Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engem a hétvégén szopatott a tanksapkám eldugult a kis furat benne,és vákum lett a tankban . de neked nem ilyen gondod lesz szerintem.
kösz a képet
utánajárok hogy ez jó-e az enyémhez
Nah itt a kép, kicsit túl exponált, de a lényeg látszik
vagy ha van benzinszűrő akkor lehet az van eltömődve kicsit
őő lehet oltári hülyeséget mondok de így látatlanban légszűrő?
vaterán szokott árulni kkovacs
Természetesen meg fogom csináltatni..azért nem mindegy h 90-nél mekkora fordulaton pörög...
Megint ugyanazt csinálja.........tököm televan....
Ezt nem hiszem el........darabig jó, azt beerőtlenedik, meg ki sem forog csak nehezen 8000-ig.
hasalj rá engem elvisz 120-is ha normálisan ülök ha ráhasalok akkor meg megy is tovább 130... de az életveszély meg csunya is xD 100-ig simán jó kis motor
Csáó!
Nincs vkinek 125ös lc2es dthez power tárcsája vagy fésűje vagy mia neve:D
Teszek be róla egy képet
Jelzem: 5000huf-ért vettem ETZ erősített láncot, A TS 125 -ös kross gépünkre(már eladtam) Elmentünk vele 50-60 km-t és a lánc leugrott a lánckerékről Annyira megnyúlt ,hogy olyat még nem láttam mondjuk volt is áttétel rendesen
Ühüm... értem ,akkor megyek veszek bele egy kis powert .Nem mintha nem vettem volna amúgy is bele.Csak már idegesített ez a power motoros dolog
Ha jól látom 325 ml. Na én annyit leengednék a rendszerből, majd ezzel pótolnám.
ezt csak akkor öntsd bele, ha a hűtőd lyukas. Ha hengerfejes, akkor ez rajtad nem segít.
sziasztok srácok ! sportdobot keresek a dt-m re. légyszi segítsetek! hol vehetnék sportkipufogót(dobot) nem túl drágán!
valaki légyszi magyarázza el nekem pontosan, hogy motornál hogy kell alkalmaznom ezt a hűtőrendszer eltömít szutykot, mer a használati utasítása kocsihoz van tervezve ahogy olvasom...:D

én úgy gondoltam h leengedem a vizem, és utána beleöntöm ezt a szert
utána öntöm bele a deszt vize amíg teli nem lesz a hűtőrács, utána, járatom kicsit h kijöjjön a levegő, utána pedig lezárom a rendszert, és motorozok vele 10 percet az udvarba, és várom a csodát a következő motorozáskor

ha hengerfej, vagy hengerfej tömítés a probléma, és amiatt szivárog a rendszer, akk is beleönthetem, vagy semmi esély rá h jó lesz,vagy sztetek?

(a tescoba volt 700ft ez a lötty)
Segítségeteket előre is köszönöm!
érdekes, ezt sem tudtam...

köszönöm a választ!
mindenképp szabadítsd fel a 6.-at, ha csak 5km/h-t jelent akkor is.
Alattam is inog 100 felett. Sajnos a küllőanyák be vannak rohadva, pedig feszíteni kellene rajtuk.
RG-met cserélném DT-re.
Valakit érdekel ? :)
Nem túl sokat. Gyári áttétellel olyan 120at ki lehet hozni elvileg. Én csak egy alkalommal mentem 100 közelében de nagyon instabil. Bár lehet azért mert 60 kg vagyok
Megnéztem a vámpapírjait,valóban német..pedig már majdnem megijedtem.. akkor lehet hogy mégis csak fojtás?
Egyébként 6. sebesség mennyi "pluszt" jelent,km/h-ban?Most 105-110 körül lehet vele menni 5.ben,viszont elég magas fordulaton,lehet hogy csak kevesebbet fog forogni a sebesség pedig alig fog változni?
Egyébként vicces hogy 300 márka volt.:)
Köszi de nekem csak egyenlőre felnikre lenne szükségem!
Te nem emlékezhetsz rá, de nálunk is volt fojtott motor. Nevezetesen a Simson S51N. Ha B-st vettél, akkor az vizsga nélküli volt, neked kellet elvinni a KPM-hez. Ha segédmotort akartál belőle, akkor elől kicserélték a lánckereket kisebbre, meg leszedték a hátsó lábtartót és a vázba meg beütötték, hogy cm50. Amikor bejöttek a 4 sebességes szimók, akkor még az volt érvényben, hogy s.motor max 3 gangos lehet, így azokat már csak nagymotornak lehetett vizsgáztatni.
A svájci motorok nem voltak fojtva, csak a németek. Ott vagy más gond lesz, vagy mégis németből van.