Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fehér mindjárt nézek olajszintet. Én még arra gondoltam hogy ez a buzi vákumos benzincsap van rajta és a karbiban maradt olajat szépen belemossa a forgattyúsházba és a benzin elpárolog az olaj meg ott marad, csak ez sem állja meg a helyét mert csak úgy nem fog bele forgattyúsházba.. De most hagyom állni a motort egy hétig mert megyünk nyaralni és utána kíváncsi leszek hogy elindul-e...
Köszönöm!
Próbálom tovább!
Jó pihenést!
KJG
Kiégeted
Lehet nem jól tisztítottad meg.
Hát nem tudom, sztem az lesz. Mert végülis, újonnan vettem 2006ban. Azóta 15.000 km van benne, sztem ez egy kicsit kevés ahhoz, hogy szétmenjen az a szimering.

Azt amúgy, hogyan tudnám kipucolni?
jól légtelenítetted le?ilyenkor vedd le a féknyerget és járasd át többször a dugattyút(Pl:egy fogóval mindíg nyomd vissza).
Légtelenítés:jól felpumpálod utána behúzva tartod a féket és úgy csavarod ki a légtelenítő csavart miután kijött az olaj utána visszatekered a csavart de csak utána engeded vissza a fékkart,azt egész idő alatt behúzva kell tartani különben lelevegősödik megint.És ezt többször megismételed
Nagyobb motorra váltás miatt eladóvá vált szerettett Yamaha DT 125 R típusú enduró motorom. A motorral semmi gond nem volt, kitűnő állapotú, áprilisban volt műszaki viszgán.25 LE, 13200 km van benne,2006. 05. havi a moci és 2012. 04-ig van rá a műszaki! Városban volt csak használva. Új első fékbetét, garázsban tartott, ajándék 33 literes dobozzal. Megtekinthető Budapesten a 11. kerületben! Érdeklődni: 0630-426-2535
Szervusztok!
Segítség! Az mitől lehet, hogy a az első fék beesik és csak lassan jön vissza a dugattyú? Kevés az olaj? Ugyanis felkeményedéssel kezdte, tehát felkeményedett és ráadásul megszorult, gondoltam, hogy levegős is és fékhenger koszos. A tehát kinyomtam a fékhengert megtisztítottam, bár nem igazán volt koszos. Kitekertem a légtelenítő csavarját és neki láttam légteleníteni, valami kis levegő jött ki (műanyag cső ráhúzva, olajjal feltöltve) és azóta a fék henger nem mozdul és a fék behúzása után a dugattyú csak lassan jön vissza. Természetesen a légtelenítőt már visszazártam.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Jó pihenést!
KJG
Hello all.

- Yamaha DT 80 (Kilométer Óra) akció csak ma 3500 ft ért vihető :)

- km óra tartó konzollal

- nyugodtan utána nézhettek 5000 alatt nincs, vagy nm működik...

ITT VAN 1 EGÉSZ JÓ pl. 6500 ft :) :

http://auto-motor.vatera.hu/al...

akit érdekel hív, ír emailt vagy MSN...

gabi910617@freemail.hu (MSN-em is ez)

06303462198 mobil...
Bocs, de 5ért nem tudok odaadni egy zsír új gumit. A szőrök is rajta vannak még. Nem futott 200km-t sem. Akkor inkább még várok.
8000FT + 1690 postaköltségért elvihető!
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek eladóak ! (Fogynak a cuccok) !

- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...

Elérhetőségeim :

e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198

Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)

: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...

akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
Most kékes vagy nem? Mert az elején kékest írsz a végén meg fehéret Lehet csak egy nagyon picit átenged a szimering, és ha sokat áll akkor betud folyni, ezt első indításnál ki is nyomja, és mivel éppen csak átenged, ezért menet közben nem tűnik fel, főleg hogy pörgeted így simán kidolgozza. Ha tudsz, nézzél rajta olajszintet, meg egy hét múlva is és akkor megtudod szinte biztosra.
1690...
bocs módosítok inkább max 5000Ft + posta mert 1760 a posta és az úgy már majdnem 7000és kb annyi a keret
kb. 6000Ft-ot tudnék érte adni + posta
leteszem este a motort (50est) reggel rugdosom nem indul rugdosom nem indul aztán amikor elindul akkor hatalmas nagy füst.... nem is tudom nem váltó olaj szaga van és a színe is inkább kékes. Az fordult meg a fejemben hogy a kuplung oldali szimering tönkremehetett, de akkor elvileg menet közben is füstölni kéne, és menet közben csak ritkán füstöl, amikor megtépem neki ( ) 6.ban is 8000 ezer fölött járok vele akkor kicsike füst leállítom (nem kapásbol megyek a kut körül egy lájtos kört) és 10 perc vagy kicsit több és indítom és ha huzom füstöl de csak rövid ideig. Ne tehát este hazajövök 5km-en keresztül huzom neki a házunk előtt a dombon kuplungal gurulok beállok az udvarba pötyögtetem egy kicsit aztán garázsba és leállítom... másnap meg nemindul és amikor elindul hatalmas fehér füst.... ugye a szimeringes lenne akkor kékesfüst lenne és állandóan füstölne?


bocsa a sok rizsáért
én sosem szoktam gyertyát kivenni NGK gyertáyt sose vettem mág ki cska motor generálnál mindig pöcre indult szivatoval rá rugsz 1-2 öt ugy rendesböl utánna el kell hogy induljón
Gyertya , szivató, és gáz húzása nélkül nekem ki szokott szellőzni ha megrugdosom, nem pedig tovább szívja magát Eddig bevált.
Hogy tudtam úgy hagyni? Nekem magától visszaugrik ha bemelegszik és húzol egy nyélgázt. De am ha van kompresszor szárítsd ki a hengert kicsit.
Nem egyesben kell tolni hanem kettesben
Az érdekes, hogy még több benzin legyen a hengerben?
Te próbáltál már egyedül megtolni egy 125ös DT-t?
Ha már kivetted a gyertyát takarítsd ki és jó lesz. De ha nem veszed ki szerintem csak betolod és jól kihúzatod és nem fog dadogni.
Meg gyertya nélkül megrugdosni jónéhányszor.
Kitakarítani a gyertyát- gondolom ez értelemszerű.........