Nekem meg akksit kell vennem CB7L-B2 van benne, ilyet is akarok, mert ez a legnagyobb ami belefér. Neten keresgettem, egyik helyen 5000, másikon 7500. Számít valamit a márka? Banner, unibat, vagy kínai - mindegy?
Szerintem ha már nekiállsz felújítani akkor ne végezz fél munkát. De csak akkor szedd szét ha értesz hozzá, hiszen az életed múlik rajta!
Andrássy adatlapja és előbbi hsz-e pedig teljes mértékben elárulja az agyi szintjét..
Megjött a DT-mhez a cuccos! /dugószett, fékbetét stb../ A hengert már el is vittem fúrni! Amint kész összeáll a vas...igaz benzinre már nem marad lóvém, de az nem számít!
U.i.: ugye cserélem a fékbetétet. Szétszedjek valamit, vagy kiganézzak valamit? PL hengert ?
Szia! Az a lényeg, hogy úgy kell beállítani, hogy miután ráadod a gyújtást és megáll a cucc a jelnél legyen.(van egy lyuk mikor levetted az takarót és van a egy kis rés a power állító, annak egy vonalba kell hogy legyen) Ekkor van nyitva. Ha nincs jó helyen akkor beállítod, hogy jó legyen. Ha ki van tekerve teljesen a 2. vagyis a hátsó akkor tekerd vissza. Az a lényeg a beállításnál, hogy mikor ráadod a gyújtás utána a pöcöknél legyen
berakhatsz valami 4mm átmérőjű fúrófejet rögzítőnek, hogy kitámaszd ott. Amikor tekered vissza a 2. bowdent az első se felejtsd el kifelé, hogy ne feszüljön. Amikor nagyjából kész vagy és feszesek a bowdenek vedd ki a rögzítőt és ad rá a gyújtás megint
ha jó helyen áll meg akkor zsír, már csak egy negyed fordulatot lazítasz a két bowdenen, hogy legyen egy apró holtjátéka utána rögzíted és kész. Alacsony fordulaton is lesz elvileg erő. Sok sikert! Majd írjál, hogy összejött-e!
Sziasztok, valaki tudna segíteni?! Egy 80-as Dt-m van és leszedtem a légszűrő ház tetejét és raktam bele egy twin air szűrőt ennyi, így ha berúgom kibebaszott jó pattogós hangja van, de mentem vele és kábé 6000 ezernél befullad. Most nem tudom, hogy sok levegőt kapna vagy nemtudom, de segítsetek már, hogy mit tegyek mert nem akarom visszarakni a tetejét mert így jó nagy a hangja :)))) köszii előre is
hát nemtudom mivolt ma...
mentem a géppel,de úgy terelt,mintha nemlenne gumi rajta-kb 15cm mély homok-
oda-oda rántottam,de 60 körüli tempó alig volt tartható
valamit befolyásol,hogy a hátsó gumimnál a tükör is "bütykösebb" ?
csak kéne hátra gumi,de elvannak szállva nagyon az árak-használt-
ha úgyis veszek,mit érdemes rádobni?
(Apuci:visszadurrogás normális lc2-nél?6000-ről hirtelen visszaengedem-meg is szoltak az utcába- de nem gyujtás,4t-re hajaz a durrogás )
Valaki letudná írni azt, hogy hogy kell Dt 125R-en beállítani a powert úgy hogy alul húzzon?
Öcsémén úgy van, hogy mind a 2 bovden a feléig ki van tekerve és így elég nyomatékos és városba nagyon jó mert nem kell forgatni.
Nekem csak a 2. van kitekerve és nagyon kell huzatni, hogy menjen. Szal valaki letudná írni?
Ha előtte működött, akkor most is ugyanúgy működik.
Azt nézd meg, hogy szállít -e? Úgy ahogy leírtam.
Alapon keveset, maxon többet szállít.
Ha lazább a gázbowden, magyarul a markolatnál van egy kis luk húzásra, akkor tekerj a karbi tetején lévő menetes orsón kifelé.
Ezáltal az olajzó bowdenjét is előbb húzza, ergó többet szállít.
Nem kell elmondanod hogy sikerült -e, úgy is benne leszel a Híradóba, hogy sikerült kifüstölnöd a falut...
jah XD és ha ugy jön az olaj akkor hogy állítsam be hogy jó legyen? mert igazábol nem akarom szerelöhöz vinni meret se pénzem nincs se pedig nincs a környékünkön sehol közel szerelö...szóval ha meg mondjátok hogy hogy kell be állítani a pumpát hogy fasza legyen akkor én is meg tudom cisnálni
Andrássy adatlapja és előbbi hsz-e pedig teljes mértékben elárulja az agyi szintjét..
nem tud vki komplett hátsó féket tárcsához? vagy, hogy honnan tudnék venni?
U.i.: ugye cserélem a fékbetétet. Szétszedjek valamit, vagy kiganézzak valamit? PL hengert ?
berakhatsz valami 4mm átmérőjű fúrófejet rögzítőnek, hogy kitámaszd ott. Amikor tekered vissza a 2. bowdent az első se felejtsd el kifelé, hogy ne feszüljön. Amikor nagyjából kész vagy és feszesek a bowdenek vedd ki a rögzítőt és ad rá a gyújtás megint
ha jó helyen áll meg akkor zsír, már csak egy negyed fordulatot lazítasz a két bowdenen, hogy legyen egy apró holtjátéka utána rögzíted és kész. Alacsony fordulaton is lesz elvileg erő. Sok sikert! Majd írjál, hogy összejött-e!
20-al nagyobbat bele, az az alap.
Sokat ne járkálj így vele, mert megakadhat...
Próbálgasd aszfalton....
Ha kiforog terhelésen 9500-ig, akkor a főfuvi jó.
A subertűn kéne hogy állíts...
mentem a géppel,de úgy terelt,mintha nemlenne gumi rajta-kb 15cm mély homok-
oda-oda rántottam,de 60 körüli tempó alig volt tartható
valamit befolyásol,hogy a hátsó gumimnál a tükör is "bütykösebb" ?
csak kéne hátra gumi,de elvannak szállva nagyon az árak-használt-
ha úgyis veszek,mit érdemes rádobni?
(Apuci:visszadurrogás normális lc2-nél?6000-ről hirtelen visszaengedem-meg is szoltak az utcába- de nem gyujtás,4t-re hajaz a durrogás )
Öcsémén úgy van, hogy mind a 2 bovden a feléig ki van tekerve és így elég nyomatékos és városba nagyon jó mert nem kell forgatni.
Nekem csak a 2. van kitekerve és nagyon kell huzatni, hogy menjen. Szal valaki letudná írni?
Elég simán csak Apa.................
De belevághatsz egy csavarhúzót a légszűrőgumiba is....
csak nem:D
hnap meg nézem:D
Azt nézd meg, hogy szállít -e? Úgy ahogy leírtam.
Alapon keveset, maxon többet szállít.
Ha lazább a gázbowden, magyarul a markolatnál van egy kis luk húzásra, akkor tekerj a karbi tetején lévő menetes orsón kifelé.
Ezáltal az olajzó bowdenjét is előbb húzza, ergó többet szállít.
Nem kell elmondanod hogy sikerült -e, úgy is benne leszel a Híradóba, hogy sikerült kifüstölnöd a falut...
karbi tetején be van állítva a menetes orsó?