kéne. mit csináljak?
Az a mutató nem azért van hogy nézegesd, hanem hogyha pirosra vált, akkor azonnal állj meg, hagyd kicsit alapjáraton, majd állítsd le mert meg fog ragadni, hiszen túl melegszik! Ha meg a hűtővízből füst jön akkor a hengernél kell keresni a problémát, vagy tömítés vagy repedés lesz a gond.
Sziasztok, kéne egy kis segítség! Mondom mi történt a motorommal, hátha van valakinek tippje, hogy mi lehet a baja (én hengerfejre tippelek).
Eredetileg nem volt baja, csak egy kicsit gyengének tűnt (bár még nem ültem más DTn, lehet, hogy mind ilyen), mintha magasabb rfordulaton elfogyna az ereje, de sajnos rossz a fordulatmérőm, szóval nem tudom, hogy hol és hogy meddig pörög, de hangra jól veszi a fordulatot. A hűtővíz elég koszos volt, kapott egy cserét, meg át lett mosva. Mikor vissszakerült hozzám, elvileg 2/3nál volt a hőmérő (ismerős szerelő csinálta, ő is hozta vissza). Ezek után én este elmentem vele motorozni. Mentem kb 12 km-t, mire odaértem, a mutató pirosban volt, sokkal jobban melegedett. Egy óra után elindultam vele haza. Kb félúton lefulladt, mintha nem lenne benne benzin, de ez nem nagyon lehet, mert bár össz-vissz 5 l volt a tankban, de azért ezt 30 km alatt nem eheti meg. Hagytam kicsit, rugdostam, beindult, mentem vele, pár perc múlva megint ugyanígy leállt. Itt már a biztonság kedvéért tartalékra tettem, hátha ez a gond. Pár perc múlva berugtam, haza is értem vele, de a víz végig a pirosban volt és mintha nem is húzott volna állandóan, kicsit olykor döcögősen ment. Nem mondom, hogy kímélősen mentem vele, kicsit talán túlzottan prögettem, de azért nem ennyire, mert eddig ezt fordulatot jóval hidegebben bírta, meg nem is voltak ilyen gondjai. Mikor hazaértem, visszatettem tartalékról a benzincsapot (nem töltöttem bele benzint). Ment szépen, volt benne elég, de nagyon melegszik és ha felpörgetem, akkor amikor esik vissza a fordulat, akkor zörög a motor. Ezt hidegen nem hallani, csak ha már meleg a motor (az óra 2/3-a felett).
Ma megnéztem, hogy mi lehet. Leszedtem a radiátor fedelét és úgy berugtam. Az első volt, hogy spriccelt egy szépet, aztán habos lett kicsit a víz és egy kis füst jött ki belőle. Le is állítottam, fedél visszakerült. Utána még járattam egy ideig, mert felmerült, hogy melegen beragad a power, de a mutató felénél még szépen mozgott, szóval nem is szopattam tovább.
Eddig is zörgött kicsit a motor, ha meleg, de nem vészesen (én nem értek hozzá túlzottan, az egyik szerelő mondta, hogy melegen zörög és fúrás meg dugócsere lesz, de a másik szerelő szerint meg jó hangja van, utóbbi mosta át). Mióta át lett mosva a hútő és új vizet kapott (meg váltóolajat, de ez most érdektelen, kb 3 dl volt a váltóban), azóta fullad csak le és azóta sokkal erősebben zörög, mert eddig még azért egészséges hangja volt.
Szerintetek mi lehet a baj?
csak sokan mondtak hogy nincs benne:P