próbáld ki, hogy mindig egy cégnél tankolsz, vagy ne nagyon legyen a tankban benzin amikor más cégnél töltöd
jártam már úgy hogy a különféle adalékok összevesztek a tankban aztán elég fura lett a benzin
mostanában tankolok egy 80as hordóval aztán lehetőség szerint itthon töltögetem
Lenne egy kérdésem. A DT-vel mikor megyek finoman kb. 50-60-al semmi gond nincs. De ha elkezdem húzni a szarvát olyan füstöt vág, hogy a köd hozzá képest semmi. Akkor leállok vele, pár perc szünet, utána meg akármit csinálok, akárhogy kínzom semmit semmi füst nem jön. Akkor miért dob eleinte akkora füstöt? De eddig ilyet nem csinált. Szóval mindenképp fura a dolog.
Ezen az oldalon a turner nevű srác csinált 49cm3 feliratú táblát a hengerre. Nem tudom milyen környéken laksz, de szerintem aszfaltos utakat kerüld 50/125-el, mert ha véletlen lesz egy baleseted, ha nem is te vagy a hibás, nagyon megszivathat a rendőrség.
Nekem meg teljesen bexart az aksim:S
Ha megyek vele pár kilométert akkor visszatöltődik egy kicsit ,de pár villanás az index-el és már le is merült:S Kérdés:: lehetséges hogy a powerem is ezért nem reagált mostanában(meg sem mozdul fordulaton és tesztet sem csinál gyújtás ráadáskor:S
Urak egy kérdés....
Elkezdett 6000 Rpm felett szaggatni, mintha kihagyna a gyújtás.
Kitakarítottam a karbit, megjavult.
Viszont 5 km után, megint beszaggatott.
Megint karbipuccantás, kosz nincs most sem, viszont a főfuviban olyan mintha megállna a benzincsepp, és az okozna dugulást.
Utoljára Mol powert tankoltam, viszont sem retek, sem víz nincs a karbiba.
Szerintetek?
Várom az ötleteket, vagy ki járt már hasonló cipőben.......
Üdv,
ma én is egy 96-os DT tulaj lettem,ami egyébként 125-ös, rendszám és jogsi nélkül..pontosabban M/B-re van csak jogsim...ezért át kell rajta alakítani pár dolgot.Mint pl elég necces szerintem hogy a blokkján 20-as betűkkel rá van írva hogy ,,124cm3" xD..plusz a kormány mögötti részen is van egy kis táblácska,és azon is gyönyörűen kirajzolódik a 124,azt majd holnap leszedem,de a blokkal nem tudom mit csináljak,valami ötlet?Gondolkoztam egyébként hogy bontóban talán be lehetne szerezni egy 50-es fedelet,de nem igazán találtam.
Egyébként az első "igazi" motorom,eddig egy Jog-al jártam,és őszintén szólva meglepődtem amilyen halkan jár a cucc,szóval szvsz ebbe nem igazán fognak belekötni...legalábbis remélem
Ha tekercshibás akkor az viszont van nekem Mert én kompletten vettem egyet az enyémhez mert nekem meg az a tekercs kakukkolt be amelyik a világítást viszi. Ha jól emlékszem már rég volt, de majd megnézem, lefotózom azt kitaláljuk
alapjáraton is össze vissza kerreg. szétszedtem, megvédéztem, mindent csináltam vele. amikor leszedem a vázrol, minden hibátlan, visszarakom, aztán pár berc után ujra kezdi az egészet.
jártam már úgy hogy a különféle adalékok összevesztek a tankban aztán elég fura lett a benzin
mostanában tankolok egy 80as hordóval aztán lehetőség szerint itthon töltögetem