Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hehe...ez a vicc,a nagy híres ktm ami mindent ver,a mi blokkunkat használja
Sziasztok srácok!
1997-98as KTM LC2-höz 125= yami dr 125r keresek hengerfej tömitést elég sürgős lenne ugyhogy akinek van vagy tudna szerválni az írjon pls, ha meg tudunk egyezni akár már 7főn küldhetné is ha lehetséges lenne.
Köszi a segítséget előre is
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek eladóak ! (Fogynak a cuccok) !

- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...

Elérhetőségeim :

e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198

Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)

: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...

akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
Nyilván az ugyanolyanból a legolcsóbb a legjobb, azt meg a környéken a Lukoil nyújtja.
A hirdetésben szereplő adatokat igencsak fenntartással kell kezelni.. Fojtva ugye 11 kw ami 14,75 Le. Fojtás nélkül 22 ló. Komolyabb kipufogóval lehet belőle kihozni többet is, de én inkább az áttétel rövidítését ajánlom (nekem is így van), mivel 100 fölött nem lehet biztonsággal használni ezeket, egy rövid áttétellel viszont nagyon tud húzni

1988tól gyártották 2004-ig a DT125R-t változatlan formában, akkor jött egy külső újítás, de tudtommal a blokkja annak se különbözik teljesítményben.
Köszi a gyors választ!
Mindenképp itthon vásárolt, normálisan lepapírozott, rendszámos motort keresek (éppen az említett okok miatt).
OFF
Igazából szükségmegoldás, mivel mindenképp 4T-t szerettem volna (250-est vagy nagyobbat), de 300-400 körül nem igazán van jó állapotú (amihez papírok vannak, pláne)
ON

Egyébként a hirdetéseknél a 18 LE-től 30-ig minden olvasható, valaki emlékszik a gyári adatra? Gondolom az évek során nem volt ekkora változás (főleg nem ugrálva)...
Sziasztok! A meleg rám is hatással volt, így sikerült összetörnöm a dt-t sajna. Keresek 2005-ös höz baloldali hűtővédő idomot és hűtőtartályt. Valami infot megköszönnék! Üdv!
Ilyen kérdések nem nagyon vannak Szóval semmi gond.
Több helyen is van ezekben fojtás, évjárattól, importtól függően. Ha meglesz a gép, akkor tudunk segíteni hol keresd. Ezek gyárilag power szelepesek (kivéve Angliában), és nagyon fontos hogy működjön rendesen, erre vételkor figyelj. Mivel alig lehet beszerezni bontottan, újonnan pedig nagyon drága.
Ha rendszámosat veszel az főleg jó, mert nagyobb az esélye hogy kiváló állapotú gépeket fogsz találni. Sajnos papír nélküliek közt nagyon sok a gányolás..
Tervezek egy 2000-nél újabb DT125-öst venni lájtos endúrózásra, meg városi használatra...valaki meg tudja mondani, hogyha esetleg olyat fogok ki, akkor az A1-es jogsi miatti gyári fojtást hol/hogy lehet kiiktatni?
Bónusz kérdés: ezeken van gyári power szelep, vagy utólag szerelhető rá, és ha igen hol lehet beszerezni?

Köszi a válaszokat (próbáltam visszaolvasni, de indokolatlan mennyiségű hsz van, és nem találtam választ, pedig biztos le volt már írva, bocsi )
Üdv
az alsó csavar alatt is van egy rugó, ha esetleg már cserélték benne, megeshet hogy túl sűrű vagy hosszú rugót raktak be és hiába tekered már összenyomta teljesen és nem tud tovább nyomódni.
biztosan hozzávaló az égő? enyémben most egy totál más fajta van, csak hogy a rendőr ne kössön belém, este nem motorozom. és nem jól szórja a fényt, körbe oldalra (persze csak félkörben a tompító miatt)
Igazad van, a lukoil sem a moltól kapja, sokan modják is, hogy büdösebb a füstje, de én nem érzem annak. Az AVIA hirdeti még, hogy svájci, ezt nem tudom, hogy igaz-e.
No igen, de akkor meg allitod oldalra is. Ez az en bajom.
igaz ez fordít is rajta valamennyit jobbra-balra
nem csak az alsóval lehet állítani. Nekem nem ilyen van pont, de ugyanez a megoldás. Ha az alsót már nem lehet beljebb tekerni, a fölsőn lehet engedni kifelé és akkor jobban lebukik a lámpa.
Kpszi, ez sokat segitett. Csak attol felek, hogy nekem ferden van fent a lampa, mert az also csavarral nem sikerult elegge levinni es a fejidom sem illeszkedik ra pontosan. De koszi, ez jol jott!
A vízpumpa legalsó csavarját kitekered, a motort közbe függőlegesen tartod és folyik is ki.

Itt egy kép a hivatalos lámpa állításról.
Kicsit valoban nehez lehet elkepzelni, de ma ugyis ezt szerelem meg a muszerfalat (csak neha vilagit, valami erintkezes gondolom) es ha nem sikerul megoldani, teszek fel par fotot.
De addig ig: hol lehet leengedni a hutovizet? Csupa mpcsok, azt csodalkozom, hogy melegszik.
Azért azt osztod Te is Gecsei barátom, hogy a minőség/ár/érték arány nagyon jó a luoil-nál...
A lukoil is máshonnan jön, de egyébként ja.
Havonta kb 40k-ért tankolok, régebben körbejártam a kutakat. Dettó ugyanúgy ment mindegyikkel a kocsi és dettó ugyanabban a 20-30km/s km futásnál kellett tankolnom, ugyanazon a távon használva. A shell vépóver racingal is, amivel csak a reklámban tud menni az f1-es autó, meg a legolcsóbb lukoillal is.
Had ne mondjam azóta hol tankolok.

Egyszer egyszer meg mindenhol becsúszott már ganés benzin, ami után alapjáraton leállás, puffogás volt ótóval. De aztán ennyi.
OMV-t akartam írni.
tankolhatsz bárhol, különbséget nem igen érzel, mert az omw-n kívül itt MINDEN kút a MOL-tól kapja a benzint. Persze adalékot adnak hozzá(mindenki a sajátját), de az talán pár ezrelék.
jó korán keltél...
vagy még álmosvagyok azért,vagy rossz a vuzu vuvuzális képességem,de nemnagyon értem...ha löknél fel képet,sokat segítene
Sziasztok! Kéne kis segítség a DT125Rem (96os) lámpájának a beállításához. Sajnos a kormányon a rogzítése már szét van barmolva, az előző tulaj gondolom tönkrevágta a csavar menetét és csinált egy új furatot, de 2-3 mm-e alrébb, szóval eleve ferde a cucc. Emellett a lámpa is nagyon ferde és nagyon fölfelé világít, az utra egyáltalán nem. Van 2 csavar a lámpa elején, de ezektől nem megy le eléggé, viszont rettentő ferde lesz. Ezekkel kéne állítani? Bármi tipp?
Nem fog megjavulni.