A hengerfejet megint hónolóval megigazítod, és kész is vagy van egy felújított géped!
Blokkcserét csak ha kifordul a hajtókar a blokkfélből, akkor eszközölnék.
Jah és nem tudod mit veszel............
kiesett a zéger a felső csapszeg mellől(nemtudom hogy!) és vitt mindent! henger hengerfej főtengely forgattyúsházba is belenyalt...! ezt megcsináltatni normális cuccokból 100alatt nem álna meg!de várom az ötleteket!
A képen látható blokk jólesz a méh telepre. Hiányos a power, agyonra van kopva a lánckerék, a karbit-membránt összekötő gumi fordítva van rajta, gyertya nélkül levan dobva. Ezt nagyon-nagyon sok pénz és idő lenne rendbe tenni. Mégis mi halt meg a tiéden ami miatt másikat kell venni? Ilyenkor generálozni szoktak nem blokkot cserélni.
sziasztok! meghalt a blokk a TDR-embe! kell vennem egy másikat! eddig 3MB-s blokk volt benne! most találtam egy 3BN-eset! az miben külömbözik? előre is köszönöm a segítséget!
Akkor lehet nem is forr, hanem az a baj, hogy megfagyott....
Viccet félretéve...
Ha nincs benne termosztát, akkor is melegszik...
Az enyém pl. félig nyitott állapotban van.
Hogy megértsd.:
- a termosztát lényege:
kizárja a hűtőrendszerből a hűtőt, hogy előbb melegedjen fel a motorod üzemi hőmérsékletre...
ha megvan a hőfok, akkor kinyit, és a hűtőben várakozó hideg vízzel árasztja el a motort...
Ha érzi hogy visszahűlt lezár, az újabb felmelegedésig...
Ha van benne termosztát...és hengerfejtömítés hibád van...
A kompresszió a rossz tömítésen keresztül, a víztérbe tolja a gázokat. Mivel zár a termosztrát, és a levegőbuborékok felfelé törnek a vízközegben, így megállnak a termosztát alatt mely nem engedi át őket. Viszont a levegő sem engedi oda a vizet, így a termosztát nem érzékeli a meleget, így nem nyit ki.
Ekkor van a túlmelegedés, és ezért forr fel a motor.
Mivel a tiedben nem zár rendesen, ezért nem forr fel.
Csak a hűtőrendszer telítődik levegővel addíg, míg meg nem nő annyira a nyomás, hogy a hűtősapka szelepe kinyit, és a tágulásiba engedné a vizet, de nem víz van ott, hanem levegő, ami a tágulásiban lévő vizet kinyomja...
Stimm?
operable hogy kell az olajpumpán állítani? amugy nekem lc 1es motorom van vizes 80as ha ez befolyásolo valamit nemtudom az lc 2nek másabb e a pumpálya köszi.
Sziasztok!
Láttam írtatok jó pár hasznos dolgot... Lenne egy kérdés: Fordulatszámmérőm elromlott (fekszik a nullán), csak egy kattogó hangot hallok helyette. A bowden szakadt el, vagy vmi más a probléma? Ha igen, hol és mennyi egy ilyen bowden?
Köszönöm
Sziasztok eladó 3db karbi:
-28as mikuni:8ezer
-30as mikuni:8ezer
-32es dellorto:10ezer
Mindegyik hibátlan állapotú, suzuki rg gammán illetve yamaha tzr-eken voltak, ha valakit érdekel vmeik írjon!
Postázni is tudom vagy Miskolcon személyesen átadni.
Széles utat mindenkinek!
De szerintem azért nem forog nekem mert le van fojtva...Rezon látszik egy kis ablak, hogy össze van hegesztve...majd lehet a héten megvágjuk mi is Neked benne a van a fojtás?
Neked, hogy viselkedik a Dt-d Sm kerekekkel? Én most építgetem az enyémet, csak kiváncsi lennék a véleményedre!