Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aham...köszi szépen!
Power.:
A power lényege, hogy fordulatszám emelkedésével, a kipufogócsatornát nagyobbra nyitja, így magasabb fordulaton nagyobb a kipufogócsatorna átmérője, nagyobb a leöblítés. Ezáltal kisebb fordulaton hogy szűkíti a keresztmetszetet, nagyobb erő marad alacsony tartományban.
2 Fő részre osztható.
A power-tengelyre, és a vezérlő elektronikára, ami újabbaknál a vezérlőmotorban található, régebbiekben kis fekete dobozban.
Ezek 2 bovdennel vannak összekötve, a motor bal oldalán.
A gyújtásra tételkor, egy ún. zip-zup hangot kell halljunk...
Ha ez a "csekkolás" lement, a tengely teljesen nyitott állásba áll be.
Ha beindítjuk a motort, a tengely befordul félig zárt állásba. (kis kupak levételekor ez a folyamat közben ellenőrizhető, DTR=bal oldal, LC2= jobb oldal)
Érdemes a forgásirányt is ellenőrizni.
Gyújtásra tételkor, kb 2 cm-ert fordul hátra a tengely majd 2-őt előre. Ott megáll. Ekkor van nyitva a tengely. (itt ellenőrizzük a kipufogónál, ujjazással hogy teljesen nyitva legyen).
A bovdenekkel állítható a pontossága. Vigyázva nehogy nagyon feszesek legyenek a bovdenek...1-2 mm holtjáték oldalirányban...

Legközelebb használj keresőt, évek alatt szarrá lett taglalva a DT....
Itt minden megvan...
Hy skacok!
Nem tudjátok véletlen, hogy a 125-ös Dt-be milyen kerék csapágy méret kell?:S
Meddison!
tömitést a VI-ker.Jókai utcában,a Liszt ferenc-nél a maszek ki vágja neked amiból kéred!Jól dolgozik
Köszi a választ , és még egy kérdés a néphez:?! honnét tudnék normális hengerfejtömítést beszerezni?!
Mert most volt csinálva a gép pár hete..,de ezek szerint a szerelő,valami gagyi tömítést tett bele
Adj Isten ! Mindenkinek!
Dt 80-as,hoz keresek szerelőt!Pesten vagy közelben.Vagy olyan személyt:Aki többet ért hozzá mint én!A kuplungom csattant egyet/állitólag/.Azota olyan mintha kiemelt állapotban lenne.Szétszedtem 2x is a blokkot,de semmit nem találtam!/SEGEITSÉG/!Hogyan tovább?
Szia!5000-ért?Az nagyon drága!Én csináltattam magamnak meg még a fórumon 2 srácnak nagyon bevált nekik!1500 volt darabja nekik...... Kérdezd meg őket is hogy milyen lett....
Csinálj képet a bovdenekről és a felette lévő szervóról akkor meg tudom mondani hogy jó-e..Erről a képről nem mondja meg neked senki
Egyértelműen hengerfejtömítés csere !
Egy 15 centi hosszú rozsdás szeget téptem ki belőle, ami a felnin elgörbült és L alakban kiböködte a gumit. Most vehetek belsőt.. Csak nem tudom, miért kell a szögeket kidobálni az útra...
Kis odafigyelés megmenthetné a pénztárcámat..


Babika!
Ha kell a külsőgumi 5000ért elviheted. Sürgős. Ennyit tudtam engedni.
Jó traktorfótot basszál rá :D
Nincs pazarlás :D
az ,hogy sikerült? átmnetél egy varrógépen?
Megszámoltam hány lyuk keletkezett a honda hátsókerekén a hétvégi defekt alkalmával...
Mindössze 34 db. Nem is vészes.
és ezt a problémát hogy lehet orvosolni?:(
Szinte egyértelmű hogy a motor belemelózik a hűtőbe
Jah, és a tartály pár 100m után meg is telik..aztán távozik a víz
sziasztok!
Kérdésem lenne,hogy a bekarikázott részen nyomja ki a vizet a motor, főleg gázadásra!:'(( A tartály megtelik(ami a képen is van) aztán a vázban lévő lyukon távozik a víz..
A víz nem melegszik, légtelenítve le lett, hengerfejtömítés,vízpumpa jó... mi jöhet még számításba?:((
Köszönöm a segítségeteket!
A benzin levegő keveréket akarom jól beállitani.Csak mert elég olajos a gyertya aztán gondoltam tuti rossz.Gondolom kifelé kell csavarni a több levegőhöz :D
A levegő csavar az ami az alapjárati csavar mellett van jobbra és be van süllyesztve?
Hello!

Szeritetek jól van bekötve a DT-men a Power? Mert tegnap írtam hogy 70km/h a vége, és 7000nél nem pörög többet(DT125)
Bocs h. belevau, de most benzines vagy olajos?
Mert ha olajos, akkor mi köze a keveréknek hozzá?
Amúgy meg ha a keverékcsavaron tekersz kifelé, akkor adsz többlevegőt, magyarul szegényíted az alapi keveréket.
Ahogy szegényíted, úgy fog nehezebben visszaesni az alapjárat, és jobban veszi a lapot. Ha dúsítod, (befelé tekered) akkor nehezebben veszi fel a lapot, de viszont gyorsabban jön vissza alapra...
Neked kell megtalálnod a köztes állapotot...
Azért kérdeztem mert olajos a gyertyám aztán hogy mennyi az optimális helyzete a levegő csavarnak.
1mm-es csináltatott klingerit-lemez párosítású tömítés, mely 0,75-re megy össze....
Na ennek darabja 5000.- Vaterán hirdetnek...
Nálad meg az egész szett annyi.......
Nekem 5 sebességes , sztem 50-esekbe nem raktak powert. Tudtommal 80-tól van poweres.
Ezek szerint nem