Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A féklevegő módosításával a karburálásnak akkora pofont adtál, mintha az egyik fuvókasoromból, ami 50-től 200-ig megy, egy találomra fuvókát raknánk a motorodba és azt várnánk, hogy jó legyen.
Vagy brutálul sokallni vagy kevesellni fog.
Szóval akkor az olaszok blokkjait használod :)
énis úgy értettem
még nem vettem le az enyémről a lendkereket soha /nincs mivel ,meg minek?/ ,de gondolom itt is kell lennie egy jeladónak, aminek a hézaga állítható. esetleg az a hézag a tieden nem lehet hogy megnőtt?


lehet butaság
Köszi mindenkinek....
Viszont már új a gyertya, és a pipa is.
A szikrát megnéztem kivett gyertyánál, és elég karcsúnak találom....
"kicsi kék összevissza szikra"
Más szocimotoromban nagyobb volt....
üresben, és sebességben is "leszabályoz" 8 ezernél? ,szerintem valami gyújtás probléma lesz. amikoraz enyém beázogatott, az mindíg ,pontosan 5500 nál szaggatott be... pontosan, tehát olyan volt mint ha egy fordulat tiltás lett volna...

szerény tapasztalataimból kiindulva, biztos vagyok benne ,hogy gyújtással kapcsolatos a gondod...
Szia karika.
Most olvastam a hozzászólásodat,nekem is ugyan ez a problémám a dt vel.
Nekem annyi a külömbség a tiedhez képest,hogy ha tovább gyötröm akkor egyszer csak megszünik a szaggatás,és leforog 11500 ig simán!
Szerintem nem karbibaja van,hanem gyujtásnál keresendő a probléma.
Már dolgozom az ügyön,ha sikerült orvosolni a problémát írok!
Ui:szép a mocid,irigylem a felniszetteded
Nem észleltem eddíg, lehet hogy nem ennyire drasztikusan, vagy magasabb fordulaton...
3,14=Pi.....Pólya István
Köszi, de tényleg nem h.fejes....
Ha hengerfejes, kivágja a vizet a kiegyenlítőtartályból.
Viszont álló helyzetben is már leszabályoz 8-nál....
A karbi kipucolásáig nem tiltott volna akkor?
Ne aggódj nekem se akar valamiért 8000 felé forogni.Szerintem is valami elektronikai folytás van.Csak az a gáz hogy néztem már különböző tuning oldalakon van vagy 5 féle leszabályzási forma és nehéz kibogozni hogyan kell kiiktatni őket mert könnyen haza is lehet vágni vele a cdi-it ha valamit rosszul kötsz.
Nem a teleszkóp nyiszog, hanem a csuklópontok, amiket zsírozni kell.Van vagy 5-6 zsírzógomb rajta.
azért egy próbát megér vedd le a hűtősapkát és tötsd tele a hűtőt csordulásig majd indítsd el a motort várj egy kicsit mí bemelegszik és kicsit túráztasd ha jönnek a bubik a hűtőből akkor valahol beledolgozik
Neeem........
nem fogy belőle a víz, és nem is melegszik....
teleszkóp "nyiszog" bekell néha zsírozni
Sziasztok. Van egy yamaha dt 125r-em. Az lenne a kerdesem h mi nyiszog a motor alján? Ha megmosom akkor abba hagyja a nyiszogast de egy ido elteltevel megint elkezdi. Mit tudok csinalni vele h ne nyiszogjon? Ja es h mi az?
nem hengerfejes a motorod ? egy srác kért segítséget a múltkor itt a fórumon neki is hengerfejes volt a motorja és 8ezernél többet nem forgott csak dadogot ! még nem tudni sikerült e a beavatkozás mert új dogó lett a vége a dolognak és most még járatja !
Sziasztok.
Ma ráértem kicsit baszakodni.
levettem a karbi hátulját, a kehelycső furatában volt egy szűkítő fúvóka, ami helyett tettem be másikat (nagyobbat), így le lehetett vakolni az oldalsó ágat, és végre a karbi a légszűrőházból szíjja a levegőt a keverőcsőhöz...
Viszont még mindíg 8000-nél beszaggat, bármilyen sebességi fokozatban...
Érzésre olyan, mintha 8000- előtt változtatna a gyújtáson, lassabban forog el 8-ig, azután ha elérte a 8-at elkezd szaggatni, mintha elvenné...
Megtartottam huzamosabb ideig "tiltáson" és így jobban érezhető mintha tiltása lenne....
Lehetséges hogy az elektronika tilt?
Itt a híres indíthatatlan DT Egyébként elírtad a települést!
a lakhelyet elírtad.
na kezdek beilleszkedni,töltöm az adatlapot,még hiányos de meglesz hamar
én általába értettem,de nekem lc2-es van
Vagy ti használjátok az olaszok blokkjait és a KTM-esek is.