600son kell tekergetni (fél fordulatot ki) télen, úgy jobban indul.......
dt-n sosem tekergettem, mondjuk a 350esen sem
bár a 600as nagyon minimumra van beállítva +40foknál is csak szivatóval indul be
Jól mondod, más beállítás kell neki télen mint nyáron, de ez igaz arra is, hogy ha az enyémen 2,6 csavarás az a tieden lehet hogy 3 lesz mert más kell ebből is.
Értelmesen kérdeztem, értelmes választ várok el.Ilyen leszólok mindenkit mert okosnak hiszem magam hozzászólásokat utálom.
Gondolom hogy máshogy kell állitani a levegőt télen mint nyáron.
Akkor úgy kérdezem hogy hány csavarást kell kifelé tekerni a levegőcsavaron az optimális levegő benzin keverék eléréséhez.
A motornak nyáron több vagy kevesebb levegőt kell állitani?
A teljesen be csavart állapottól hány csavarás kell kifelé?
Egyénként ha valaki 50esként használja a gépet az első dolga az legyen hogy csinál fotópapirból egy km/h hátlapot.Úgy a legérdemesebb hogy a skála beosztások maradnak viszont a 140 helyére kerül a 70km/h és igy tovább felezve igy nem lesz kavarodás.
A mutatót hogy lehet amúgy leszedni?
Az én "szőkém" nem 50kg, hanem 53....
De neki is minden baja van 30km-er után hátul, ugyanúgy mint nekem elől.....
Tegnap voltunk Pesten, mielőtt hazaértünk utolsó 2 km-en sz@rrá
áztunk.
De jó volt, tetszett.....
Ez az igazi motoros feeling...
1988 és 2004 között teljesen mindegy, ha DT125R. Ez áttételtől függ, motor állapotától, utas és vezető súlyától. Múltkor 18 km-et jöttem faterommal, ő vezetett, de a végefele már minden bajom volt hátul. Az egy 50kg-os szőkének való, nem egy 186 centisnek Én és édesapám is 70-65 kg vagyunk, illetve rövidebb áttételem van, 80al jöttünk végig (komoly emelkedőn is) kényelmesen. Ha mondjuk a tommot.hu-n át lenne alakítva zselésre az ülés akkor merném mondani, hogy két személynek való. De így csak rövid távra.
Aluhegesztő is 3 ért húz 1 centi varratot
dt-n sosem tekergettem, mondjuk a 350esen sem
bár a 600as nagyon minimumra van beállítva +40foknál is csak szivatóval indul be
Gondolom hogy máshogy kell állitani a levegőt télen mint nyáron.
Akkor úgy kérdezem hogy hány csavarást kell kifelé tekerni a levegőcsavaron az optimális levegő benzin keverék eléréséhez.
hajnali 20C-fokra állítod, vagy napközbeni 40-re?
Menj már...
Én meg leírtam, hogy dehogynem.
(mint ahogy a Dt 50-80 főci is tök egyforma lényegileg)
A teljesen be csavart állapottól hány csavarás kell kifelé?
Egyénként ha valaki 50esként használja a gépet az első dolga az legyen hogy csinál fotópapirból egy km/h hátlapot.Úgy a legérdemesebb hogy a skála beosztások maradnak viszont a 140 helyére kerül a 70km/h és igy tovább felezve igy nem lesz kavarodás.
A mutatót hogy lehet amúgy leszedni?
A kis simson fikkantásod után, írtam egy választ a simson fórumban.
Tegnap este láttam egy endurot Veszprémben, talán DT volt, és fehér, nem innen volt valaki?
De neki is minden baja van 30km-er után hátul, ugyanúgy mint nekem elől.....
Tegnap voltunk Pesten, mielőtt hazaértünk utolsó 2 km-en sz@rrá
áztunk.
De jó volt, tetszett.....
Ez az igazi motoros feeling...
adatlapodon kint van/volt...
ilyen emberek vesznek dt-t.....
géped fasza,enyém is lc2.