azt mondták 1 csomoan itt a forumon is mondták ha le szedem a csövet a karbirol akkor könnyeznie kéne az olajnak de ez nem csinál semmit. amugy keverem a benzint ugy hogy azért füstöl most de majd ki probálom de fosok töle hogy ha nem keverek bele akkor kevés olajat kap és a dugónak szia van..
ugy vettem észre hogy felujítás után nem nagyon megy az olaj a karbiba (néztem a csövet) de semmi.. utánna léágtelenítettem 1 fokkal jobb lett de még mindig nem az igazi a karbiba szerintem csak a karbi szivja be.
Akkor működik....
Mit vársz?
Hogy szembespriccel?
Akkor apádnak olajsejknek kéne lennie....
Magas fordulaton füstöl kéken, ha benézel a tükörbe?
Mert akkor kap olajat...
Jobb ha nem kísérletezel vele.
Vidd el valami szakihoz vagy rakj a benyához olajat és meg van oldva a problema.
Hogy jártál így vele?Vagy hogy vetted észre hogy nem jó a szivattyú?
pl:1000km után nem fogyott olaj?
szvasztok hogy kell olaj pumpát állítani? operable mondrta asszem hogy állítsak rajta csak ne mtom hogy kel és min.. amugy az a géz vele hogy nem jön olaj a kis csőböl ami a karbihoz megy ve csak akkor ha a karbira van rakva de akkor is csak nagyn lassan jön gondolom a vákum szivja be segítsetek léci hogy működjön
Jah.......2-be indulj akkor talán nem megy ki kerékre....
És vigyázz, mert 3.-ba 90-nél már nagyon szitál...
------------------------------
Micsoda a Dötö?
Nekem már volt kettő is, 125-ös, rövidebb hosszabb áttétellel, de egyik sem ment ki kerékre csak simán gázzal, max ha felpörgeted oszt rávágod a kuplungot.
Aki ennek ellenkezőjét állítja annak biztos 40Lovas a Dötöje...
Apuci!
Sm kerekekkel könnyen kimegy kerékre?
Vigyázni fogok majd vele 90-nél, még csak rakom össze, ezért kérdeztelek téged mi a tapasztalatod.
Drz-t én is Sm-re akartam alakítani, még anno, csak sajnos nem volt pénzem így kénytelen voltam megvállni tőle.
Bár azóta is bánom:S
Nem szabad lötyögni a lamelláknak.
Valószínű hogy a fedőlapot amit utoljára raksz fel nem jól raktad fel .
Szed ki a csavarokat meg a rugókat vedd le a fedőlapot és nézd meg a jelölést mert van rajta meg fogod látni csak egyféleképpen megy vissza jól .Kis pötty szerű jelölés van ha jól emlékszem..
Bal oldalt takarót levenni..(2 csavar)
Bowdenek fellazít, tárcsából kiakaszt, kifűz.
Tárcsa csavarja fellazít, levesz.
Alatta 2 csavar fellazít és ház levesz.
Jobb oldal:
csavar kivesz, fedél eltávolít.
(érdemes megmozgatni jobbra-balra lehet be van szorulva a kormos-olajtól.
Ha ez lejött, egy hosszú imbuszfejű csavar fogja össze a 2 fél tengelyt.
Ezt kiveszed, és kipu nyílásnál közéütsz a 2 fél közé 1 hegyes csavarhúzót.
Kicsit alulkormányzott, de meg lehet szokni.
Egy DRZ-t jobban el tudnék képzelni, mert a DT max 2.-ban tudja kidobni a seggét ha jól bedöntöd....
Az a baj a 2T-vel, hogy nincs alul nyomatéka...
Jah és ha 5-ből dobom 6-ba 90-nél, észen kell lenni....beszitál...
Valaki megtudja mondani,hogy hogyan szedjem ki a power tengelyt?
a powermotort levettem róla meg az alatta lévő gumit is.a másik oldalon kitekertem a csavart és sikeresen eltörtem a power fedelet,de sehogysem jön le
köszi az árakat! tavaly a hengerjavítás volt 27500ft!
Dugattyú -21600
posta -1400
fúrás,hónolás -4500
nem tudom most milyen árak vannak de nem olcsóbbak az tuti! lehet megfogadom a tanácsod!
Akkó majd jön ám az oil....