hmmm.........érdekes
Előtte jobban ment?
A másik.
Ne a subert nézd, elvileg valamilyen magasság kell neki hogy levegőt kapjon, az alapjárati benzinfúvóka mellé.
Ha nem tudsz engedni az állító csavaron, akkor a bowden nem engedi.
Lazíts a ház feszítőjén.
Akkor ennyi erővel az első fékezés után már kopott lesz........ csak annyit szedj le belőle hogy beférjen.Sajnos már autónál is találkoztam ilyennel hogy az új teljesen visszatolt fékdugattyú mellett sem fért be...:S
Sziasztok.
Yamaha DT50 karburátor beállítással kapcsolatban lenne kérdésem. Visszakerestem, elolvastam a találatokat.
Viszont arról még nem írt senki, hogy alapjáraton kb milyen magasságban áll a súber.
A motorom kapott új dugószettet, járattam egy darabig, de most se megy 60-nál jobban. 4. -be kiforog 60-ig, rakok egy 5.-et, és nem megy tovább. 5.-be is gyorsul 50-ről 60-ig. Szerintem ez kevés.
Leszedtem a karbit, és kb 1/4 magasságig nyitva volt a suber. Igy volt kb 1500-as alapjárat. Szétszedtem a karbit apró darabokra, kitisztítottam, most is kb ugyanolyan magasan áll, nem tudom lejjebb engedni, hiába tekergetem mellette a levegőcsavart.
Fúvókák tiszták, járatok tiszták. Viszont egy jobb simson simán lenyom.. Vegyek DT80-at? :-)
Én úgy szoktam az ilyet hogy egy hatalmas köszörűkövet előveszek és azon dörzsölöm lapjára téve.Ha nincs szokták betonon is dörzsölni..... Nem szokott baj lenni vele utána...
Sziasztok!
Van egy eladó Yamaha Dt 80 lc blokk 110-es alu Autisa hengerrell+nagy karbi,2 éve felújítva(csapágyak,szimeringek,főtengelyfelújító,stb..)azóta áll beépítve egy Yz 125 ös(1988) elől tárcsás vázba új lánc,hátsógumi központirugó felújítva.
Egyben vagy külön (Bolokk,Váz)eladnám.Blokk 45.000- Komplett váz mindenestűl 55.000-
Egyben 80.000- az árak fixek!Csere nem érdekel!
Üdv: panyo
Banner, unibat szerintem elég jó. Elég hülyén van megcsinálva, mert szinte semmilyen aksi nem fér be...Nekem most egy zselés van benne eldöntve... Kb. 2 hónapja van benne, 1 hónapja áll a DT és 12,45 van benne.
Előtte jobban ment?
A másik.
Ne a subert nézd, elvileg valamilyen magasság kell neki hogy levegőt kapjon, az alapjárati benzinfúvóka mellé.
Ha nem tudsz engedni az állító csavaron, akkor a bowden nem engedi.
Lazíts a ház feszítőjén.
Van hogy folytásnak tették be az "eltolt" tárcsát.
Yamaha DT50 karburátor beállítással kapcsolatban lenne kérdésem. Visszakerestem, elolvastam a találatokat.
Viszont arról még nem írt senki, hogy alapjáraton kb milyen magasságban áll a súber.
A motorom kapott új dugószettet, járattam egy darabig, de most se megy 60-nál jobban. 4. -be kiforog 60-ig, rakok egy 5.-et, és nem megy tovább. 5.-be is gyorsul 50-ről 60-ig. Szerintem ez kevés.
Leszedtem a karbit, és kb 1/4 magasságig nyitva volt a suber. Igy volt kb 1500-as alapjárat. Szétszedtem a karbit apró darabokra, kitisztítottam, most is kb ugyanolyan magasan áll, nem tudom lejjebb engedni, hiába tekergetem mellette a levegőcsavart.
Fúvókák tiszták, járatok tiszták. Viszont egy jobb simson simán lenyom.. Vegyek DT80-at? :-)
Ákos
- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...
Elérhetőségeim :
e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198
Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)
: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...
Tudna nekem valaki küldeni mailban egy 1993-94 yamaha dt80-ról kuplung robbantott rajzot?
lojkog@freemail.hu
köszönöm
Van egy eladó Yamaha Dt 80 lc blokk 110-es alu Autisa hengerrell+nagy karbi,2 éve felújítva(csapágyak,szimeringek,főtengelyfelújító,stb..)azóta áll beépítve egy Yz 125 ös(1988) elől tárcsás vázba új lánc,hátsógumi központirugó felújítva.
Egyben vagy külön (Bolokk,Váz)eladnám.Blokk 45.000- Komplett váz mindenestűl 55.000-
Egyben 80.000- az árak fixek!Csere nem érdekel!
Üdv: panyo
Ha érdekel, ezen a címen irj:baggio0513@freemail.hu
Köszi.
de tényleg kiváncsi vagyok hogy mi baj van az adatlapommal