Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek eladóak !

- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...

Elérhetőségeim :

e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198

Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)

: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...

akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
nem kukacoskodok,így nem írom le amit gondoltam....
de sokat vettél belőle?
de jó, hogy az előtte belinkelt, meg ez is ugyan úgy néz ki, optikai csalódásom volt. Az első link a hasonló
vagyis inkább ilyen:
http://www.robogoalkatreszbolt...
csak ez nem a sarus kivitel, de alak ugyan az
az a gond,hogy motoros ismerősöknek már mind 400 tól kezdődik a motor-legkisebb drz..-
trafó persze volt cserélve,elektronika komplett dobozostol,kapcslóstol vettem,Innen az oldalról
de ez a vicc benne,el lett téve,piszkálva nem lett,erre beszarik....vicc
Van egy Aprilia AF1-ről leszedett Ducati gyújtótrafóm. Semmi jelölés nincs rajta, csak olaszul rá van írva a saruk fölé, hogy fehér, piros, zöld, és a leállító testelő saruja. 4 saru + egy a trafóknál gyakran látott oldalt beleolvasztott kábel, ami testre volt kötve a motoron(zöld). Próbáltam szikrát elővarázsolni, de azt tapasztaltam, hogy ha a fehérre rakom akkor ad 1 db szikrát, utána semmi, át a pirosra az áramot, megint egy és utána semmi. Milyen elvű trafó lenne? Csak egy próbát megér alapon kötöttem be. Az alakja egy henger és egy téglatest egybeöntve egymás mellé. Gondolom akkor benne az elektronika. Csak saját motorja gyújtásrendszerében működik, vagy beüzemelhető máshol is? Hallottam, hogy ezeknél talán több tekercs alapján helyezik a gyújtáspontot. Ennek mi lehet a valóságalapja? Esetleg ismered? Azért kérdem hátha. Érdekel hova jó, mert el akarom adni. ÉS vevő vagyok az ismeretlen technológiák megismerésére.
http://www.robogoalkatreszbolt...
ugyan ilyen, csak a kábel nem fehér,hanem zöld. És a legalsó saru fölött a jelölés nem verde(zöld) hanem oda van írva hogy STOP és egy áramköri kapcsoló jel.
Trafóból gyakorlatilag az összes cdi gyújtótrafó jó hozzá, 2800ft-ért kapsz robogótrafót, vagy akár az s51-es electronic trafója is (rövid). Ezek gyakorlatilag ugyanazok. Robogótrafóval meg vigyázni kell, némelyikben maga a gyújtáselektronika is megtalálható, az neked nem jó.
Bár elektronikát is simán átlehetne vezetékezni, hogy működjön a meglévő kellékekkel.

Mult hétvégén az etz250-em pl pont testhibás volt, fordulaton néha meg-megállt, néha nehezen indul. Aztán a csúcsminőségű biztosítéktartót leszedtem, megcsiszoltam ,csúszósarulat megtisztítottam, összenyomtam, kontakt spray, aztán láss csodát múúkodik. :)
Ez egész csak zárójelben
Mert ez ilyen ,erre senki sem fog semmit mondani. Csak szisztematikusan ,cserélgetésekkel lehet eljutni a célig. Tudom, hogy szopás, de ez van.
DTből elég sok fut, csak van ismerősöd, akivel tudnál cserélgetni pár alkatrészt.
sok motorban, a gyújtás kapcsoló nem ON állásban adja tovább az áramot, hanem OFF állásban testeli le a tekercset. Így kapcsol. Nem túl lopásbiztos, de ha beletöröd a kulcsot jól jön. PL. Aprilia SR Stealth. DT-nél még nem néztem, ez egy lehetőség. Gyenge szikra meg szerintem áram kevésségére utal. Itt sajnos szóba jöhet minden, amin a gyújtó áram áthalad. (illetve az összezárótott leállítók is mert kaphat egy kis testet rajtuk keresztül) gyujtótekercs, kábelek, trafó, vezérlő, pipa, kapcsolók. Sajnos elég ha a lánc egyik szeme elszakad, máris funkcióját veszti a lánc. Ezért nincs konkrét válasz. Trafót és kábeleket a legkönnyebb pótolni. Ezek "univerzálisak". RD-s embereket is kerestél a környéken? Szerintem a gyújtás is hasonló
milyen motor? A gyújtáskapcsoló kb annyit csinál, hogy a pickup, jeldó jelét, ami meg a gyújtásmodulba, csak szimplán lehúzza testre.
Nemtom érthető-e. A gyújtásmodulnak a pickup ad egy viszonylag "gyenge" jelet direktben. Ha leállítod agyújtáskapcsolóval a motort, akkor erre a pontra testet kapcsolsz, ami gyakorlatilag "végtelen" erősségű és lehúzza testre a pickup jelét, megszűnik a gyújtás.
De igazából így hazudok, mert nem biztos, hogy pont ott húzza le, elképzelhető, hogy a gyújtásmodulon belűl pl a kapcsolóelem vezérlő lábát húzzák le, pl a tirisztor gateját.

Gyújtótekercs, gyújtótrafó szisztematikus cseréje. Jobb ötletem nics. Gondolom gyertya, pipa, kábel már meg volt. Persze vezetékelés probléma is lehet. Ha van szikra jó helyen, akkor azért az elektronika csak jó, legutoljára mindenképpen azt hagyd.
illetve december xx napján összelett rakva,indult,kipörgött
el lett téve.ZÁRT helyre,víz,pára kizárt. és kb 3 hónapja Nem indul,nagyon nagyon kis szikrát ad
kb 6 gyártyával lett próbálva,tolva volt,sőt hidegindító is lett nyomva ésszel,de semmi
senki nem mondott konkrétat,lehet ez is,lehet az is...sőt lehet a tököm is teli,de vegyek ezt vegyek azt vagy jólesz vagy nem...

kb 3 hivatásos szerelőt kérdeztem...
Ja és elismerem a szakértelmedet,komolyan
ha ittvagyunk,biztosan okosabb vagy,megmagyaráznád-ahogy szoktad,offoltam úgyis- hogy miért van szikra GYÚJTÁS KAPCSOLÓ bekötése nélkül?
illetve bekötve is volt,igaz a kulcs a kocsi alatt landol mérgembe

ja és kb akkora a szikra mint a hangya f....
megköszönném ha leírnád
tudom...nincs ezzel gond,sőt annyira hülye se vagyok hozzá..................................najó de......
viszont a power vez. megoldódott,csak most a "cdi" szart be,meg mindkettő "trafó"

tököm teli
Hát ha nyitva van a power, akkor fenn tök jónak kell lennie, akkor is ha nem működik. Ha zárva van, akkor fordulaton erőtlen. Ezt tényleg csak úgy tudod ellenőrizni, ahogy karika mondta, belesasolsz a kipunyílásba.
Mihez képest?
csak szimplán linkeltem,hogy a finneknél mi van,illetve itthon mi van

Holnap pedig érdeklődök a GYÚJTÁSVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA...faszt,fekete doboz,3pa felirattal,így helyes?
amint találok...fúú mit kap a dt

Ja én is prox dugót használok...nincs vele semmi gond!
igaz kicsit mint írtam is lomha volt,vagy nemis tudom
3.-ba 90km/h de nagyon gyengén...magával a sebességel nincs gond,csak olyan mintha egy babettát pörgetnék...semmi nyomték

IGAZ itt nem volt power
Jah, az más. Hát az szopó tényleg.
Mindent túl bonyolítasz... Ha valakinek úgy jobb hogy le van szerelve a végdob, akkor úgy használja ha valaki dobbal akkor meg úgy! Ha valakinek van pénze hogy vegyen Prox-ot akkor megveszi ha nincs annyi pénze vesz olcsóbbat ..Nem nézegeti a boltban hogy kúpossága jó ,meg milyen lett a henger fúrás a műhelyben .Sokan örülnek ha feltudja újítani a vasat a maga módján. Ha meg tele van kessel elviszi szerelőhöz és van kire fogni
nem a szorulást nem vettem észre hanem hogy elszállt az olajpumpa...
ja és még egy kérdés vettem motorolajat (castrol) azt keverhetem a régi (nem tom milyen) olajjal vagy inkább ne?
Tűszelepet vegyél boltban. Bár első körben azért tisztítsad meg és próba, kis gumitüske van benne, kúpon tömít.
Most olvastam amit írtál....
Szerintem tuningolni itt senki nem akar DT-t........
Olvastál ilyet valahol?
Az hogy nálatok a tuning megy orvvérzési, az lehet az erőhiány miatt van. Én már kinőttem ebből, és ha erősebb gép kell, veszek nagyobbat.
Tuningoltam már, és elég költséges hobby.
Nincs senkinek sem egy mikrométere?
Fognotok kellene egy gyári, tényleg gyári új Yamaha dugót, meg egy ambikát, proxot és megmérni a geometriáját.
Kúposság, ovalitás.

Ez is volt már 10x téma, de ha szarul fúrják, hordósra, kúposra, akkor tehetsz bele proxot is, ragadni fog, nem tudsz mit tenni. Szóval ez a rendes gépműhelynél kezdődik.
Egyébként ragadt dugó általában deformálódik, további ragadásoknak ez jót tesz. Bár én azt sem értem, hogy egy ragadást hogy nem lehet észrevenni.
(bár egyszer én is csak késöbb vettem észre, hajtás után leparkoltunk és pont leállításnál a kulcson fordítottam, és mintha elöttem megállt volna, utána kicsit nehezen indult ,furcsa is volt. Végül látni lehetett, de úgy pont akkor nem igazán esett le a motorozás hevében, de komolyan nem kenődött fel).
Amúgy egy vizes hengert, ha jó a furat és jó a dugó geometriája, akkor kb művészet megakasztani. Ha meg valamelyik szar belőle, akkor úgyis megfog, akármit csinálsz. Nem utolsó a beállítás, ha kevesel durván a henger, akkor meg úgyis mindegy.
Sziasztok! Elsösorban köszönöm a válaszod "polyapista"!
Ismét lenne egy kérdésem!
a karibiból folyik a benzin a túlfolyon keresztül , megkocogtattam a karbit elég sokszor aztán jo lett mentem vele egy pár kört megint elromlott mi lehet a baj? Válaszokat előre is köszönöm!