HAd áruljam el, hogy a korabeli motrokban MINDBEN AZ VOLT kb.
Amikor a yamaha még csak bontogatta a szárnyait, néhány európai motorgyártó, már akkor is gyártottt sorozatban nicasilos hengerű motorokat.
(malanca, sachs, satöbbi)
Továbbá a fűrészgépek, és fűnyírók egy jó részében, a felső szemben semmiylen csapágy nincs, se görgő, se bronz, simán az alu hajtórúdban forog a cucc.
Perverz, de műkszik.
Hát így is sok meló volt vele:D
Most alakítom át a fékeket, mert ez még az elől tárcsa, hátul dobfékes LcII-es, látszik is a képen, hogy a fékek még nincsenek bekötve, csak a tengely, és a csapágyak miatt néztem meg, hogy passzolnak-e rendesen, de hála Istennek passzolnak:D Amúgy azért is akarom megtartani a cross gumikat, felnit, hogy ha terepre húz a szívem, nosza rajta had szóljon:D
Ricsi22, a Drz-t már eladtam anyagi okok miatt, úgyhogy örülnék, ha leszálnál rólam. Köszi amúgy srácok a dícséretet, amúgy nem tudtok neten jó boltot, ahol idomokat tudnék rá venni? Amúgy még a fújás van hátra, és remélem teljesen elkészül!
Az lenne a kérdésem hogy az utassal motorozást mennyire bírja? Mennyi az utazója utassal? 125-ösre gondolok. (2001 körüli)
Amikor a yamaha még csak bontogatta a szárnyait, néhány európai motorgyártó, már akkor is gyártottt sorozatban nicasilos hengerű motorokat.
(malanca, sachs, satöbbi)
Továbbá a fűrészgépek, és fűnyírók egy jó részében, a felső szemben semmiylen csapágy nincs, se görgő, se bronz, simán az alu hajtórúdban forog a cucc.
Perverz, de műkszik.
energy15 meg én
Augusztus végén csináljunk már egy összeröffenést valahol, hogy megcsodáljuk egymás gépét! Nekem jönne még egy LC2 125-ös haverom is lehet...
Most alakítom át a fékeket, mert ez még az elől tárcsa, hátul dobfékes LcII-es, látszik is a képen, hogy a fékek még nincsenek bekötve, csak a tengely, és a csapágyak miatt néztem meg, hogy passzolnak-e rendesen, de hála Istennek passzolnak:D Amúgy azért is akarom megtartani a cross gumikat, felnit, hogy ha terepre húz a szívem, nosza rajta had szóljon:D
azé aszfalton jó lehet