Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk annak nem ilyen sima kúpos a belső csavar vége, hanem egy golyó volt belerakva
Nekem 500-ért csináltak.
Ezért szar Pest.Itt beviszed a cuccot az emberek örülnek hogy dolgozni kell, ha meg pénzt is adsz egyenesen istenként tisztelnek
Pesten a gépműhelyekben a jónapot kívánok is 3000 forintnál kezdődik.
Aluhegesztő is 3 ért húz 1 centi varratot
Ezt gépműhelyben 1k-ért megcsinálják. Ilyeneket én más munkák mellé kedvezménybe, grátisznak szoktam kérni :)
Hogy lehet megállapitani hogy jó-e a keverék arány?Amig olajos a gyertya addig kell neki több levegő vagy hogy?
600son kell tekergetni (fél fordulatot ki) télen, úgy jobban indul.......
dt-n sosem tekergettem, mondjuk a 350esen sem
bár a 600as nagyon minimumra van beállítva +40foknál is csak szivatóval indul be
Jól mondod, más beállítás kell neki télen mint nyáron, de ez igaz arra is, hogy ha az enyémen 2,6 csavarás az a tieden lehet hogy 3 lesz mert más kell ebből is.
Értelmesen kérdeztem, értelmes választ várok el.Ilyen leszólok mindenkit mert okosnak hiszem magam hozzászólásokat utálom.
Gondolom hogy máshogy kell állitani a levegőt télen mint nyáron.
Akkor úgy kérdezem hogy hány csavarást kell kifelé tekerni a levegőcsavaron az optimális levegő benzin keverék eléréséhez.
Nyáron?
hajnali 20C-fokra állítod, vagy napközbeni 40-re?

Menj már...
Annyi volt egy apriliás fényképpel kapcsoilatban, hogy a " hamar szétesik , pont mint a 90es simson, nem bírja"

Én meg leírtam, hogy dehogynem.
(mint ahogy a Dt 50-80 főci is tök egyforma lényegileg)
Nem találom az előzményét, érdekelne.
A motornak nyáron több vagy kevesebb levegőt kell állitani?
A teljesen be csavart állapottól hány csavarás kell kifelé?
Egyénként ha valaki 50esként használja a gépet az első dolga az legyen hogy csinál fotópapirból egy km/h hátlapot.Úgy a legérdemesebb hogy a skála beosztások maradnak viszont a 140 helyére kerül a 70km/h és igy tovább felezve igy nem lesz kavarodás.
A mutatót hogy lehet amúgy leszedni?
Rendszergazda úr!

A kis simson fikkantásod után, írtam egy választ a simson fórumban.
És még nem is motoroztunk?!
Engem is érdekel, én veszprémi vagyok!

Tegnap este láttam egy endurot Veszprémben, talán DT volt, és fehér, nem innen volt valaki?
Ott a pont!
Nem tudjátok, hogy km/h órát hogyan lehet vissza állítani? Ha a számsor már a kezemben van....
Hát a láthatatlanba nem is postáznám...meg megkérdeztem és 5000 ért csinálná meg....2-3 ezer körül meg már kapsz vaterán..
Az én "szőkém" nem 50kg, hanem 53....
De neki is minden baja van 30km-er után hátul, ugyanúgy mint nekem elől.....
Tegnap voltunk Pesten, mielőtt hazaértünk utolsó 2 km-en sz@rrá
áztunk.
De jó volt, tetszett.....
Ez az igazi motoros feeling...
1988 és 2004 között teljesen mindegy, ha DT125R. Ez áttételtől függ, motor állapotától, utas és vezető súlyától. Múltkor 18 km-et jöttem faterommal, ő vezetett, de a végefele már minden bajom volt hátul. Az egy 50kg-os szőkének való, nem egy 186 centisnek Én és édesapám is 70-65 kg vagyunk, illetve rövidebb áttételem van, 80al jöttünk végig (komoly emelkedőn is) kényelmesen. Ha mondjuk a tommot.hu-n át lenne alakítva zselésre az ülés akkor merném mondani, hogy két személynek való. De így csak rövid távra.
nem postáztad el. pedig kellene
és honnan a picsából kéne tudnom?!
adatlapodon kint van/volt...


ilyen emberek vesznek dt-t.....
géped fasza,enyém is lc2.
Nyúlj alá, mondjuk egy villával. Lényeg, hogy egyenletessen tudd húzni. Lehet felragasztották.