Én a helyedben levenném a spirált, felakasztanám, majd alaposan megolajoznám, hagynám egy éjszakát hagy folyjon végig az olaj benne. Szerintem az lehet, hogy szorul, közbe lent a motor meg tekeri a végét, és amikor megszűnik a szorulás (vissza fordítod a kormányt pl) akkor kirúgja magát a spirál, és hirtelen leakad az óra.
Annyira feltűnően nem fogod észre venni...húzd le a karbiról a csövet és manuálisan az olaj pumpát állítsad mintha nyél gázon lenne. És ha könnyezik akkor jó...
szevasztok.
mi baja lehet a fordulatszám mérömnek hogha egyszer jól mér egyszer meg össze vissza ugrál 1-töl 12 ezer ig össze vissza ugrál a kormány egyenesbe van akkor is. mitöl lehet? a bowden ki szálasodott vagy a ford.szám méröm vadult meg vagy mi van vele?
A másik meg az olajpumpám valamiért nem fogy semmi olaj az olajtartálybol. a pumpát légtelenítettem de ugyse jó (felujítás óta nem jó) van valami ötletetek mit tudok csinálni vele? köszönöm a válaszokat.
Ja amugy Zárt pályán mentünk mikor 80-85 nél megált!
Közuton 40-45 néha 50:) de ez msot komoj mostanába 40-50 el járkálunk nem tom miért talán mert sokateszik a DÉTÉ?:D pedig ojakicsi dugó van benne
Hát hogy a víz beledolgozik az olajba. Ezt szerintem csak a vízpumpánál tudja csinálni...Nézd meg kell lennie egy szimeringnek, valószínűleg gajra vágta magát és csinálj olaj cserét is! Szerintem.
mi baja lehet a fordulatszám mérömnek hogha egyszer jól mér egyszer meg össze vissza ugrál 1-töl 12 ezer ig össze vissza ugrál a kormány egyenesbe van akkor is. mitöl lehet? a bowden ki szálasodott vagy a ford.szám méröm vadult meg vagy mi van vele?
A másik meg az olajpumpám valamiért nem fogy semmi olaj az olajtartálybol. a pumpát légtelenítettem de ugyse jó (felujítás óta nem jó) van valami ötletetek mit tudok csinálni vele? köszönöm a válaszokat.
Jolvanaz!
Közuton 40-45 néha 50:) de ez msot komoj mostanába 40-50 el járkálunk nem tom miért talán mert sokateszik a DÉTÉ?:D pedig ojakicsi dugó van benne