Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem pontosan ez a bajom, állandoan össze vissza mozog, hogy egy picit hol fél mozdulatot, aztán utána az ellenkezö irányba. megtudnád nekem ezt egyébént mondani hogy mi az az izé egyébként? és hogy mit lehetne vele tenni?
azért kérdem, mert ehez a részhez még nem értek.
Járó motornál már nem kéne mozognia. Pontosabban gáz húzásra igen, de alapjáraton nyugszik. R-es DT-nél 100%, LC2-nél nem vagyok benne biztos, de ott sem hiszem hogy mozognia kéne.
RENDSZERGAZDA.
Multkor volt egy hozzászolásod "Ha ráadod a gyújtást csekkol? (zizeg ide-oda?)" --- ezzel kapcs. szeretnék kérdezni.
ha menet közben is zizeg mozog ide oda, vagy amig már a motor, az normális?
válaszodat elöre is köszönöm.
a fene tudja, az újakba is van valami elektronika amit valahol a fejidomban kell leföldelni vagy nemtudom pontosan hogy.

Mert az enyémben olyan van mintha kihagyna a gyujtás, szóval szerintem "letilt". De még megpróbálgatom, hogy hogy viselkedik, menet közben 4. 5. be kihuzattam 100 110-ig ott már bőven 10e fölött volt és nem csinált semmi darálás szerűt. Lehet hogy csak az udvarba nem tetszik neki a légnyomás de ha kiviszem az udvarról ott már forog rendesen
Attól függ LC1, LC2 vagy R és Svájci, Német import?
üdv. 125 ös dt be hol vannak a folytások?
Ertem en GI ertem !
Nagyobb motorra váltás miatt eladóvá vált szerettett Yamaha DT 125 R típusú enduró motorom. A motorral semmi gond nem volt, kitűnő állapotú, áprilisban volt műszaki viszgán.25 LE, 13200 km van benne,2006. 05. havi a moci és 2012. 04-ig van rá a műszaki! Városban volt csak használva. Új első fékbetét, garázsban tartott, ajándék 33 literes dobozzal. Megtekinthető Budapesten a 11. kerületben! Érdeklődni: 0630-426-2535
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek eladóak !

- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...

Elérhetőségeim :

e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198

Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)

: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...

akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
poén,OK
érdekes módon egyedileg kevert bronz sárvédőmmel szinte megegyező színü lett a motorja...nem másol ok,csak megtetszett neki a szine....erre föl oda is írta,hogy egyedileg kevertette,stb...Sőt haljon meg aki lemásolta...........
mindegy,ráhagytam
madaras?
Féktisztító, kompresszor. Féklevegő furatok is vannak, ne feledd. Összes fuvókát, kehelycsövet.
Totál szétbontás, összerakás.
Van amikor ez sem megy, akkor ultrahangos tisztítózás, trisós főzés és mindenféle nyalánkságok vannak. De ez már csak végső eset.
Hello!Valaki mondjon már pár tanácsot karbi tisztitáshoz (dt125)
,most csinálnék ilyet elsönek a motorszerelök ugymond ba***ak rá,és nem birom ki motorozás nélkül pls help!
Köszi laci :)
Színt hogy lehet ellopni? Ral skáláról mi a száma? Szerintem pár évtizeddel korábban már kitalálták, max te loptad el :)
Nem érted a poént, ez gyakorlatilag az összes fórumon így van. :)
Tudom hülye kérdés, de nem vágom ez van Szóval ha a hőgombáról levált a vezeték, attól még a hűtés működik?
Igen?
ezt kimondta neked?
tudok mondani példát...ellopta a sárvédőm színét,Kecskeméti és úgy elvan szállva magátol,hogy neki simsonja van...agyonreszelt
persze a dt-t legyorsulja

300k-ba van neki
--------------------------------------------------------------
bont
Ertem GI
Kosz:P
Viccelsz? :)
Ahogy minden más fórumban, a Dt fórumban is, a dt-nél a világon nincs jobb motor :)
polyaistvan meg volna egy kerdesemszerinted meik jobb
kawasakim kmx 125 vagy a dt 125?
Ezek mind cdi rendszerű gyújtásokhoz vannak.
Elektronika is van bennük.
Azt kell megnézni még, hogy van-e jeladótekercsük vagy olyan-e mint a láncfűrész, hogy csak egy gyújtótekercs és kész.
Amennyiben jeladótekercses és hasonló feszültséget ad ki magából, akkor simán használható. A gyújtótekercsek elég jellemzően fordulaton max 300V környékén szoktak nyomatni CDI esetén.
Maga a gyújtótrafó áttétele meg kb ugyanaz.
Azt nem értem, hogy több tekercs alapján helyezik el a gyújtáspontot.
A jeladós gyújtásoknál a gyújtótekercs gyakorlatilag egyenirányítás után szimplán tölti az elektronikában a nagyfesz kondit a pickup meg jelformálás után megy az elektronika gate-ja-ra. Amikor a vaslemez elhalad a pickup elött akkor az kinyitja a tirisztort és kisüti a trafón keresztül a kondit, szikra van.
Vegyen rá jól mérő fordulatszámmérőt és akkor nem fogja leforogni a 12e-t. Még az R-es is bűnszarul veszi a tüzet és 10k fölöt már elég lagymatag. Persze mihez képest ez is, de egyátalán nem egy pengős motor. Mondjuk azzal a lendtömeggel (batár lendkerék, batár kuplung, kiegyenlítő tengely és társai) és vezérlési szögekkel kár is ezt várni.
Eleve multkor panaszkodott valaki a power lassú nyitására. Kis feszültséggel, szar akkuval lassan is nyit. De igazából az áhított gyorsaság is nagyságrenddel lasabb ahhoz hogy pengős motornál használni lehessen.

Az, hogy veszi az elejét az elég relatív megint csak :)
a DTben szerintem, legalábbis amiket én láttam, azok egyike sem tilt le. Bár el tudom képzelni hogy fojtásként szerepelhet benne fordulatszámkorlátozás. De alapesetbe nincs benne leszabályzás. Ha nincs, akkor gyújtáshiba, karburálás miatt darálhat le fordulaton.