mért kéket? az olyan gággyyííí. legalább is szerintem. elég nagyot szoktam mosolyogni az ilyen raj srácokon akik este helyzetjelzővel mennek suzukijukkal, hogy a lámpában meg mindenhol elhelyezett igen csak ízléses kék ledek jól látszódjanak. szerintem hanyagold ezt a kék témát mert nagyon prosztó
Kép majd jöhet róla, biztos szép lesz! Kék világítást én is tervezek majd bele, de én szerintem elleszek egy színezett égőbel is. Meg előbb kell egy új fordualtmérő is.
mi a fenének állítani egy ilyan full alap gépen a keverékarányt télre nyárra? ami jó azt nem kell cseszetni. én még egszer nem nyúltam a keverékcsavarhoz , teljesen jól műxika az egész az 5 fokban is meg az 50 ben is. motorzni kőő itt a jóídőő! ja és hivatalos őzike barna a gyertyám...
könnyen indul, nem szokott leállni, fullos a gép, tudja amit tudnia kell
Üdv mindenki! A DTmen elég gyenge a lámpa és beállítani sem lehet tökéletere, picit magasra világít mindenképp, sajnos sérült a rögzítés.
Ezért gondoltam, hogy kicsit úgyis modernizálni szeretném a gépemet egy új fejidommal és első sárvédővel. Egy Yamaha WR450F idomait néztem ki hozzá, mert ezek úgy tudom rá is mennek (az említett 2). Már csak az lenne a kérdés, hogy ez mennyire lenne szabályos? Rendőr beleköthet, hogy nem a gyári lámpa van rajta? Műszakira ha kell vinnem, ott ez gond lehet?
ha nincs Kecskeméten,vagy Dabas,vagy ha nagyon muszáj,akkor Táborfalva-Gazsó- de az biztos hogy elbaszott drága itt falván.
ha érdekel,vagy dabasi ismerős,boltolhatunk
Ne haragudj, nem leszólásnak szántam, csak hülye kérdésre hülye válasz....
3 helyen tudod állítani a karburátort, 3 féle tartományban.
Ha a keverékcsavart tekergeted, akkor az alsó tartományt állítod, az is igaz hogy ez hatással van minimálisan a középső, és felső tartományra is....
De ha normális beállítást szeretnél, lehet a fúvókához is nyúlnod kéne...
Viszont ha nem tudod még a keverékcsavart sem érzésre beállítani, akkor inkább ne nyúlj semmihez....
Ha visszakeresel az itteni keresőben, leírtam már korábban....
KARBURÁTOR BEÁLLÍTÁSA
Felnijavító műhely, általában gumiznak is, vagy fordítva.
Nem olcsó és a gagyi küllős kerekek szakadni is szoktak. Csak jó kerékcsapággyal érdemes elvinni kigörgőztetni.
Annyira betekerted a csavart, h a síber fennakad rajta. Másképp kell alapjáratot állítanod, nem csavarral. Szétkapod a karbid, aztán a tűt egyel lejebb rakod. Ha nem tévedek persze
Sziasztok! Olyan problémám lenne ,hogy ha azt akarom hogy legyen alapjárat akkor tekerem befelé az alapjárati csavart (lesz is ) de utána azt veszem észre hogy szorul vagy ragad a gáz ! Mikor visszaengedem a gázt érzem is hogy a csavarnak ütközik ! Mi lehet a probléma? előre is thx
Ezt a véleményt osztom én is...
Két évet húztam le Pesten, utáltam mert egy koszos büdös mocsok hely, de anyagilag könnyebb az élet. A diákmunka a gazdaságilag fejlettebb megyékben 500-800Ftot ér meg óránként, míg pesten ez eléri 600-1200Ftot is. Ez csak egy aprócska példa volt.
Egyébként Békésben meg Borsodban nincs gazdasági verseny, kevés a vállalkozás, kvázi monopolhelyzetben vannak a vállalkozások, így olyat árakat alakíthatnak ki, amilyet csak akarnak. (úgysincs pénze az embernek messzebb menni az olcsóbb termékért)
Hát nemtudom én inkább lakok kicsiny Edelényben mint Pesten.Laknak itt 11ezren bőven elég.Látásból majdnem lehet ismerni egészet.Szerencsére itt nincsenek annyian a kokerók, mondjuk ha 1 lenne már az is sok lenne.Ahol lakunk környéken nincsenek.Viszont a körülöttünk lévő városokban nagyságrendekkel több ork van.Ide a polgármester nem engedi be őket.Szerencsére itt van Miskolc 25 km-re innen minden beszerezhető.De azért megvan a feelingje a falusi életnek amikor jövök haza Miskolciából busszal és még a sofőr is olyan fekete mint a gyekec
Belém még nem nagyon kötöttek, de volt rá példa amikor szaladtunk haverokkal az életünkért.Hétvégén meg a rendőrök járőröznek minden utcában és küldik haza a nem itt lakókat.Pl lejönnek kötekedni Szendrőből meg stb-ből.Szerencsére a rendőrökben is megvan az ember szine fehér felfogás
Mondjuk ilyen rendőrös, cigányos sztorit napestig tudnék mondani
Tudja valaki, hogy oldalirányból ütést kapott küllős alufelnit (nem tojás, csak egy 5cm-es részen benyomódott - másik oldalon kifele üt kb 1-2 cm-t) Kecskeméten, ill. környékén, hol hoznak helyre? Egyátalán milyen helyeken foglalkoznak ilyenekkel? (gumis, motorszerviz, speckó erre van hely) még nem kellett soha semmit gumicserére, kerékjavításra elvinnem itthonról. Lehet javíttatni?
Viszont az átlagfizetésekben 2. a ranglistán fej fej mellett komárom és gyms. Namost a BPi átlagfizetések 60%át érik el az ottani átlagbérek.
Illetve üzletekben minden annyiba kerül, mint bp+ postaköltség. És 1 liter fullszint olajat már megéri pestről rendelni postán. Nem mondom, nem laknék nagyfaluban, de aki bírja annak annyira nem szar. Borsodban ahol kirabolnak 5 perc alatt a kormoslábúak vagy mondjuk akár békésben ahol meg még culágerkedni sincs meló, ráadásul a benya is drágább, mint másutt.. na ott sem fenékig tejföl az élet. :)
Non plusz ultra, hogy BPn az utak is jók, igen, ahogy írtam, nem fordítva. Csak éppen a bp-i aki az ellenkezőjét vallja még nem ment le mellékutakra :)
könnyen indul, nem szokott leállni, fullos a gép, tudja amit tudnia kell
Ezért gondoltam, hogy kicsit úgyis modernizálni szeretném a gépemet egy új fejidommal és első sárvédővel. Egy Yamaha WR450F idomait néztem ki hozzá, mert ezek úgy tudom rá is mennek (az említett 2). Már csak az lenne a kérdés, hogy ez mennyire lenne szabályos? Rendőr beleköthet, hogy nem a gyári lámpa van rajta? Műszakira ha kell vinnem, ott ez gond lehet?
ha érdekel,vagy dabasi ismerős,boltolhatunk
3 helyen tudod állítani a karburátort, 3 féle tartományban.
Ha a keverékcsavart tekergeted, akkor az alsó tartományt állítod, az is igaz hogy ez hatással van minimálisan a középső, és felső tartományra is....
De ha normális beállítást szeretnél, lehet a fúvókához is nyúlnod kéne...
Viszont ha nem tudod még a keverékcsavart sem érzésre beállítani, akkor inkább ne nyúlj semmihez....
Ha visszakeresel az itteni keresőben, leírtam már korábban....
KARBURÁTOR BEÁLLÍTÁSA
A tűpozicó és alak az a részterhelésen határozza meg a keverék mennyiségét.
Nem olcsó és a gagyi küllős kerekek szakadni is szoktak. Csak jó kerékcsapággyal érdemes elvinni kigörgőztetni.
Két évet húztam le Pesten, utáltam mert egy koszos büdös mocsok hely, de anyagilag könnyebb az élet. A diákmunka a gazdaságilag fejlettebb megyékben 500-800Ftot ér meg óránként, míg pesten ez eléri 600-1200Ftot is. Ez csak egy aprócska példa volt.
Egyébként Békésben meg Borsodban nincs gazdasági verseny, kevés a vállalkozás, kvázi monopolhelyzetben vannak a vállalkozások, így olyat árakat alakíthatnak ki, amilyet csak akarnak. (úgysincs pénze az embernek messzebb menni az olcsóbb termékért)
Belém még nem nagyon kötöttek, de volt rá példa amikor szaladtunk haverokkal az életünkért.Hétvégén meg a rendőrök járőröznek minden utcában és küldik haza a nem itt lakókat.Pl lejönnek kötekedni Szendrőből meg stb-ből.Szerencsére a rendőrökben is megvan az ember szine fehér felfogás
Mondjuk ilyen rendőrös, cigányos sztorit napestig tudnék mondani
Illetve üzletekben minden annyiba kerül, mint bp+ postaköltség. És 1 liter fullszint olajat már megéri pestről rendelni postán. Nem mondom, nem laknék nagyfaluban, de aki bírja annak annyira nem szar. Borsodban ahol kirabolnak 5 perc alatt a kormoslábúak vagy mondjuk akár békésben ahol meg még culágerkedni sincs meló, ráadásul a benya is drágább, mint másutt.. na ott sem fenékig tejföl az élet. :)
Non plusz ultra, hogy BPn az utak is jók, igen, ahogy írtam, nem fordítva. Csak éppen a bp-i aki az ellenkezőjét vallja még nem ment le mellékutakra :)
- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...
Elérhetőségeim :
e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198
Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)
: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...