Hát ha simsonban elöbb is volt bronz, mint ahogy minden kisteljesítményű mopedban (babetta,puch, meg a yamaha ilyen fosa), akkor az csak vagy azért, mert amikor a németeknél már futószallagon ment a termelés, akkor a yamaha jóesetben még csak hangcuccokat gyártott manufaktúrában, rosszesetben a gyár helyén birkákat tereltek. :)
Multkor pl Babika megmérte az 125-ös dt-jének a főtengelyét, megmérettem vele egy simsonét, nem dicsekedte el itt, pedig mondtam neki, hogy illene . (80 évek végére minden gyártó csődbe ment, aki nem azt vallotta, hogy nem baj ha szar, de legalább olcsó)
Felülre INA KBK-t nyugodtan lehet venni, mert kb a prox is az, csak átdobozolva.
Alúlra pedig INA KZK kell. És ahogy írták is, a sima K-s nem jó, nem bír akkora terhelést, hőt.
Alakulgat a Dt Blokkja már teljesen felújítva, meg a telója is, most pedig az Sm szettet rakosgatom bele
Multkor pl Babika megmérte az 125-ös dt-jének a főtengelyét, megmérettem vele egy simsonét, nem dicsekedte el itt, pedig mondtam neki, hogy illene . (80 évek végére minden gyártó csődbe ment, aki nem azt vallotta, hogy nem baj ha szar, de legalább olcsó)
http://www.gaugeguys.com/image...
És működött.
Alúlra pedig INA KZK kell. És ahogy írták is, a sima K-s nem jó, nem bír akkora terhelést, hőt.
na akkor inkább húzok kesztyűt bakker....jó az nélküle is...
- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...
Elérhetőségeim :
e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198
Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)
: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...