Nem szabad. Most még az enyémben sem bízom, amióta elfektettem igényesen. Bizonytalan vagyok. És ez veszélyes. Vissza kell szokni. (és venni új első kereket meg gumiszettet )
ja és nekem mindkettő lendkeréken hangvilla van
Karika:ha tudunk találkozni,adok cdi-t,van 2 is,ha kell tesztre....trafóm is van
ez a minimum a sok zaklatás után
na hát csak ideiglenessen lett összedobva a mocc...de akkor is izgat,hogy miért durran gáz elvételkor
ami a nagyobb gond,hogy csattan váltás után...volt hogy 5. után luft volt
Nagyobb motorra váltás miatt eladóvá vált szerettett Yamaha DT 125 R típusú enduró motorom. A motorral semmi gond nem volt, kitűnő állapotú, áprilisban volt műszaki viszgán. Városban volt csak használva. Új első fékbetét, garázsban tartott, ajándék 33 literes dobozzal. Megtekinthető Budapesten a 11. kerületben! Érdeklődni: 0630-426-2535
Csak részben módosítottam a féklevegőt, mivel a kehelycső is cserélhető, és azt nem cseréltem.
Az adja meg elsősorban a keverési mennyiséget.
Viszont hogy a levegőszűrőből szívja a levegőt, (ahol vákuum van)
természetesen ezért kellett oda egy nagyobb fúvóka.
Kerestem róla vidit Youtube-n és ott lestem ki, hogy kb mekkora kellhet bele...
Most rendesen működik, nem darál le 7000-nél.
Viszont 8-nál beszaggat, szerintem ez elektromos problem lesz.
Tudod az a baj, hogy ez az egész szarozás, a benzin "betankolásával kezdődött" ezért kezdtem a karbival, mert 5-8 takarítási alkalom után jó lett.
Ezért nem nyúltam gyújtáshoz.
De aláírom biztos vannak sokkal pengébb emberek nálam, akik csípőretett kézzel megmondanák a hiba okát...
Csak sajna én szegény gyerek vagyok, nincs polcon sem CDI vezérlőelektronikám, sem gyújtótrafóm, sem miegymás.
A gyertyát, és az NGK gyertyapipát is boltban kellett vennem....
Itt a vidi, 4:30-tól lehet sasolni... http://youtu.be/KhjQcS5qxio
Van!
Alvás előtt néztem...
Állítható elvileg, a lendkeréken van egy kiemelés, kb 6-8cm hosszan, és mágnese indukcióra adja a jelet....
Állítottam rajta közelebb, közben ellenőrizve szikraerősséget.
(Bár nem hiszem hogy ez lenne a baja...)
Próbán még nem voltam, mert jav. közben letoltam egy sört,
és beájultam...
Most keltem...
A 130-as főfuvi helyett betettem 1 120-ast is próbára, de szinte nem észlelhető a változás.....
Ugyanúgy beszaggat 8000.-nél.
Azért írtam, hogy nem úgy mintha üzemanyag problémája lenne...
De mindegy.
Levettem az oldaldeknit, és milyen emblémát látok a lendkeréken?
Igazi Yamaha jelet.
Szerintem írok az olaszoknak, mert mit képzelnek ezek a japók....
ja olyant csinál,hogy váltásnál csattan a váltó-hallani lehet,érezni semmit,finoman jár- úgy ahogy ktm-eken szokott...
ja és durran is,szintén mint a ktm
nem dadog,húz 6-8000ig
aztán elfogyott a benzin
egyenlőre a váltó érdekelne csak,hogy normális-e a dolog
ja és csak úgy indult be,hogy komplett régi elektronika fel,3. rugásra indult....sajnos annyira nem örülök neki,sokba van már nagyon az "új" elektronika
ja és GI,csak így tovább,sokkal elfogadhatóbb a modorod,kösz!
Karika:ha tudunk találkozni,adok cdi-t,van 2 is,ha kell tesztre....trafóm is van
ez a minimum a sok zaklatás után
ami a nagyobb gond,hogy csattan váltás után...volt hogy 5. után luft volt
Ha valaki akar venni az az apró rovatba megy.
Aki itt fórumozik, azoknak meg van már ilyen "szemete".
Az adja meg elsősorban a keverési mennyiséget.
Viszont hogy a levegőszűrőből szívja a levegőt, (ahol vákuum van)
természetesen ezért kellett oda egy nagyobb fúvóka.
Kerestem róla vidit Youtube-n és ott lestem ki, hogy kb mekkora kellhet bele...
Most rendesen működik, nem darál le 7000-nél.
Viszont 8-nál beszaggat, szerintem ez elektromos problem lesz.
Tudod az a baj, hogy ez az egész szarozás, a benzin "betankolásával kezdődött" ezért kezdtem a karbival, mert 5-8 takarítási alkalom után jó lett.
Ezért nem nyúltam gyújtáshoz.
De aláírom biztos vannak sokkal pengébb emberek nálam, akik csípőretett kézzel megmondanák a hiba okát...
Csak sajna én szegény gyerek vagyok, nincs polcon sem CDI vezérlőelektronikám, sem gyújtótrafóm, sem miegymás.
A gyertyát, és az NGK gyertyapipát is boltban kellett vennem....
Itt a vidi, 4:30-tól lehet sasolni...
http://youtu.be/KhjQcS5qxio
Alvás előtt néztem...
Állítható elvileg, a lendkeréken van egy kiemelés, kb 6-8cm hosszan, és mágnese indukcióra adja a jelet....
Állítottam rajta közelebb, közben ellenőrizve szikraerősséget.
(Bár nem hiszem hogy ez lenne a baja...)
Próbán még nem voltam, mert jav. közben letoltam egy sört,
és beájultam...
Most keltem...
Ugyanúgy beszaggat 8000.-nél.
Azért írtam, hogy nem úgy mintha üzemanyag problémája lenne...
De mindegy.
Levettem az oldaldeknit, és milyen emblémát látok a lendkeréken?
Igazi Yamaha jelet.
Szerintem írok az olaszoknak, mert mit képzelnek ezek a japók....
most próbáltam ja,mivel a közel 60k-s elektronika szar volt...vagyis nem,10 percet kibírt
csattanásra valaki?
ja olyant csinál,hogy váltásnál csattan a váltó-hallani lehet,érezni semmit,finoman jár- úgy ahogy ktm-eken szokott...
ja és durran is,szintén mint a ktm
nem dadog,húz 6-8000ig
aztán elfogyott a benzin
egyenlőre a váltó érdekelne csak,hogy normális-e a dolog
ja és csak úgy indult be,hogy komplett régi elektronika fel,3. rugásra indult....sajnos annyira nem örülök neki,sokba van már nagyon az "új" elektronika