Hali mindenkinek.
Megen leszedtem a karbit, és lefotóztam nektek....
Az első képen látható a karburátor bal oldala...
Amire az áttetsző mipolán van húzva, az az egyik szellőző...
Az nem lehetséges hogy amit te most kitakarítottál csövet az régen is tiszta volt csak az előző tulajnál eldugult és hozzá állította a karbit Erre TE kitakarítottad és megint szar lett! Lehet valami más is elvan ott állítva
Konkrétan nem erre gondoltam....
Hanem ami a karbi jobb oldalán van a karbi torkánál, hátul a légszűrőgumi előtt....
Mert érdekes módon a kehelycső, vagy féklevegő fúfóka kívűlről szívja a levegőt, a szabadból.
de azt hiszem ledugózom, és a légszűrő felé megnyitom a járatot....
Lesz ami lesz........
Igen én akartam sm-et csinálni. Igazából a fűzött küllös kerekek tetszenének, csak az drága és nemtudom... Lehet beruházok ebbe a két kerékbe, csak holnap indulunk nyaralni Olaszba, hátha ott találok valamit xD Ha meglesz jövőhétig akkor beszélek apuval hogy addjon kölcsönt...
Nem kap.........pont ez a lényeg...csak alapjárati keverékhez kap levegőt. Pont ez a furcsa.
Míg koszos volt a kehelycső jól ment, mióta kitakarítottam azóta csinálja ezt.
A Nyakánál tele volt ilyen sáros szarral, amit gondolom alulról felszívott.
Lehet hogy most tiszta, és azért nem szívja a főfúvókán ki rendesen, magyarul kevesel?
Egyébként a Mikuni oldalon van VM manual, az kb ugyanaz mint a TM, csak körtolattyús, ha jól emlékszem az végigtaglalja a rendszereit.
Ha kap külön, akkor szvsz ledugózás.
Ha már végdob. Ma egy kiherélt tompítójú rx50-es (totál hiányzott a bele) kapott egy kis perforált csövet meg üveggyapotot.
Elsősorban persze a májkrémes konzerv hang eltüntetése volt a cél, de hogy nem is szarabb lett tőle, az is biztos :)
De majd a tulaj leírja tapasztalatait erről.
Vannak karbik, amik a féklevegőt, ami azt segíti, hogy lineáris maradjon a bl arány, mert különben a torokban uralkodó légsebességg növekedésével exponenciálisan elkezdene bedúsulni a keverék, atomul elsokallvan. Na ezt a féklevegő általában a karbi szívótölcséréből szokták kivezetni.
Itt meg a légyszűrőházból lehetett. Annyira a Mikuni TM-et nem ismerem.
A két csöves az más, ami a súbernél jön ki. Az egy zárt kör ki és bemenő csonkja, a hűtővíz megy be és az hűti/fűti a karbit.
Van 2 oldalt, 2 szellőzőcső a karbifűtés csövén kívűl.
Viszont a toroknál van 1 vákumcsőcsatlakozó, azt megfújtam cigifüsttel, és a főfúvókába szellőzik, a kehelycsövön keresztül.
Viszont erre rá volt húzva 1 mipolán-cső, és lógott lefelé a vakvilágba, mint mindenkinek....
Megen leszedtem a karbit, és lefotóztam nektek....
Az első képen látható a karburátor bal oldala...
Amire az áttetsző mipolán van húzva, az az egyik szellőző...