Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

próbáld ki, hogy mindig egy cégnél tankolsz, vagy ne nagyon legyen a tankban benzin amikor más cégnél töltöd
jártam már úgy hogy a különféle adalékok összevesztek a tankban aztán elég fura lett a benzin
mostanában tankolok egy 80as hordóval aztán lehetőség szerint itthon töltögetem
lehet a kuplungoldali főtengely simmeringed engedi át az olajat.Ha megszagolod a füstjét van egy jellegzetes kesernyés szaga az égett váltóolajnak.
szaisztok
Lenne 1 kérdésem, segítségetekre van szükségem.
Hol lehet 1986 125 dt/lc kuplunglamellát olcsón venni (6 db kéne ) ?
Előre is köszönön.
Helló!

Lenne egy kérdésem. A DT-vel mikor megyek finoman kb. 50-60-al semmi gond nincs. De ha elkezdem húzni a szarvát olyan füstöt vág, hogy a köd hozzá képest semmi. Akkor leállok vele, pár perc szünet, utána meg akármit csinálok, akárhogy kínzom semmit semmi füst nem jön. Akkor miért dob eleinte akkora füstöt? De eddig ilyet nem csinált. Szóval mindenképp fura a dolog.
Ezen az oldalon a turner nevű srác csinált 49cm3 feliratú táblát a hengerre. Nem tudom milyen környéken laksz, de szerintem aszfaltos utakat kerüld 50/125-el, mert ha véletlen lesz egy baleseted, ha nem is te vagy a hibás, nagyon megszivathat a rendőrség.
hehe...ez nekem vagy 10 tekercses...
lc2-es dt-m van
azért a képet megvárom,hátha passzol

Karika:szerintem gagyi a benzin,nincs benne valami adalék...legalábbis nekem mondtak valami ilyesmit
Itt a forumon volt aki készített okos táblákat csak nemtom már ki volt az, de elég szépek lettek.
3 tekercses az összes R-es DT
esetleg másik gyertyával nézted?
Nem lehetséges, hanem biztos......
Nekem meg teljesen bexart az aksim:S
Ha megyek vele pár kilométert akkor visszatöltődik egy kicsit ,de pár villanás az index-el és már le is merült:S Kérdés:: lehetséges hogy a powerem is ezért nem reagált mostanában(meg sem mozdul fordulaton és tesztet sem csinál gyújtás ráadáskor:S
Urak egy kérdés....
Elkezdett 6000 Rpm felett szaggatni, mintha kihagyna a gyújtás.
Kitakarítottam a karbit, megjavult.
Viszont 5 km után, megint beszaggatott.
Megint karbipuccantás, kosz nincs most sem, viszont a főfuviban olyan mintha megállna a benzincsepp, és az okozna dugulást.
Utoljára Mol powert tankoltam, viszont sem retek, sem víz nincs a karbiba.
Szerintetek?
Várom az ötleteket, vagy ki járt már hasonló cipőben.......
Nézd meg a forrasztásokat a Powermotorban, a vezérlő motoron, és a panelon. Fellazulhat, és attól ugrál meg zizeg állandóan.
az a gond ezzel a kuki dt-vel,hogy van vagy 142334 féle tekercs...
nekem a "soktekercses" van,olyan alaplap kéne..vagy tekercs..
Üdv,
ma én is egy 96-os DT tulaj lettem,ami egyébként 125-ös, rendszám és jogsi nélkül..pontosabban M/B-re van csak jogsim...ezért át kell rajta alakítani pár dolgot.Mint pl elég necces szerintem hogy a blokkján 20-as betűkkel rá van írva hogy ,,124cm3" xD..plusz a kormány mögötti részen is van egy kis táblácska,és azon is gyönyörűen kirajzolódik a 124,azt majd holnap leszedem,de a blokkal nem tudom mit csináljak,valami ötlet?Gondolkoztam egyébként hogy bontóban talán be lehetne szerezni egy 50-es fedelet,de nem igazán találtam.
Egyébként az első "igazi" motorom,eddig egy Jog-al jártam,és őszintén szólva meglepődtem amilyen halkan jár a cucc,szóval szvsz ebbe nem igazán fognak belekötni...legalábbis remélem
Akkor korán kell kelni hogy szét tudd szedni mielőtt mész
Attól függetlenül, hogy te nem érted, még kérdés.

Egyébként meg még nem vettem le a kuplungot, és holnap tudok csapágyboltba menni, jó lenne egy füst alatt lerendezni a kettőt.
Vágesz?
Ne fórumozz Gi, ötletelj, ötletelj.
Azt holnap le kell vennünk, és venni kell bele szimmeriinget!
Én nem értem ezeket a szimeringes kérdéseket. Régit kiveszed, és rajta vannak a méretek, ha mégsem akkor elviszed magaddal és összenézed az újjal.
Dt 125 LCII kuplung oldali szimmering méretét tudja valaki?

Nagyon megköszönném.
Üdv!
Ha tekercshibás akkor az viszont van nekem Mert én kompletten vettem egyet az enyémhez mert nekem meg az a tekercs kakukkolt be amelyik a világítást viszi. Ha jól emlékszem már rég volt, de majd megnézem, lefotózom azt kitaláljuk
MEGVAN!

tekercshibás a gép...
kilett mérve,jeladón egyfolytába átfolyik az áram,ha jól írom
hogyan lehetne cserrélni?vagy mit kezdjek vele?
alapjáraton is össze vissza kerreg. szétszedtem, megvédéztem, mindent csináltam vele. amikor leszedem a vázrol, minden hibátlan, visszarakom, aztán pár berc után ujra kezdi az egészet.
áthúznak a tyúkbelek nézd meg a vezetékeket a power motor környékén mert tuti hogy valahol valami áthúz
stabil alapjáraton? gáz, minden nélkül?