Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Normál motorba - pl.: dt - nem fogod megérezni. Csak az árát
Nekem semmi bajom a MOL-os benzinnel 95 és evo közt sem érzek különbséget... sőt a sheles 100-as meg a 95-ös között sem. Agip-osat fogom kipróbálni mert asszem az a legolcsóbb mi felénk.
de ha egyszer beleépítik a 6 fokozatú váltót, akkor minek akasszák meg 5 nél? és akkor minek bele a 6 ,nehezék?
Volt olyan hogy 6.-at nem lehetett kapcsolni. Bár itt a fórumon mindenkinek power meg elektronikai folytás van gyakorlatilag, másról nem nagyon hallani, de lehetséges.
DT125.de
Ezen az oldalon felül rámész a Werkstatt-ra, aztán jobb oldalt az Entdrosselung-ra, majd szintén jobb oldalt a 6. gang felszabadítására. Sajnos német tudásom itt ki is merül Ott le van írva mit kell csinálni, hogy menjen.
Helló , azért érdeklődnék , hogy nincs valakinek eladó vízpumpája yamaha dt 50-hez vagy dt 80 lc-hez?

ha van írjatok e-mail-em :
meroboti@freemail.hu
nemtudom:D De az is lehet a kipud van tele dzsuvával és mikor ráhúzod akkor nagyobb hőt kap mikor pedig pihenteted akkor lehül és azért nem füstöl utána.
Gyerekek ez nagyon gáz.. xD Én aszittem h 5 sebességes a moci,de mindenhol olvasom h 6,mondom az nem lehet mert csak 5-ig tudok felváltani,onnantól már akármit is csinálok,nem "kattan " a cucc...
Utánaolvastam német fórumon,és azt írják h 96-ig úgy oldották meg a "folytást" hogy egyszerűen 'blokkolták' a 6. sebességet,ez mennyire valószínű az én esetemben?Vagy esetleg lehet hogy más baja van,ugyanis tegnap vettem (?)
Ja egyébként pedig 1996-os,svájci import..és így 5 sebességgel,elég magas fordulaton, megy egy olyan 100-105-öt alattam.


az még jobb, akkor megcsinálom kardánosra, belerakok valami Kraz kardánt, arra talán nem köt masnit, és nem is kell 10 méterenként feszíteni.
Lehet nem kéne 3.-ban 90-el menni meg 5-ben kivenni kerékre, oszt lehet nem nyúlna a lánc.
Így is 2.-ban indulok, mert annyira vad a gép, hogy ledob magáról.....
Azt nehezen, mert kardános
Hátsó gumim van... olvass kicsit lejjebb!
Akkor annyi az egész ,hogy durvák a gépeink

majd legközelebb az ezerkettes teneré-hez veszek láncot és azt rakom rá...

de tényleg, akkor milyen lehet az ami ennél gyengébb minőségű és még nem is "erősített"....?
Nekem is az van, és elkezdett nyúlni olyan 300 km-er után.
Viszont utánaolvastam, és azt mondják ez jobb mint az Iris...
Képzelem az milyen lehet........
Bár szerény véleményem, hogy nekem mikor küldték nem volt rajta hogy erősített...
Gondolom nem is olyat kapunk, így nem csoda ha nyúlik...
Aki itt D.I.D. lánccal megy annak mi a véleménye róla?

Mert nekem a 80ason a rá való 428 erősített fajta elég rendesen nyúlik. Rendszeresen karbantartom a láncot, mostanában alig terepeztem, és amikor a feszességet állítom akkor is a gépkönyvben megszabottan feszítem. És elég rendesen nyúlik... Nálatok ez ,hogy van? persze lehet túl erős a gép
helló mindenkinek nekem van egy dt-m amihez keresek felnit 1 elsőt meg 1 hátsót. Csak dobfékes érdekel gumi is csak utcai kéne rá, mert az enyémen cross van és cserélgetni akarom őket
Köszi írtam neki,
kevesebbet fogok menni közúton,annyi biztos.De azért nem zárom ki magam teljesen a forgalomból,nem azért fizettem érte 190ezret:)...és szvsz ha 90-el elszállok akkor az lesz a legkevesebb hogy azon aggódjak h mennyit kell majd fizetnem.
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek eladóak !

- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...

Elérhetőségeim :

e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198

Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)

: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...

akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
molnál sosem tankoltam még
felénk omv van abból a carrera vagy mifene cuccot tankolok
80as hordóba belemegy 80 liter aztán kb 1 tenyérnyi hely marad még minimum
Hát tutira váltok másikra... elég tré szerintem h a hitelesített 4l-es kannába 4,7 litert tudok tankolni a CSÍKig! Erre a kutas lehülyéz... Csak nem volt annyi a tankban, h átugorjak a másik kútra... (meg hát ott több a rendőr is)
Értem, majd megszaglászom . Erre én is gondoltam, de ha ereszt akkor miért hagyja abba, miután állt egy kicsit a füstölést?
Köszi, már rendelik is.
a mol-t felejtsd el, szerintem azt vedd le,jó lesz majd a fűnyiróba és nézd meg shell-el vagy agip-al csak nem mol legyen...tapasztaltam már, hogy mol-tól másabban megy és indul.
Jah, és még egy:
Akinek kell utcai gumi a motorjára, írjon a yahzee@freemail.hu címre! Nagyon kedvezményes áron juthat hozzá a következő gumihoz:
Boltban ennyi!
Nálam ennyi!
Postai utánvét is szóba jöhet, cserelehetőség is van.
Én egy LukOil kúton szoktam tankolni.. így a Dominator fogyasztása megáll kb 5-7literben. Viszont mostanában MOL kúton kell tankoljak, (3 szükség esetről van szó) Nos, a lényeg a MOL kúton 6liter benzinnel 50km-t tudtam megtenni... Na akkor hogy is van ez? Ennyivel nem ehet egyből többet a motor...