sziasztok!
dt125r-hez kéne tuningdob! ha valakinek van otthon, vagy tudja hol lehet venni nem horibilis áron, akkor az légyszi írjon! valamint kéne kipufogóoldali powerfedél ez nagyon fontos lenne! és enyi!
amúgy előre raktam 17-es fogaskereket! nagyon megy a motor! 1-esben 40. 2-esben 60. 3-asban 80. 4-esben 100. 5-ösben meg még nem tudtam kihúzatni de nagyon megy ettől az áttételtől, ja és a powerszelepet jól be kellett lőni... még jön a tuningdob , meg a rezonátor ki lesz belezve, karbiba nagyobb fúvókák powerfedél és már mehet is! na de ha vkinek van ilyen fedele vagy tuningdobja az írjon légyszi! üdv mindenkinek és köszi előre is!
Van egy tűgörgőm ha kell eladó, pluszba vettem véletlen, sima skf tűgörgő nem jó, az enyém is direkt hajtókar felső tűgörgő, ha megkérdesz egy szakértőt elmondja miért nem mindegy.Valamiért a terhelés miatt nem mindegy meg hogy ez nem igazán forog körbe.Nekem egy vadi új Inna felső tűgörgő van eladó.Ez tuti jó lenne neked ha méretileg passzol.De sima tűgörgőt ne tegyél be!
Üdv Nép!
Nyár végére elkészül a DT-m úgy látom...lenne is egy pár kérdésem.
1. Lesz új dugó meg minden és felső tűgörgőt is akarok cserélni. Oda jó az ilyen 'SKF boltos' tűgörgő? Vagy oda valami különleges kell?
2. DT km/h+fordulatszám mérő órát hogyan lehet szétszedni?
Megveszed, felteszed, és kiderül.
Nem mindegy hogy hány ezres tartományra van hangolva.
Szerintem ebben a projectben a fúvókacsere a legköltségtelenebb.
Erre neked többet senki nem fog tudni mondani, mert nem lehet.
Döntsd el...
Sziasztok!
No eldőlt, veszek 1 Dt 50 mx-et.
Körlámpás kéne,az se baj ha dobfékes.
Külön olajzás ne legyen kikötve!
Hány sebességesek ezek ?
6 le az a valós adat?
motorkovacs@gmail.com
ő bontogat dt-ket
nézz körbe a vaterán ott kkovacs néven van
korrekt emberke vettem már tőle cuccokat, eddig minden olyan volt mint elvártam
""És akkor most a csövet ledugóztadés tüte felöl kap féklevegőt?""
Így van!
Legalább most már nem fog retket szívni a karbiba...
Hülye megoldásnak tartom, hogy kívülről a féklevegőhöz a levegőt, mindenféle szűrés nélkül.
Most így olyan mint volt előtte, kb. úgy is pörög.
Ez a gyári karbija, utánakerestem itt előzményekben, hogy mekkorával szerelték ezeket méret szerint.
210-es volt benne, nekem 125-re nyitva. Nem tudni korábban buzerálta -e valaki....
Tudom nem mérvadó, 2 különböző u.olyan típusú motor, ugyanazzal a konfiggal, teljesen más beállítást igényel, más fúvókát is kérhet!
Most 120-as van a 28-as Mikuniba, és szerintem ez is sok.
Holnap lesz nyitva a bolt, megpróbálok venni 115-öst, és egy 110-est, most már csak 5-össével megyek lefelé...
Csak azt furcsállom hogy a 17,5-es Motoforce 70-es szetthez, ami gyári volt, (nem volt elvezérelve) 115-ös főfuvit kért.
dt125r-hez kéne tuningdob! ha valakinek van otthon, vagy tudja hol lehet venni nem horibilis áron, akkor az légyszi írjon! valamint kéne kipufogóoldali powerfedél ez nagyon fontos lenne! és enyi!
amúgy előre raktam 17-es fogaskereket! nagyon megy a motor! 1-esben 40. 2-esben 60. 3-asban 80. 4-esben 100. 5-ösben meg még nem tudtam kihúzatni de nagyon megy ettől az áttételtől, ja és a powerszelepet jól be kellett lőni... még jön a tuningdob , meg a rezonátor ki lesz belezve, karbiba nagyobb fúvókák powerfedél és már mehet is! na de ha vkinek van ilyen fedele vagy tuningdobja az írjon légyszi! üdv mindenkinek és köszi előre is!
Ez a lelke minden 2T-nek.
Ha ez elszáll, kezdheted a generált előlről.......
mikor jössz velünk gurulni? már régebben beszéltünr róla azthiszem
vártam a gazdáját de nem sietett...
váltóra valami tipp?
ja és lukas a leeresztőmnél a blokk! meglett ragasztva rég,csak így a trutyis olajat hogyan szedem ki?
(illetve hamarosan lesz megint)
300/döbö
Nyár végére elkészül a DT-m úgy látom...lenne is egy pár kérdésem.
1. Lesz új dugó meg minden és felső tűgörgőt is akarok cserélni. Oda jó az ilyen 'SKF boltos' tűgörgő? Vagy oda valami különleges kell?
2. DT km/h+fordulatszám mérő órát hogyan lehet szétszedni?
-dikk mán színvak vagy?
Nem mindegy hogy hány ezres tartományra van hangolva.
Szerintem ebben a projectben a fúvókacsere a legköltségtelenebb.
Erre neked többet senki nem fog tudni mondani, mert nem lehet.
Döntsd el...
No eldőlt, veszek 1 Dt 50 mx-et.
Körlámpás kéne,az se baj ha dobfékes.
Külön olajzás ne legyen kikötve!
Hány sebességesek ezek ?
6 le az a valós adat?
- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...
Elérhetőségeim :
e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198
Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)
: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...
akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
előre is köszii csőcső
ő bontogat dt-ket
nézz körbe a vaterán ott kkovacs néven van
korrekt emberke vettem már tőle cuccokat, eddig minden olyan volt mint elvártam
Így van!
Legalább most már nem fog retket szívni a karbiba...
Hülye megoldásnak tartom, hogy kívülről a féklevegőhöz a levegőt, mindenféle szűrés nélkül.
Most így olyan mint volt előtte, kb. úgy is pörög.
Ez a gyári karbija, utánakerestem itt előzményekben, hogy mekkorával szerelték ezeket méret szerint.
210-es volt benne, nekem 125-re nyitva. Nem tudni korábban buzerálta -e valaki....
Tudom nem mérvadó, 2 különböző u.olyan típusú motor, ugyanazzal a konfiggal, teljesen más beállítást igényel, más fúvókát is kérhet!
Most 120-as van a 28-as Mikuniba, és szerintem ez is sok.
Holnap lesz nyitva a bolt, megpróbálok venni 115-öst, és egy 110-est, most már csak 5-össével megyek lefelé...
Csak azt furcsállom hogy a 17,5-es Motoforce 70-es szetthez, ami gyári volt, (nem volt elvezérelve) 115-ös főfuvit kért.