Mindenre.
Először is tengelyvastagság.
Ha ez megvan, és összehoztad a csapágyazást, akkor jöhet a hézagolás. (hogy középre kerüljön a kerék)
Utána már csak össze kell hoznod a féknyerget a féktárcsával...
Nem nagyképűségből mondom, de nekem szerelő a szakmám, és 3 hét alatt sikerült belefaragnom....
Szerinted?
Ne állíts rajta semmit!
Ez főfúvóka gyanús. Mivel gondolom nem cseréltek benne főfuvit, így a kehelycsövet lesz eldugulva.
Leveszed a karbit és kitakarítod.
Mikor kivetted a főfuvit, a satu tetején fejreállítod a karbit és egy olyan átmérőjű dórnival, mint a kehelycső, óvatosan kiskalapáccsal kikocogtatod...
A házat és a kehelycső apró furatait kitakarítod alaposan, mert szorulni fog és nehezen megy vissza.
Megnézed a tüte (torok hátsó légszűrő felőli része)jobb oldalán van egy szellőző, ez van összeköttetésben a kehelycső járatával, hogy szellőzik -e?
Összerakod, és jónak kell lennie.
Jah a powert is állítsd be, ahogy már leírtam korábban...
Használd a keresőt...
(Sajna mindíg is be fogja piszkolni a kehelycsövet, mert kívűlről kapja a keverőlevegőt- szűretlenül.)
Megérkeztem Olaszországból... Lehet hogy valamit lenéztünk de majdnem minden drágább mint itt (motoros dolgok). De legalább a motorosokra figyelnek az autósok nem úgy mint itt
Más: ha veszek 17"-os kereket mire figyeljek?Milyen vastag a tengely, milyen széles lehet a kerék, tárcsák, fogaskerék helye...? Valaki aki már rakott bele másik kereket legyen szíves leírni mire figyeljek
Helo, ma sikeresen beállítottam a powert, most nagyon szépen megy. Köszönöm szépen a segítséget.
Már csak gyertyát kell vennem mert nem nagyon pörög ki és néha rángat. Tudna valaki ajánlani valamit? vagy jó bele a gyári NGK BR9ES
"karika760120
[14] 2008. október 17. 17:14
Az a csavar amiről beszélsz, azt csak csavarhúzóval tudod állítani! És általában réz az alapanyaga, mert ha vas volna, összeoxidálódna...Ami bordázott, az az alapjárat állító csavar! És így már kettőnél tartunk. Beállítás a következő, ha már beállítottuk a subertűt, alulról a 2., sliccelésbe...Szigorúan üzemmeleg motornál szívató nélkül! Betekerni koppra a "rézfejű" csavart, majd 1,5 fordulatot ki. Beindítást követően hozzáállítjuk kézzel az alapjáratot! 1000-1200 Rpm! Ha befelé tekerjük a csavart szegényítjük, ha kifelétekerjük dúsítjuk a keveréket. Ezáltal ha befelé tekered a csavart, csökken az alapjárati fordulatszám!((( Most így akkor jobban megy?Hmmm érdekes))) Kifelé viszont emelkedik..1.5-és 2.5 fordulat között van általában az optimális beállítás! Ott kell kísérletezni! A beáll. akkor jó:- ha hirtelen gázadásra nem fullad be a motor(nincs benne luk)- hatisztán kiforog, -ha az alapjárati fordulatszámra való visszatérés nem hosszú idejű, mint a videón is hallható! Akkor jó ha majdnem olyan gyorsan esik vissza a fordulat alapjáratra, mint ahogy felpörög... És az ellenőrzés: minden beállítás oké, ha leállítod és utána egy rúgásra gáz nélkül elindul és beáll az előtte beállított alapjárat. Jah CO állítás közben utánállítani az alapjáratnak! Ahogy ígényli, és úgy teszteld! Sok sikert"
Sziasztok!
Van egy 2000-es 125ccm dt-m és az a baja hogy nem pörög 6000 fölé túl sok benzint kap mert ha elzárom a benzincsapot várok egy kicsit megy 10000-ig is a fordulat valaki meg tudná mondani hogy állítsak rajta hogy kevesebb benzint kapjon?
Valakinek van Yamaha DT 80-as (léghűtéses)-hoz karbi tömítés? Ami a karbi és a szívócsonk között van. Netán valaki ismer olyan oldalt, ahol van alkatrész régi DT-hez?
Előre is köszönök minden segítséget!
Nah ez a fasza. Az az idom csíkos az már túl sok...ez így a fasza! Én még csinálnék rá fasza narancs sárgás számlapot...persze ahhoz meg kell bontani az órát.
Először is tengelyvastagság.
Ha ez megvan, és összehoztad a csapágyazást, akkor jöhet a hézagolás. (hogy középre kerüljön a kerék)
Utána már csak össze kell hoznod a féknyerget a féktárcsával...
Nem nagyképűségből mondom, de nekem szerelő a szakmám, és 3 hét alatt sikerült belefaragnom....
Szerinted?