sztem kár volt leszedni, az első és hátsó sárvédő ívén maradhatott volna meg a hátsó oldalsóidomnál egyfajta "keret" szerűen ragasztottam volna fel végig a szélén.
Gondoltam megosztom veletek a tegnap esti "termést"...
Érdeklődtem KTM-ben felnicsík iránt, mondták 9500.-! jó magyar ropogós forint.
Vettem 1 méter narancs fóliát, és szerkesztettem.....
sziasztok
hanyas évj kezdték el a yamahába az am6-os blokkot rakni?
ha am 6-os akkor az hanyas évj körüli lehet mikor kezdték el am6-os blokkal szerelni a yamaha DT-ket..
bocsi hogyha negatív vagyok csak egyszerűen nem tudom elfelejteni, hogy magyarországon élünk, itt vannak emberek akik sportot csinálnak az átbaszásból
de akkor csak tévedtem bocsi
ha tényleg okés akkor ennyi pénzt simán megér, főleg hogy az újabb már olyan 800k körül van ha jól tudom, ennyiért ilyen állapotút meg nem fogsz kapni
Mivel csak B-s jogsim van és nem sumákolok,valamint nem akarom h ha esetleg bejön a rendszámos reg.téma,h el kelljen sóznom a gépet,így SZIGORÚAN csak 50-es kell!...nem 60,70,80ccm stb...azért kösz!
Ami volt, kompresszió nem sok volt benne, persze fordulaton éppen úgy ment ettől függetlenül mint a többi éppenilyen 25ös dété.
Olyan "túlméretes" volt a henger, hogy ha átfordítottad volna mindkét gyűrűt, hogy ne menjen be a stift alá a gyűrű, akkor is könnyedn ráhúzhattad volna a hengert. Szóval szerintem simán befordult, gyűrűhangja amúgy is volt. Evvan.
Inkább a fosadék hugy semmirevaló, állandóan szerelni kell simsonról számoljál be, legalább jó élményed is volt :)
Beszéltem Lacival, valamit alkotunk a szaroddal, de akkor jönni kell hozzá zulägerkedni. Majd még megbeszéljük.
Szerintem annyira kopott volt ,hogy simán elfordult a gyűrű.
Csütörtökön hazajövök, pénteken beállítjuk a fost, szerintem határozottan jobb lesz, mert most is nagyon sötét volt a gyertya. Lehet kipróbálunk rajta másik fejet is.
De mondjuk igazán majd akkor fog szólni, ha rákerül a rávaló cső. Az nagyobb szögő diffúzorral meg konfúzorral lesz, nem fog túlforogni, meg kicsit késöbb indul, de határozottan keményebbet kell húznia. :)
Gyűrű tört, vagy nem tudom,még nem szedtem szét, de jelenleg úgy állok anyagilag, hogy nem is fogom tudni megcsináltatni, úgyhogy nyárra lőttek a motorozásnak.
Rohadt életbe...
Oda akartam kilikadni, hogy az egyik márka rész szintetikusát, hüót nyugiba ráöntheted a másik márka rész szintetikusára.
Full szintnél már macera, mert nézni kell miből van az egyik, és miből a másik.
Már leszedtem, de tudok ilyet faragni még egyet....
Érdeklődtem KTM-ben felnicsík iránt, mondták 9500.-! jó magyar ropogós forint.
Vettem 1 méter narancs fóliát, és szerkesztettem.....
hanyas évj kezdték el a yamahába az am6-os blokkot rakni?
ha am 6-os akkor az hanyas évj körüli lehet mikor kezdték el am6-os blokkal szerelni a yamaha DT-ket..
de akkor csak tévedtem bocsi
ha tényleg okés akkor ennyi pénzt simán megér, főleg hogy az újabb már olyan 800k körül van ha jól tudom, ennyiért ilyen állapotút meg nem fogsz kapni
Az ilyet fel kell hívni, és már ott is vagy a zsével.........különben lecsúszol.
túl új, túl olcsó, túl kevés km-rel, vmi tuti nem stimmel
vagy csak nagyon el akarja adni
csak leírtam,ha szemfüles vagy,annyibol kijön egy "mezei" 125 dt
Én csak megvenném.....
Nincs MSN-em, de mailban megbeszélhetjük.Csak 50-es levegős gép érdekel!
thotpeti@gmail.com
Olyan "túlméretes" volt a henger, hogy ha átfordítottad volna mindkét gyűrűt, hogy ne menjen be a stift alá a gyűrű, akkor is könnyedn ráhúzhattad volna a hengert. Szóval szerintem simán befordult, gyűrűhangja amúgy is volt. Evvan.
Beszéltem Lacival, valamit alkotunk a szaroddal, de akkor jönni kell hozzá zulägerkedni. Majd még megbeszéljük.
Szerintem annyira kopott volt ,hogy simán elfordult a gyűrű.
Csütörtökön hazajövök, pénteken beállítjuk a fost, szerintem határozottan jobb lesz, mert most is nagyon sötét volt a gyertya. Lehet kipróbálunk rajta másik fejet is.
De mondjuk igazán majd akkor fog szólni, ha rákerül a rávaló cső. Az nagyobb szögő diffúzorral meg konfúzorral lesz, nem fog túlforogni, meg kicsit késöbb indul, de határozottan keményebbet kell húznia. :)
:)
Gyűrű tört, vagy nem tudom,még nem szedtem szét, de jelenleg úgy állok anyagilag, hogy nem is fogom tudni megcsináltatni, úgyhogy nyárra lőttek a motorozásnak.
Rohadt életbe...
Vegyél fel msn-re nekem van egy nagyon jó állapotú dt-m de a többit msn-en itt a címem: thom13@citromail.hu
Borsod,Heves stb...szóval ne teljesen az ország másik végéről:)
Ja és max 140e ft-ig!
- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...
Elérhetőségeim :
e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198
Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)
: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...
ja,és kávé,ill ütésálló szilikon billentyűzetet ne vegyetek,nagyon fos
Full szintnél már macera, mert nézni kell miből van az egyik, és miből a másik.
A castrol az tipikusan nem észter.