Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most ezt nem értem..........
Mit is írtál?
Aham.. de ha raksz rá egy csináltatott rávaló végdobot az még + kb 5 le
Féklevegő lesz és nem a karbi szívótölcséréből, jóht, hanem ki van vezetve a légszűrőházba.

A két cső az meg fűtött karbi, lesz. Vízkör van bevezetve. Állandó(bb) hőmérsékleten van a karbi.
Nem.
Kössz,hog kijavítottál Ezt elfelejtettem leírni mert nyilvánvalónak gondoltam
Benzin szaga van-é a váltóolajnak, illetve milyen az állaga?
Nem egy nagy show betolni.
Nem tudom Mikuninál mekkora a szórás, de pl Dellortonál, szerintem a karbi ott kezdődik és ott is fejeződik be. De ott egy 130-as fuvóka 127-től 133-ig bármi lehet. Más gyártóknál is hasonló vagy rosszabb a helyzet. Kaliberrel megkellene nézni azt a fuvókát.
Ha nem küldöd neki ész nélkül, akkor 10-15kmt egy vizes motorral simán lelehet húzni abszolut bemelegedésig, mire az egész blokk, karter átveszi a hőt.
De ez mellékes, tankürítés és újratankolás szerintem. Víz lesz benne vagy valami hasonló anyag. Tölts ki átlátszó flakonba hogy leüllepszik-e.
Marmonkanna aljából én pl sosem öntök, mosni majd jó lesz. És totál át sem fordítom. Pisztolyból meg motort sosem tankolok.
P
hát én má nemtom mi erősített meg mi nem, de az biztos ,hogy a D.I.D. lánc nyúlik mint az állat.... 6000 km van benne...
Nem érted.
Az "erősített" kifejezés csak egy reklámfogás.
Kutya közönséges lánc, létező legolcsóbb kínai gyártmány. Ezt árulják erősítettnek.
Erősített kuplung, főtengely és társai is vannak :)
nekem a legkakább betolásos élményemet akkor szereztem amikor még régen a bmw-nk volt. kifordítgattuk a parkolóból, majd a ház előtti enyhe lejtőn elkezdüt tolni. elég jól ment ,már elég tempósan gurult a szekér ,és tolom hátul középen nyél gázon, ekkor Apu beugrik és azzal a mozdulattal ráugrott a fékre ,belőlem csak egy csattanást lehetett hallani.... kicsit kellemetlen volt
azért a csak úgy fogóval visszanyomással óvatosan, mert a speckón illesztett dugattyút féloldalasan nyomod meg a féknyeregbe akkor bezony a megállásban az úton és út szélén lévő tereptárgyak fognak segíteni nem a fék.... szóval ha fékdugattyút nyoms vissza mindíg minimum 2 oldalon szimmetrikusan, szimmetrikus erővel kell visszatolni!
nekem is külön volt a két cső és lógott lefele, de utána jártam és egy kis csővel össze kell kötni őket.
2rh-s cdi valakinek?

vagy csere gyujtás-alaplapra
A benzincső mellett kettő átlátszó csövet találtam ami a karbiból jön ki, és mindkettő szabadon lógott a rugó irányába.
Hy all........
Nézzétek meg nekem legyetek szívesek, akinek "R"-es DT-je van, és Mikuni síktolattyús van rajta,
A benzincső ahogy csatlakozik a karbira, a mögött van egy vákuumcsőcsatlakozó, (gyanaz oldalon) és az hova csatlakozik?
Mert az a cső a kehelycsővel van összeköttetésbe, és nekem csak rá volt húzva egy mipoláncső, és lógott lefelé a rugóhoz a vakvilágba....
Viszont szerintem eddíg azért ment, mert el volt dugulva a kehelycsövem, most viszont hogy kitakarítottam így valszeg azért nem bírja felszívni a benyát a főfuviból, mert ott falsol ám rendesen....
Kösz m.kinek előre is...
Szia! Mi az a motr? A váltó a blokkban van, oda 10w30-as motorolaj kell. 2T olajból bármelyik normális (akár robogóba ajánlott) olaj jó szerintem. A búgásra nem tudok mit mondani.
Azt is írta, hogy normál használat mellett, ha pihen egy éjszakát, alig tudja másnap beindítani, és ha beindul akkor nyom egy nagy füstöt. Bár lehet azért van mert 30 fokban nagyon megszivatja. Ha így van akkor nem szóltam.
Üdv. mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni! Most kaptam egy Yamaha Dt Lc 2 80ccm motrot! Egyrészt le akarom cserélni benne az olajat, de nem tudom milyen olaj kell bele! Váltóba és a blokkba is le akarom cserélni! A keverékhez sem tudom milyen olaj kell, azt tudom hogy 2t keverő, de ti milyet ajánlotok? Másrészt az a problémám vele, hogy ha felrakom 6. ba akkor furcsa búgó hangot ad a motor, ezért nem is merem használni, ez mitől lehet? A motor 3 éve nem volt használva! Előre is köszönöm a segítséget!
Na leengedtem a juva benzint, megint karbipuccantás.........
Oszt megyek friss nyálért a kútra.
Quadot milyen szar betolni........egyedül....
Főleg ha rátolod a lábadra.....
Nekem volt, nehezen indult, vagy hát inkább nem is, át kellett karburálni, mert az oszt el volt állítgatva....
Ez 2T!
itt nem érvényesül, a kéken, vagy fehéren füstölés....
Ha már itt tartunk miért is nem látható ha sokall?
Ugye akkor feketén kéne füstölnie, mint a 4T-nél?

Mivel meleg van, így kevesebb ideig kéri a szívatót, így ha tovább szívatod akkor benzinben dús a keverék, és igen az olajat is lemossa a hengerfalról.
Magas fordulaton meg azért füstöl jobban, mert fullra nyitja a keverékolajzó szivattyúját, itt a legkisebb a keverékszolgáltatás 1:30-1:40 körűl, míg alapon 1:80-1:100...
Mit kell foglalkozni ilyenekkel?
2T hadd füstöljön-akkor van gáz, ha nem füstöl..
De ha lazítasz a karbi tetején lévő kis orsón, akkor maxon kevésbé húzza fel a szivattyút, és nem fog annyira füstölni....
Azt még nem próbáltam.
Nehezebb, mint egy 250-es ETZ-t?
OFF
Karika,mostmár fölhívlak.......