Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

értem,és köszi

castrol power t1 vagy mi van benne,msot meg sima castrol snyt van,ill repsol
de kap castrolt,oszt
Észter, és nem észter olajakat nem illik öszeöntögetni, a többit tök nyugodtan lehet.
(tekintve, hogy valószínűtlen, hogy 6000 forintos olajjal jártok, nem nagyon leeht hibázni:)
5-6 rugásra beindult
de 1-4 igvégig téptem,amig csak bírta-nem prögött tovább
kuplung be,motor OFF-ra tette magát
2x is eljátszotta
majd eltettem,mivel szinte semmi olaj benne-járatós volt a gép,1200km van benne,rögtön ragadásra gondoltam)
Olajat tölthetsz rá nyugodtan, nekem shell-re lett repsol öntve. Szóval 90el mentél és egyszer csak leállt? Utána semmi? Vagy aztán beindult?
Aha...

Még azért egy MSN vagy hasonló eléhetőség van ?
erre valaki?
-Apuci-: Előtte se ment jobban, kb ugyanitt volt a vége. Azért kellett dugót cserélni, mert ki volt verődve a csapszeg.
Én állíttam ezt a suber magasságot, mert ha lejjebb ment, akkor nincs alapjárat.

Pilot78:
90-es évjáratúnak vettem, körlámpás, fejidomos, nem tudom hogy pontosan mikori.
1. Sztem jó, de konkrétan nem tudom, hogy mennyi a gyári adat.
2. Erős szikra, gyertyakép őzbarna.
3. Ereszt. Gyári légszűrő, kimosva.
4. Működik, próbáltam, igaz csak tüdővel, de szépen nyit-zár.
5. Ezt a rész még nem néztem.
6. Nincs, mert hangja van, de amint gáz-oxigén közelbe kerülök, kiégetem.
Ahogy GI mondta tegnap. Annyi a baja, hogy japó
Egyébként a Honda csak azért nem indult, mert rajta maradt a reflektor...
ezt most pont te mondod?
ki is sértődött meg a reszeléses csipkedésre?

amúgy meg azért nincs senkinek humorérzéke,mert mindenki harc cross-os elvetemült rocker

szép álmokat
22:27-kor már nem is lesz humor érzékem...inkább alvó érzékem van már!
Annyira jó, hogy a motzorosok 99 százalékának semmi humorérzéke.
CDI!

telefonltam 8(!) helyre,volt ahol részeg állat leugatott,hogy ugyan nemlehet lc2-n soktekercses gyula,ne okoskodjak

próbáld meg másik cdivel,tuti jó lesz
na megkergettem a gépet,power miatt 8-nál nemnagyon forog tovább...1-2-3-4 90km/h,de az utca végén LEÁLLT
ha "lájtossan" megyek akkor semmi ilyesmi
viszont olaj kb 2cm van...castrol van benne,tölthetek rá másik castrolból?

ill. érdekelne még a szitálás is,főleg az eleje jár,de nagyon
Köszönöm a tegnapi tanácsokat, sikerült összrakni.

De továbbra sem jó a motor.
Azt hittem, hogy szimmeringes, meg hengerfejes, és azért durrog, de nem.

Lendkerék nem fordult el, szarul indul, néha csak durranik egyet,és megáll.Nem is akar kiforogni.

MI lehet ez?
Nekem is van eladó egy DT rezonátorom ha valakit érdekel szóljon dobok fel róla képet Ki van belezve tehát fojtatlan.Dt125r -hez való.
7000ft....................
érdekel valakit ledes dt index?
elég precizen kivitelezve 20 led indexenként, adom hozzá a villogtató elektronikát is
akciósan 15 ezer a garnitúra
holnap tudok képet is tolni ha kell
150.000ft
Hello
Eladó a motorom akit érdekel az írjon az ár alkuképes itt a leírás mi lett csinálva a motorral!

Eladó egy yamaha dt motor,
ami fel lett teljesen újítva elektronikailag,
fényezés, a blokkban pedig új gyári dugó van benne,
gyári főtengely,
erősített csapágyakat kapott, új olajat és nagyon jol megyen
de tudom számlákkal is bizonyítani amiket vettem bele meg a régi alkatrészeket is megtudom mutattni.
powerszelepes ami szintén ki lett benne cserélve.
Csere érdekel nagyobbra cross akár ráfizetéssel is!
Ez volt a sárga...kucc kucc!
Én pirosnak látom
Rohadjon meg nem...:@ Ez még a sűrga. Ma csináltam őj képeket meg mindent, hivtak vagy 10-en de semmi komoly....
De egy 80-as DT már alapból tuning nélkül megy úgy, mint egy házilag tuningolt /amatör szinten/ 70-es henger meg ilyen szarok...
Lamella? Hengerben? Membrán lesz az
Igazad van, vegyen Détét, mert arra hilyába költ 100 ezret:)
Üdv !
Na azé jó lenne tudni hogy a DT 50 es az mégis mikori évjárat.
A porlasztó beállításánál alapban a gyári érték szokott jó lenni. ettől lehet eltérni persze. Amit kell nézni...
1. üza szint. az általában jó szokott lenni de azé meg lehet nézni.
2. gyerta szikra jó e....
3. Légszürő ereszt e be levegőt.
4. Lamella a hengernél jó e ami vissza zár hogy a már beszívót cumó ne jöjjön ki.
5. A tű :) fentről a 2-3 ban van a zéger akko jó szokott lenni....
6. Kipufogó el van e tömődve...

X : MSN / skype ?

ÁKOS /szintén/