Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Főtengelyt alaposan megkellene vizsgálni :)
A kutak jórésze a moltól veszi a benyát, ahogyan a shell is. :)
Persze hogy ugyanúgy megy, hiszen ugyanaz a benzin :)
Miért kéne szétverni?
Veszek neked egy VHSA dellortyot, zsír újat, sőt atompolír race változatot, ha nem pont isteni szerencséd lesz, akkor tuti azzal sem fog elforogni.
És nem a karbit kell eldobni.
Féklevegő nélkül mindenképpen elsokall. Ha kinyitod a ledugózott járatot, ezt meg eltömöd, akkor meg tuti bekell karburálni.
Ez nem tudom miről lehet, de gondolom a kehelycső sem pont ugyanaz a számú, mint a dt originalja.
De mondjuk nem értem miért nem jó ezt bevinni a légszűrőházba és beállítani.
Helo!
Egy kis segítség kéne!
Szét akarom szedni a dt-n a km/h meg fordszám mérő órákat, hogy megcsináljam fehér számlaposra, de sehogy se tudom kiszedni a burkolatból egyiket se. Esetleg össze lenne ragasztva vagy hogy lehetne szétszedni?
Előre is kössz a válaszokat.
Ezt már az asszony is említette........
Nem lehet, hogy felszedtél egy két kilót?
Na készen vagyok.......most voltam próbán.
Ez a megoldás nem jó....
Kiszedtem a vakolást, és a légszűrőházból szívta a levegőt a kehelycsőhöz, de mivel magas fordulaton vákuum van, így 7000 fölé nem forgott.
Viszont levettem a légszűrő fedelét, és úgy is mentem egy kört, (előtte visszaállítva az eredeti állapotot), hátha sokall, és talán így kiforog, de így is 8000-nél beszaggat....
Holnap megyek és veszek bele egy gyertyát....
Robogótuning.

DT-hez tartassz szimmeringet?
125 LCII
28*40*8 fpm anyagú, az sem baj ha duó.
Csak akkor kéne egy oldalkocsi......
Ki volt a tulaj?
Csak nem a Babi?
ÁÁÁÁ, az veled szóba sem állna:)
ma olyam meleg volt ,hogy úgy 20 óra állás után a gép szivató nélklül első rúgásra indult , pedig átlag időjárásban nem nagyon kedveli a dúsító nélküli indítást. de ez úgy tetszett ,hogy odamegyek a géphez, kitolom az óljából, ráülök, egy rugás és meg is jelent a tekintélyt parancsoló kék füst.
a hangjából itélve tényleg lehet dugattyú,csapszeg tűgörgő a baja.
Nekem most le van szedve a henger,mert hasonló hangja volt bár ennyire nem volt rossz.Nekem a dugattyúm volt elkopva úgy hogy billegett és ez adta a hangot.Én csináltatni fogok hozzá dugattyút a négykelemennél és az 10 ből kijön.
Hát ÉN már tuti szétvertem volna azt a karbit Vagy minimum szólok öcsémnek, hogy nyelezze a gépet én meg variálok a csövekkel
Én a DT-vel már tankoltam Forsza-Trade-nél, még valami kis ismeretlennél, molnál, előző tulajnál shell kút volt. És szinte ugyan úgy megy. Nem mondom, hogy nincs köze a benzinnek a dologhoz, de azért az beb*szna, ha dugulásos tünetet mutatna, mert molnál tankolt karika.
falsot szívna akkor valahol?
esetleg tű nincs elkopva?

Ja és okvetlen próbáld meg nevenincs 95-el...hülyén hangzik de a simson se nagyon csípi a shell überfasza benzint...
Én is megpróbáltam levakoltam a csövet nekem se forgott úgy 6000 felé csak ledadogott.
Ledugóztam, úgy 6 fölé nem forog.
Viszont a csőbe betettem egy 120-as fúvókát, úgy is lomhább mint most szabad csővel...
Dugózd le
suzuki sundiro-t csináltam,ugyan ez volt...
ledugóztam,elvezettem a csövet
azóta nem hallok a gépről
viszont pöc-röff volt
próbáld meg hátha
Nekem az a véleményem, hogy ha ez mindenkinek szabadon van és jó a motorja, akkor a tiédnek sem ez lesz a baja. Szerintem.
Hali

ennek mi lett a megoldása?
lc2-es az enyém is,közel azonos szindrómákkal
Ha már dugattyú csapszeg lehet akkor érdemeseb lenne furatnom a hengert és tudja valaki hogy 57.00 dugószett mennyibe kerül mostanság? és milyen ? (prox, wertex stb)
valakinek ötlete? szedjem le a hengerfejet? többet megtudok?
Vélemények?
Elküldte a rohadt...
2. A második képen, a fekete a benzincső, tőle jobbra a rövid bebarnult mipolán is szellőző cső.
Viszont balra tőle, a tiszta mipoláncső a kehelycső szellőzője...
3. a harmadik képen jobban látszik, hogy nem toroktól szívja, hanem ki van vezetve a karbiból oldalra....Viszont szerintem ez nem igazán jó megoldás, hogy a motor alól szűretlen levegő jut a kehelycső köré, nem utolsósorban hogyha levegőszűrőházból szívna, másmilyen volna az érték, mivel ott magas fordulaton, magasabb vákum is van. (fordulatszámfüggő a vákum...)