hasalj rá engem elvisz 120-is ha normálisan ülök ha ráhasalok akkor meg megy is tovább 130... de az életveszély meg csunya is xD 100-ig simán jó kis motor
Jelzem: 5000huf-ért vettem ETZ erősített láncot, A TS 125 -ös kross gépünkre(már eladtam) Elmentünk vele 50-60 km-t és a lánc leugrott a lánckerékről Annyira megnyúlt ,hogy olyat még nem láttam mondjuk volt is áttétel rendesen
valaki légyszi magyarázza el nekem pontosan, hogy motornál hogy kell alkalmaznom ezt a hűtőrendszer eltömít szutykot, mer a használati utasítása kocsihoz van tervezve ahogy olvasom...:D
én úgy gondoltam h leengedem a vizem, és utána beleöntöm ezt a szert
utána öntöm bele a deszt vize amíg teli nem lesz a hűtőrács, utána, járatom kicsit h kijöjjön a levegő, utána pedig lezárom a rendszert, és motorozok vele 10 percet az udvarba, és várom a csodát a következő motorozáskor
ha hengerfej, vagy hengerfej tömítés a probléma, és amiatt szivárog a rendszer, akk is beleönthetem, vagy semmi esély rá h jó lesz,vagy sztetek?
(a tescoba volt 700ft ez a lötty)
Segítségeteket előre is köszönöm!
Nem túl sokat. Gyári áttétellel olyan 120at ki lehet hozni elvileg. Én csak egy alkalommal mentem 100 közelében de nagyon instabil. Bár lehet azért mert 60 kg vagyok
Megnéztem a vámpapírjait,valóban német..pedig már majdnem megijedtem.. akkor lehet hogy mégis csak fojtás?
Egyébként 6. sebesség mennyi "pluszt" jelent,km/h-ban?Most 105-110 körül lehet vele menni 5.ben,viszont elég magas fordulaton,lehet hogy csak kevesebbet fog forogni a sebesség pedig alig fog változni?
Egyébként vicces hogy 300 márka volt.:)
Te nem emlékezhetsz rá, de nálunk is volt fojtott motor. Nevezetesen a Simson S51N. Ha B-st vettél, akkor az vizsga nélküli volt, neked kellet elvinni a KPM-hez. Ha segédmotort akartál belőle, akkor elől kicserélték a lánckereket kisebbre, meg leszedték a hátsó lábtartót és a vázba meg beütötték, hogy cm50. Amikor bejöttek a 4 sebességes szimók, akkor még az volt érvényben, hogy s.motor max 3 gangos lehet, így azokat már csak nagymotornak lehetett vizsgáztatni.
utánajárok hogy ez jó-e az enyémhez
Ezt nem hiszem el........darabig jó, azt beerőtlenedik, meg ki sem forog csak nehezen 8000-ig.
Nincs vkinek 125ös lc2es dthez power tárcsája vagy fésűje vagy mia neve:D
Teszek be róla egy képet
én úgy gondoltam h leengedem a vizem, és utána beleöntöm ezt a szert
utána öntöm bele a deszt vize amíg teli nem lesz a hűtőrács, utána, járatom kicsit h kijöjjön a levegő, utána pedig lezárom a rendszert, és motorozok vele 10 percet az udvarba, és várom a csodát a következő motorozáskor
ha hengerfej, vagy hengerfej tömítés a probléma, és amiatt szivárog a rendszer, akk is beleönthetem, vagy semmi esély rá h jó lesz,vagy sztetek?
(a tescoba volt 700ft ez a lötty)
Segítségeteket előre is köszönöm!
köszönöm a választ!
Valakit érdekel ? :)
Egyébként 6. sebesség mennyi "pluszt" jelent,km/h-ban?Most 105-110 körül lehet vele menni 5.ben,viszont elég magas fordulaton,lehet hogy csak kevesebbet fog forogni a sebesség pedig alig fog változni?
Egyébként vicces hogy 300 márka volt.:)