Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a helyedben levenném a spirált, felakasztanám, majd alaposan megolajoznám, hagynám egy éjszakát hagy folyjon végig az olaj benne. Szerintem az lehet, hogy szorul, közbe lent a motor meg tekeri a végét, és amikor megszűnik a szorulás (vissza fordítod a kormányt pl) akkor kirúgja magát a spirál, és hirtelen leakad az óra.
Annyira feltűnően nem fogod észre venni...húzd le a karbiról a csövet és manuálisan az olaj pumpát állítsad mintha nyél gázon lenne. És ha könnyezik akkor jó...
szevasztok.
mi baja lehet a fordulatszám mérömnek hogha egyszer jól mér egyszer meg össze vissza ugrál 1-töl 12 ezer ig össze vissza ugrál a kormány egyenesbe van akkor is. mitöl lehet? a bowden ki szálasodott vagy a ford.szám méröm vadult meg vagy mi van vele?

A másik meg az olajpumpám valamiért nem fogy semmi olaj az olajtartálybol. a pumpát légtelenítettem de ugyse jó (felujítás óta nem jó) van valami ötletetek mit tudok csinálni vele? köszönöm a válaszokat.
Kész---VÉGE jóéjszakát:)
Én is nemsokáá
Kéne g*** én 00:00 kor fekszem:D
Hejjj ilyenkor hol vannak a nagy DT szakik? Mindenki szunyál? Lehet enkünk si kéne Mátyás..reggel melóvan
Na psssztt...xD
Ja..meg a végén...jó volt a motoros találkozó fiúk? úú nagyon jó volt...berúgtatok? ááááá neeeem
Örüjj neki hogy egyezet valamejknap az alvázszám a biztositásal ugye ez 5 ös szám?:O
Jaja..mostanában rendesek a rendőrök..ma is bukó nélkül menterm egy kört..pont akkor tudtak jönni..de megúsztam egy fiygelmeztetéssel.
Ja! Mondjuk eedig a DT-ével 3x igazoltatak le mindegyikre azt mondhatom rendesek voltak velem szemben! Jocokah emlékszel erdőbe mmikro kérdezték: Rallyzgatunk rallyzgatunk?!
Jolvanaz!
lassan a gecit..kiesik a kezedből olyat gyorsul..
Jaja..zárt pályán..és 50-es a DT Neked benne van a hengerbe is.
De a Hilti az lassan forog mondjuk ütvefuroval hengeroldalába bele tudjuk ütni hogy cm50 nem jocokah?:D
Ha más nem Zoliéktól elkérjük a Hiltit...az még az órát is széttöri, nemhogy a mutatót..
Ja amugy Zárt pályán mentünk mikor 80-85 nél megált!
Közuton 40-45 néha 50:) de ez msot komoj mostanába 40-50 el járkálunk nem tom miért talán mert sokateszik a DÉTÉ?:D pedig ojakicsi dugó van benne
Jah meg nézd meg a hűtődbe a vizet, hogy nem fogyott-e.
Hát hogy a víz beledolgozik az olajba. Ezt szerintem csak a vízpumpánál tudja csinálni...Nézd meg kell lennie egy szimeringnek, valószínűleg gajra vágta magát és csinálj olaj cserét is! Szerintem.
De az! És az mit jelent? Valami baja van?
ja:D Jocoéknak nemtom mijen van:D remélem leforgatja és eltörika mutato:D
Még annó báttyámnak 130 at ment a fúró! xDDD
Holnap Jocokahval leszedjük a spirált és furoval mengézük meddig is megy ki:))) levideózóm:D de ha akros megy 80-85 főlé akor főthőverem:D
Lehet nekem se megy 85 fölé... Mert akkor mentem autó szerint 100-zal...
Ez nem valami vizes olaj féle trutyi szerűség lehet? Mert ha igen akkor lehet vízpumpa szimering...de majd a szakértők megmondják!